Departamento de Industrias Alimentarias

Ligazóns webs

Charla de Javier González de Casal de Armán

O 18 de decembro de 2014

O CIFP A Granxa terceiro clasificado no Campionato Europeo de Escolas de Enoloxía

O CIFP A Granxa terceiro  clasificado no Campionato Europeo de Escolas de Enoloxía

O Centro Integrado de Formación Profesional A Granxa de Ponteareas, ven de participar no IX Campionato de Europa de Escolas de Viticultura e Enoloxía ( IX EUROPEAN WINE CHAMPIONSHIP) celebrado en Bélxica entre os días 7 e 11 de abril.

O equipo do CIFP A GRANXA formado polos alumnos Bárbara Rodiño e Enrique Simón, acadaron unha meritoria 3ª praza neste campionato, no que participaron un total de 30 escolas pertencentes a 12 países europeos.

Durante unha semana os participantes realizaron unha serie de probas teóricas e prácticas  de viticultura, enoloxía, elaboración de viños, cata e técnicas de análise enolóxico, nas que obrigatoriamente se debe de empregar a lingua inglesa. Do resultado destas probas sae este terceiro posto na clasificación, con moi pouca diferenza cos dous primeiros clasificados.

Parabén e gracias polo voso traballo!!

Cata Manuel Mendez

Cata impartida por Manuel Mendez exalumno da Granxa, o día 6 de Febreiro de 2014,na aula de cata do CIFP A Granxa, dos viños de Albariño DO Ferreiro.

Visita Terras Gauda Decembro 2013

O día 18 de Decembro de 2013 visitamos a adega Terras Gauda co alumnado do Ciclo de Vitivinicultura Modular.

Consulta o PDF adxunto.

Video de Cata de aceite de oliva

O video visto na clase tédelo no seguinte enlace;

Visita a adega Eidosela (Arbo)

Visita a  adega Eidosela (Arbo)

Data e hora de saída: xoves 8 de novembro ás 10:00h

Data e hora de chegada: xoves 8 de novembro ás 15:00h