CONVOCATORIA DE ELECCIÓNS REPRESENTANTES DE NAIS/PAIS/TITORES LEGAIS

Podedes consultar a información sobre a convocatoria de eleccións para representantes do sector nais/pais/titores legais ao Consello Escolar no seguinte enlace:

Convocatoria eleccións

CURTA DE MEDO "CAPTURAS"

A continuación amosamos unha das curtas participantes que non están (de momento) co resto dos vídeos de medo.

Pedimos desculpas ao alumnado participante na mesma, pois non foi incluida coas demais por un despiste da organización.

INAUGURACIÓN BIBLIOTECA DO CEP SANTA MARIÑA

O pasado venres 21 inauguramos a biblio do noso cole. Os nenos e nenas xa poden desfrutar dela na hora do recreo e no día asignado para cada curso.

ELECCIÓNS CONSELLO ESCOLAR

CALENDARIO DO PROCESO ELECTORAL AO CONSELLO ESCOLAR

A Xunta Electoral encargada da organización e supervisión do procedemento de elección dos membros do Consello Escolar (renovación parcial), convocada pola resolución do 19 de setembro de 2022 da Secretaría Xeral de Educación e Formación Profesional, en reunión do 7 de novembro de 2022, decidiu establecer o seguinte calendario electoral:

10 de NOVEMBRO

Publicación dos censos electorais e convocatorias das eleccións

Do 10 ao 17 de NOVEMBRO

Período de reclamacións ao censo

Do 11 ao 18 de NOVEMBRO

Ata ás 14 horas do día 18:

Presentación de candidaturas

(Recoller impreso en secretaría)

21 de NOVEMBRO

Proclamación de candidaturas pola Xunta Electoral

Elección, por sorteo público, da mesa electoral de pais/nais (4 titulares e 4 suplentes)

22 e 23 de NOVEMBRO

Prazo de reclamacións á proclamación de candidaturas

29 de NOVEMBRO

Votacións para elixir ás/aos representantes do profesorado, PAS  e de pais/nais (dende as 12.45 ata as 18.15 horas).

1 de DECEMBRO

Publicación das/os candidatas/os electas/os dos diversos sectores

Os representantes que hai que elixir por cada sector por cada sector da comunidade educativa son:

PROFESORADO..........................................................................2

PAIS/NAIS..................................................................................2

PAS............................................................................................1

* As persoas elixidas para ocupar estas vacantes formarán parte do Consello Escolar dende o ano 2022 ata o 2026.

* A ANPA, segundo estipula a lei, nomeará directamente outra/o representante dos pais e nais no Consello Escolar.

* Ademais das vacantes anteriores, hai que substituír unha no sector profesorado e outra no de nais/ pais, que quedan desertas da renovación parcial anterior, que serán cubertas coa terceira candidatura con máis votos e que formarán parte do Consello Escolar dende o 2022 ata o 2024

SORTEO XUNTA ELECTORAL

Día 28 de ourubro, ás 11.30, designaranse, mediante un sorteo público que terá lugar no colexio, os compoñentes da Xunta Electoral para as eleccións de membros dos consellos escolares de centros sostidos con fondos públicos.

Podedes consultar a información no seguinte enlace

CURTAS DE MEDO 22-23

PREME NA IMAXE PARA MÁIS INFORMACIÓN

(VERSIÓN ACTUALIZADA)

REVISTA MURMURIO

Podedes descargar o último número facendo clic na imaxe

O CARNAVAL DOS ANIMAIS. ALUMNADO DE 2º E 4º

GRADUACIÓN ALUMNADO DE SEXTO

FAI CLIC NA IMAXE PARA VER O VIDEO DA GRADUACIÓN.

O NOSO COLE NAS REDES

FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO E AXUDAS PARA ADQUIRIR LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR

O mércores día 18 de maio de 2022 saíu publicada no DOG a Orde do do 29 de abril de 2022 pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial en centros docentes sostidos con fondos públicos para o curso escolar 2022/23.

Podedes acceder á información nos seguintes enlaces:

DOG

Circular informativa

Solicitude:

Anexo I

Anexo II

Débense achegar os dous anexos cubertos.