Cursos de formación do profesorado

Oferta Formativa do Centro de Novas Tecnoloxías de Galicia da Conselleria de traballo e benestar. Programación 2013-2014

Aberto o prazo de matrícula para os curso de nivel intenso ou especializado do sector das  Tecnoloxías da Información e a Comunicación (TIC)

Investea

Matrícula para cursos “on line” formación profesorado

MATRÍCULA abierta para los siguientes cursos:

“Elaboración y experimentación de una unidad didáctica en Internet como apoyo a la enseñanza presencial”

40 horas, 38 euros, del 23 de septiembre al 1 de noviembre

“Pilates en el marco escolar como contenido de promoción de la salud”

30 horas, 48 euros, del 7 de octubre al 28 de noviembre

“La hoja de cálculo como herramienta para el profesorado: notas, aplicaciones didácticas, simulaciones”

40 horas, 38 euros, del 4 de noviembre al 21 de diciembre

“Creación y desarrollo de proyectos educativos”

40 horas, 38 euros, del 4 de noviembre al 21 de diciembre

Ir al formulario de matrícula

Si quieres ver el aula virtual haz “click” aquí

Formación Aberta: Cursos de Platega na Aula Virtual do CAFI

cafi

"Formación Aberta" é unha nova sección da Aula Virtual do CAFI (Centro Autonómico de Formación e Innovación) con acceso aos materiais de Platega dos cursos de formación máis demandados ao longo do ano académico e os mellor valorados nas enquisas finais de actividade.

É importante sinalar que, como o fin é dar a coñecer os materiais cun ánimo autoformativo, non se poderá solicitar titorización ou certificación a través destes recursos en aberto. De precisalo, deberanse seguir os pasos habituais de inscrición na actividade (en caso de estarse impartino ao longo do ano) a través da aplicación FPROFE.

Pódese accceder aos seguintes cursos:

Curso na EducaBarrié: "Aumentando a realidade. Posibilidades didácticas da Realidade Aumentada"

Realidade aumentada

Curso destinado a todo o profesorado que trata  de buscar un primeiro achegamento e presentación de posibilidades didácticas dos códigos QR e a Realidade Aumentada tanto en 3D como xeoposición.

Obxectivos:

• Acercar o concepto de realidade aumentada
  • Distinguir a realidade vs realidade virtual vs realidade aumentada
  • Crear e utilizar de forma pedagóxica os códigos QR
  • Coñecer os principais programas de RA xeoposicionada

Data, horario e lugar:

7, 8 e 9 de maio de 2013 de 18:00 h.. a 21:00 h. na Fundación Barrié, sede Vogo (Policarpo Sanz, 31).

Trátase dun curso gratuito e a inscrición realízase online a través da web do curso.

Elaboración de programacións dos módulos profesionais LOE a través da aplicación informática.

botòn

Manual da aplicación informática para a Elaboración de Programación V12.10_20121011

Esquemas funcionalidades  e estados

botòn