MÁIS PREMIOS PARA O C.S. DE EFICIENCIA ENERXÉTICA

PREMIO Á MELLOR IDEA DO EIDO AMBIENTAL PARA 3 ALUMNOS DO CICLO SUPERIOR DE EFICIENCIA ENERXÉTICA NA II EDICIÓN DO CERTAME “FP IDEA 2011” POLO PROXECTO EMPRESARIAL VIRTUS AUDITORES.

Virtus Auditores S.C.G, é un proxecto empresarial realizado polos alumnos do Ciclo Superior de Eficiencia Enerxética e Enerxía Solar Térmica, Raquel Pérez Groba, Eloy Barcia Pérez e Francisco Javier Lobeira Villar.  O obxectivo de Virtus Auditores S.C.G (Sociedade Cooperativa Galega) sería  a realización de auditorias e  certificacións enerxéticas a edificios e instalacións, tanto de empresas como de particulares, así como prestar asesoría na implementación de medidas correctoras que logren aforros económicos.

Alberto Pereira López, profesor que  titorizou os alumnos e Juan Antonio López Fernández, director do IES As Mercedes acompañaron os  galardoados no acto  de entrega de premios celebrado o día 7 de novembro de 2011 no CIFP Politécnico de Santiago.

Os premiados, que na actualidade fan o primeiro curso de Enxeñería Enerxética na Universidade de Vigo percibirán unha dotación económica e o profesor  encargado do proxecto gañador recibirá un premio en forma de equipamento informático.

Máis fotos: