Entroido

ENTROIDO 2019

Como xa é tradición no noso colexio, alumnado, profesorado e familias disfrutamos dunha festa de ENTROIDO magnífica,

dedicada este curso ao mundo da CIENCIA, INVENTOS E DESCUBRIMENTOS.

Despois de semanas preparándonos nas aulas, puidemos lucir os nosos disfraces desfilando e actuando para todos.

Mirade que chulos eran.

Máis imaxes na nosa GALERÍA DE FOTOS

ENTROIDO 2018

Este curso a nosa festa de ENTROIDO estivo dedicada ao marabilloso mundo da música. Alumnado, profesorado e familias colaboramos para que os nosos disfraces foran coloridos, fermosos pero sobre todo moi divertidos.

Despois de desfilar polo patio ante a mirada das familias que quixeron compartir connosco ese día, cada curso fixo unha interpretación ao ritmo da música que representaban cos seus disfraces.

Fixémolo xenial e sobre todo divertímonos moito.

Clicando en cada unha das seguintes fotos de cada curso podedes ver unha demostración de cada unha das actuacións.

Máis fotos na nosa GALERÍA DE FOTOS

ENTROIDO 2017

Fabulosa resultou este ano a festa de Entroido!!!

Despois dunha semana na que rimos un montón

coas "mandas" da Maga Fedorenta,

comemos orellas grazas a ANPA e

xogamos no recreo cos pequerrechos

da EEI Monte da Guía...

Chegou o momento no que desfilamos cos nosos traxes, todos relacionados co mundo da maxia.

O noso patio encheuse de Ferralleiros de Hoz, Escobruxas, Harripotas, Electrotrasnos, Merlíns e Mag@s de Clash Roiale.

Mirade que fermosos traxes levabamos!!!

Valeu a pena o gran esforzo realizado nas clases para a súa elaboración.

GALERÍA DE FOTOS

ENTROIDO 2016

Que ben resultou e que ben o pasamos na nosa festa de ENTROIDO!

Despois de semanas elaborando nas aulas os nosos disfraces, chegou o día e polo patio do colexio desfilaron e actuaron, con moito ritmo, representacións de diferentes culturas do mundo celebrando un verdadeiro "entroido sen fronteiras".

Máis fotografías na nosa GALERÍA DE FOTOS.

Entroido 2015

Que ben o pasamos na nosa festa de Entroido, este ano dedicado ao máxico mundo do circo!!!

A chuvia foi a culpable de non facer o tradicional desfile polo patio pero aínda así resultou estupenda.

Por uns intres o ximnasio converteuse nunha carpa chea de músicos, bailarinas, forzudos, alegres pallasetes, domadores, tigres, leóns, magos e por suposto os arquicoñecidos pallasos da tele, que nos fixeron soñar e foron quen de sacar nos asistentes un gran sorriso coas súas actuacións.

Comproben que fermosos traxes.

GALERÍA DE FOTOS

VÍDEOS ENTROIDO

Que ben o pasamos na festa de ENTROIDO.

Comprobádeo vendo os seguintes vídeos:

DESFILE

1º CICLO

2º CICLO

3º CICLO

Máis imaxes no blog GALEGUEAMOS e a nosa GALERÍA DE FOTOS

Entroido 2014

CHEGA O ENTROIDO!

Como cada curso, nas nosas aulas, estamos preparando o necesario para poder pasalo xenial na festa de ENTROIDO.

Os traxes, accesorios  e bailes  xa casi están listos para poder mostralos no desfile que o VENRES día 28 ás 12:45 celebraremos no colexio.

Desexamos que veñades a pasalo ben connosco.

Estades invitad@s!

Pinchando AQUÍ poderedes acceder a enlaces con recursos relacionados co ENTROIDO

ENTROIDO 2013

Que ben o pasamos este ano na festa do ENTROIDO

Podes comprobalo visitando os seguinte enlaces:

Blog GALEGUEAMOS???

ENTROIDO 2012

Xa chega o Entroido.

Nas clases estamos preparando os disfraces para o desfile que será no patio do colexio, o venres día 17 ás 13:00.

Estades invitad@s.

Mentres chega o día, será divertido seguir as ordes do Meco que este ano promete ser moi divertido.

Aquí vos quedan as ordes de cada día.

MARTES DÍA 14  MÉRCORES DÍA 15 XOVES DÍA 16