Taboleiro

Probas de acceso a ciclos formativos de grao medio 2019

No seguinte enlace pódese consultar toda a información sobre as probas de acceso a ciclos formativos de grao medio para a convocatoria do 2019:

Probas de acceso a ciclos formativos de grao medio 2019

VIII - Mesa redonda do emprendemento: Creando Futuro

O 26 de febreiro celebrouse no CIFP Coroso a VIII Mesa redonda do emprendemento.

Agradecemos ós xerentes das empresas participantes a súa colaboración.

Visita do escritor Manuel Núñez Singala

O próximo 19 de febreiro visitaranos Manuel Núñez Singala.

Información sobre as probas de acceso a Ciclo Superior

A continuación pódese consultar un documento con toda a información das probas de acceso a ciclo superior, que terán lugar o vindeiro 10 de abril no CIFP Coroso.

Información sobre as probas de acceso

a Ciclo Superior

A dieta no punto de mira

O próximo 23 de xaneiro terá lugar unha xornada educativa sobre alimentación saudable: "A dieta no punto de mira". Este obradoiro será impartido polo alumnado de primeiro e segundo curso do Ciclo Superior de Dietética do I.E.S.  da Pobra do Caramiñal.

Accións formativas dirixidas a persoas desempregadas: AFD 2019

No CIFP Coroso organízanse dúas accións formativas dirixidas a persoas desempregradas:

• Montaxe e mantemento de instalacións frigoríficas
  • Mantemento de motores e os seus sistemas auxiliares

Toda a información no seguiente enlace ou contactando co centro nos teléfonos: 881.866.874 / 881.866.868.

Accións formativas dirixidas a persoas desempregradas

AFD 2019

Calendario probas de acceso a ciclos medio e superior. Convocatoria 2019

Calendario probas de acceso a ciclos medio e superior

de Formación Profesional.

Convocatoria 2019

Probas de acceso a Ciclos Formativos de Grao Superior

Preme na icona e atoparás un resumen feito polo Departamento de Orientación que te facilitará e resoverá as dúbidas na matriculación destas probas.

Oferta de Cursos De Formación Para Desempregados (AFD) no CIFP Coroso.

Cursos de Formación

Para desempregados

CERO-k

2º Gastro evento: “ Cociñando sen límites”.

Curtametraxe

O acto terá lugar  o día 25 de novembro na Biblioteca do centro as 12.00 e rematará arredor das 13.30.
A Biblioteca xa estará chea coa presenza deste alumnado xa que son case 80 rapaces/as en total.

I Certame de Curtos pola Non Violencia de Xénero 2016

I Certame de Curtos pola

Non Violencia de Xénero 2016

Visita a asociación Ambar.

O noso alumnado visitou a asociación ambar o día 9 de novembro de 10.30-13.30.e estivo traballando cos usuarios da Asociación en 3 obradoiros que eles desenvolven alí: cestería, encadernación e plástica.

En grupos de 7 alumnos/as foron pasando polos 3 obradoiros e usuarios de Ambar e os seus monitores ían explicando como se desenvolven tarefas de encadernar, como se traballa co vimbio, como se crean debuxos...
Tamén estiveron tomando un almorzo alí cos usuarios da Asociación.
O clima da xornada foi moi positivo e esta primeira visita e contacto continuará cunha visita de 15 usuarios de Ambar ao CIFP Coroso o día 2 de decembro, para elaborar diferentes platos co noso alumnado de 2º FPB industrias alimentarias e logo degustalos.