MAGOSTO

O venres 15 de novembro celebramos no noso colexio, un curso máis, o magosto. Mentres se asaban as castañas divertímonos moito cos seguintes xogos: baile da castaña, serpe-carreira tola, os birlos saltóns, castañas por un tubo e castaña na culler.

Foi unha xornada moi divertida que rematou comendo as riquísimas castañas.

Podes ver máis fotos clicando AQUÍ.

SAMAÍN

O 30 de outubro celebramos no colexio o Samaín. Fixemos grupos con alumnado mesturado de todas as clases e xogamos a:

- A BOLSA MÁXICA DE SAMAÍN

- A BRUXA E OS ZOMBIS

- A PANTASMA

- OS MORCEGOS

- VAMPIROS CONTRA ZOMBIS

Pasámolo de medo!!!!

Nos seguintes enlaces podedes ver unha mostra da xornada.

Podedes ver as fotos na seguinte ligazón SAMAÍN 2019.

Last week, all the students in the school and the English teachers have celebrated a very scary day: HALLOWEEN!!. Peter, our language assistant, told us about this popular tradition in Great Britain and North América. We also made Halloween crafts such as spiders and bats with differents materials and using the origami technique. We´ve learned a lot and we had a great time!

Magosto 2018

Pasámolo xenial na xornada dedicada ao Magosto. Foi un día moi especial con actividades lúdicas que compartimos todo o alumnado do colexio.

Antes do recreo tivemos tres OBRADOIROS de coñecemento do PEÓN. Máis información no blog GALEGUEAMOS???.

Logo, despois do recreo levamos a cabo os nosos tradicionais XOGOS POPULAES nos que, por quendas, fomos participando de 1º a 5º. O alumnado de 6º fixo un labor excelente exercendo de monitores dos mesmos. Máis información no blog EN FORMA... PORQUE NOS TOCA.

Ao final, como recompensa, chegou a CASTAÑADA.

Que boas e ben asadiñas estaban as castañas!!!

Máis imaxes na GALERÍA DE FOTOS