Día do Libro

Día del LIBRO

DÍA DEL LIBRO 2017

DÍA DO LIBRO

E por fin chegou o esperado DÍA DOS APADRIÑAMENTOS LECTORES!!!!
Despois de preparar durante días e incluso semanas cada quen o seu conto chegou o Día do libro de 2016 e para celebralo fixemos, entre unha morea de actividades, a de PADRIÑOS E MADRIÑAS LECTORES!!!!

Consiste en contarlles aos máis pequenos un conto e hai que escenificar, aclarar e responder ás preguntas que nos fan e…, ás veces…  exem exem!!!, case non sabemos nin nós mesmos como respostar,  uuuffff, que difícil!!!!

O alumnado de 6º encargouse de apadriñar aos rapaces de 3º. Os de 5º encargáronse dos de 2º e os de 4º dos de 1º ahhh, peeeeero non só dos de 1º os de 4º, que tiñamos os nosos contos tan requetepreparados tamén fomos a EEI Monte da Guía  a contárllelos aos máis pequerrechiños e que chulada!!!

Lemos no xardín, coa música de bandas sonoras de películas soando suavemente acompañándonos mentres líamos, recibimos uns bonitos agasallos e correteamos recordando a nosa máis tenra infancia!!!

Eles gozaron moito con nós e nós con eles…!!!! Pasámolo xenial!!!

Outras actividades da Semana do Libro

Durante a semana desta data tan significativa, o alumnado máis pequeno do centro recibíu a visita duns contacontos moi especiais. Elsa, María, Jaqui, Auri e Benito, nais e pai respectivamente de alumnado do cole, achegáronse ata as nosas aulas para compartir co alumnado de 1º e 2º divertidos e fantásticos contos.

Moitísimas grazas aos cinco por compartir connosco esta actividade tan gratificante para o noso alumnado.

Para rematar a celebración desta Semana do Libro montamos este mural do BAÚL DOS LIBROS que o alumnado do centro encheu con ilustracións propias de portadas dos seus libros favoritos. Deste xeito puideron compartir os seus gustos cos seus compañeiros.

Contacontos Santillana

A semana do Día do Libro empezou dun xeito moi, pero que moi especial xa que o luns día 20, na nosa biblioteca, vivimos, grazas a Sabela, unha actriz estupenda que xa coñeciamos doutras sesións, uns contos xeniais.

Primeiro foron os máis pequenos os que gozaron dun contacontos moi viaxeiro. Da man dun ratiño que quería atopar ao ser máis poderoso do mundo, viviron numerosas aventuras por diversos lugares do mundo

Despois, foi a quenda dos maiores aos que Sabela, empezou dicindo :
“Tres irmáns que vivían aquí preto de Teis…” e ao mesmo tempo chamaba a tres nenos/as para actuar.
Seguimos co conto “...como non había traballo tiñan que marchar e atopábanse no bosque cunha fada…”
Ao final descubrimos que o importante non é tanto o diñeiro ou as riquezas como estar a gusto con un mesmo e cos demais.

A monitora, superexpresiva, facíao moi ben, os nenos/as que actuaron tamén o fixeron estupendo e nós DIVERTÍMONOS moitísimo. Estes si que son contos vividos!!
Moitas grazas a editorial Santillana por ofrecernos está actividade.

DÍA DO LIBRO

No 1º ciclo celebramos o Día do Libro cunha actividade moi motivadora: "Madriñas e padriños lectores". Primeiro convertemos o patio do colexio nun espazo de lectura onde cada alumno leu, a un pequeno grupo de compañeiros, o conto que previamente elixira e preparara na clase.

Logo trasladamos esta actividade ao patio da Escola Infantil Monte da Guía. Alí os máis pequenos puideron escoitar as historias dos nosos contos.
Pasámolo xenial con esta actividade!!!

OBRADOIRO DE ENCADERNACIÓN

Título

Durante a Semana do Libro todo o colexio estivo inmerso nun proxecto moi interesante:

"ELABORACIÓN DO NOSO PROPIO LIBRO DE RECEITAS"
Durante as semanas anteriores, familias, profesorado e alumnado participamos con moito interese na recollida de receitas de cociña de todo tipo.
Para darlle forma ao noso libro contamos coa colaboración de dúas nais de alumnado do centro, LUZ e MENCHU que con moita paciencia non só nos explicaron como se fai a encadernación dun libro senón que tamén nos ensinaron técnicas, "Engrudo de cor" e "Marca de auga" coas que poidemos elaborar portadas exclusivas e orixinais.
 Mosaico marca de auga

Poidemos escoitar as explicacións de Luz e practicar está técnica que nos pareceu tan máxica.

Da man de MENCHU experimentamos e fixemos a nosas creacións co Engrudo de cor.

Mosaico engrudo de cor

RESULTOU ESTUPENDO

Grazas a LUZ e a MENCHU por compartir connosco os seus coñecementos.

Preme AQUÍ para acceder á galería de fotos

Celebración do DÍA DO LIBRO

Con gallo da celebración do Día do Libro, 23 DE ABRIL, queremos editar un libro de receitas aportadas polo alumnado do colexio.

Ademais de receitas típicas galegas e españolas, esperamos as aportacións do alumnado procedente doutros países con receitas propias do seu pais, pois queremos que sexa un libro que fomente a interculturalidade.

¡Anímate e mándanos esas receitas que seguro che saen tan ben!