Datos e horarios do Centro

Benvido/a á WEB Oficial do CIFP A Granxa, un espacio dedicado ao noso alumnado, exalumnado e a toda persoa interesada na nosa oferta educativa. Nesta WEB poderá consultar información sobre o noso Centro, novas relacionadas coas nosas Familias Profesionais, información xeral sobre becas, emprego,...

Un cordial saúdo!

Datos do Centro

O Centro Integrado de Formación Profesional A Granxa (Ponteareas) é un centro público dependente da Consellería de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria da Xunta de Galicia.Os CIFPs son centros especializados na formación profesional e integradores das distintas modalidades de formación dunha familia profesional.

O CIFP A Granxa é o centro de referencia para a formación agraria e agroalimentaria de Galicia. Actualmente se imparten ensinanzas de formación profesional con graos medios e superiores, nos réximes ordinario e de adultos (presencial e semipresencial /a distancia), un Programa de Formación Profesional Básica (Familia Agraria) así como Accións Formativas para Desempregados (AFD).

Oferta educativa

O CIFP A Granxa ten a dimensión territorial necesaria (ocupa unha superficie de 150.000 m2) e dispón de todo o equipamento e infraestructura agroalimentaria precisos para impartir unha formación de calidade.

Contacto:

Teléfono: 886 120 880    Fax: 886 120 893

Código do Centro: 36007552

Correo-e:cifp.granxa@edu.xunta.es

Enderezo:

Estrada Vigo-Ourense (N-120, Km 646). Areas s/n

36860 PONTEAREAS - Pontevedra - Galicia

Envíos Correo:

CIFP A Granxa (Areas s/n) - Apartado nº 7 - 36860 Ponteareas

Horarios de ensino:

Réxime Ordinario (de 08.30h - 15.00h)

Réxime Adultos Modular (de 17.00h - 22.00h)