Día del LIBRO

DÍA DEL LIBRO 2017

DÍA DO LIBRO

E por fin chegou o esperado DÍA DOS APADRIÑAMENTOS LECTORES!!!!
Despois de preparar durante días e incluso semanas cada quen o seu conto chegou o Día do libro de 2016 e para celebralo fixemos, entre unha morea de actividades, a de PADRIÑOS E MADRIÑAS LECTORES!!!!

Consiste en contarlles aos máis pequenos un conto e hai que escenificar, aclarar e responder ás preguntas que nos fan e…, ás veces…  exem exem!!!, case non sabemos nin nós mesmos como respostar,  uuuffff, que difícil!!!!

O alumnado de 6º encargouse de apadriñar aos rapaces de 3º. Os de 5º encargáronse dos de 2º e os de 4º dos de 1º ahhh, peeeeero non só dos de 1º os de 4º, que tiñamos os nosos contos tan requetepreparados tamén fomos a EEI Monte da Guía  a contárllelos aos máis pequerrechiños e que chulada!!!

Lemos no xardín, coa música de bandas sonoras de películas soando suavemente acompañándonos mentres líamos, recibimos uns bonitos agasallos e correteamos recordando a nosa máis tenra infancia!!!

Eles gozaron moito con nós e nós con eles…!!!! Pasámolo xenial!!!

Outras actividades da Semana do Libro

Durante a semana desta data tan significativa, o alumnado máis pequeno do centro recibíu a visita duns contacontos moi especiais. Elsa, María, Jaqui, Auri e Benito, nais e pai respectivamente de alumnado do cole, achegáronse ata as nosas aulas para compartir co alumnado de 1º e 2º divertidos e fantásticos contos.

Moitísimas grazas aos cinco por compartir connosco esta actividade tan gratificante para o noso alumnado.

Para rematar a celebración desta Semana do Libro montamos este mural do BAÚL DOS LIBROS que o alumnado do centro encheu con ilustracións propias de portadas dos seus libros favoritos. Deste xeito puideron compartir os seus gustos cos seus compañeiros.