Listaxe de solicitantes de axudas para a realización da formación en centros de traballo.

Axudas FCT

Probas Libres

Probas Libres 2017_18

probas Libres industrias Alimentarias

CM Elaboración produtos alimentarios

Cs Procesos e Calidade na Industria Alimentaria

Probas Libres Electricidade e Electrónica  CM Instalacións eléctricas e automáticas
 Probas Libres Electricidade e electrónica  CS Sistemas Electrotecnicos e Automatizados
 Probas Libres transporte e mantemento de Vehículos

CM Electromecánica vehículos automóbiles

CM Carrozaría

Cs Automoción

probas libres Instalacións de frio e climatización

CM Instalacións de frio e climatización.

Probas libres Instalacións de Produción de Calor

CM de Instalacións de Produción de Calor.

Acreditación de Competencias 2018

Acreditación de competencias 2018   Acreditación de Competencias 2018
Acreditación de competencias 2018 Listaxe de Admitidos Provisional
Acreditación de competencias 2018 Listaxe de excluídos provisional
Acreditación de competencias 2018 Listaxe Definitivo de Admitidos
Acreditación de competencias 2018 Listaxe Definitivo de Excluidos

O novo teléfono do C.I.F.P. Coroso TEL.: 881866874

" 2 de Maio Día Mundial Contra o Bullying"

sTOP bULLING

" 2 de Maio Día Mundial Contra o Bullying"

Actuación de Quico Cadaval

Actuación Kiko Cadaval letras galegas

Actuación de Quico Cadaval

Mércores 16 de Maio as 12:00

Na Biblioteca co CIFP coroso

Preme na imaxe

VII MESA REDONDA DE EMPRENDEMENTO HORA. 12.00-14.00 BIBLIOTECA DO CIFP COROSO.

VII MESA REDONDA DE EMPRENDEMENTO
HORA. 12.00-14.00 BIBLIOTECA DO CIFP COROSO.
Esta xa é a 7ª edición que organizamos da Mesa  Redonda de emprendemento e esperamos que novamente resulte interesante para o noso alumnado.
Contamos coma en anos anteriores coa presenza de 3 ex-alumnos de Coroso que a día de hoxe teñen a súa propia empresa na rama de frío, calefacción, electricidade e automoción, e tamén 1 ex-alumno que traballa no eido alimentario, aínda que por conta allea.
 Esperamos que a experiencia de estes 4 emprendedores lles serva ao noso  alumnado para coñecer a realidade do mercado laboral, xa que en poucos meses eles rematarán o ciclo medio ou superior e deben dedicir que vía tomarán.

Fotos Segundas Xornadas do Motor

Segundas Xornadas de Competición do motor  Fotos Segudas Xornadas do Motor

Segundas Xornadas Técnicas de Competición do Motor

Segundas Xornadas de Competición do motor

Segundas Xornadas Técnicas

de Competición do Motor:

II Xornadas de Competición do Motor que se van celebrar á volta de Semana Santa. Son específicas da familia profesional e tamén está invitado o profesorado do centro ás distintas actividades (charlas técnicas na biblioteca, demostracións prácticas no parking, etc).

DÍA INTERNACIONAL DA MULLER

Cartel día da muller DÍA INTERNACIONAL DA MULLER

Cursos AFD 2018

cursos afd2018 Cursos AFD 2018

Mobilidade Profesorado

Mobilidade profesorado

VI Concurso de Traballo por Proxectos na Biblioteca Escolar

VI Concurso de Traballo por Proxectos na Biblioteca escolar  "O proxecto Colleitadores por fin da os seus froitos, acadando un premio no concurso VI Concurso de Traballo por Proxectos na Biblioteca Escolar", na categoría de Proxectos de Ciclo ou Departamento, da modalidade de Ciencias. O premio consiste nunha dotación económica de 1500€ para investir en novos fondos para a biblioteca escolar. Pódese ler máis información sobre o tema no seguinte enlace https://colleitadores.blogspot.com.es/2018/01/ganamos-dous-premios.html
   Preme na imaxe.

CURTAMETRAXE "SUFRO".

O alumnado de 2ºFBP de Industrias Alimentarias rodou esta curtametraxe con motivo do Día Internacional contra a Violencia de xénero 2017.
Nesta curta trata os distintos tipos de violencia que se observan na sociedade: xenofobia, ciberacoso, violencia de xénero..
Un grupo de 10 alumnos/as de 2º FPB involucrouse neste proxecto que fai unha reflexión sobre  estes temas tan importantes e graves.

II Certame de Curtos pola non violencia.

O venres 24 de novembro as 12.00 terá lugar no CIFP Coroso de Ribeira un acto. Celebraremos o II certame de Curtos pola non violencia.

O alumnado participante foi o de Formación Profesional Básica.
Varios grupos elaboraron unha curtametraxe co seu móbil para lembrar esta gran lacra social e fomentar a reflexión e rexeitamento a este tipo de conductas.
Tamén contamos coa colaboración do CIM de Ribeira que montará unha actividade no centro novo na franxa de 11.00-12.00 para lembrar este gran problema social.

O venres 24 as 12.00 na Biblioteca do centro visionaranse as curtametraxes elaboradas polo alumnado e tamén lembraranse as que participaron no I certame celebrado o ano pasado. Un total de 3 e que tiveron gran acollida entre o alumnado do centro.