MAGOSTO EN QUINTO

SESIÓN HIXIENE BUCODENTAL EN SEXTO

MAGOSTO 2017

ESTE VENRES DÍA 10 CELEBRAREMOS NO COLE, SE O TEMPO O PERMITE, A FESTA DO MAGOSTO. ASAREMOS CASTAÑAS E FAREMOS DIVERTIDOS XOGOS AO AIRE LIBRE

O SAMAIN DOS PEQUECHOS E PEQUECHAS DO COLE

AGRADECEMENTOS

Dende o centro queremos agradecer ás familias a participación na exposición de cabazas.

E tamén agradecer o tempo empregado en cubrir as enquisas de dinamización lingüística.

EXPOSICIÓN DE CABAZAS 2017

Os incendios dende a mirada dos nenos e nenas

Os incendios forestais deste mes tamén chegaron aos corazóns dos máis pequenos do cole. Ese luns estaban moi preocupados, asustados e non podiamos deixar este tema de lado. Falámolo e incluso debatimos sobre as orixes e que podiamos fcer nós para que non se repetisen. Aquí tedes un breve resumo.

VISITA AO SUPERMERCADO

As nenas e nenos de primeiro visitamos un dos supermercados da nosa vila. Pasamos unha mañá estupenda vendo os produtos que venden e ata mercamos algo nós. Mirade as fotos!

Personaxes Videoxogo

FOTOS CARREIRA SOLIDARIA

ENQUISA DINAMIZACIÓN LINGÜÍSTICA FAMILIAS

ENQUISA DINAMIZACIÓN LINGÜÍSTICA PERSOAL NON DOCENTE

ENQUINA DINAMIZACIÓN LINGÜÍSTICA ALUMNADO

ENQUINA DINAMIZACIÓN LINGÜÍSTICA MESTRES E MESTRAS

CARREIRA SOLIDARIA

O pasado venres 13 de outubro os nenos e nenas do cole correron na Alameda de Redondela para colaborar coa ONG "Save de Children". Grazas a todas e  a todos por participar. Especial agradecemento aos mestres de Educación Física, Lino e Xurxo, organizadores do evento.

Para a semana subiremos á páxina fotos desta solidaria carreira

EMISIÓNS DA RADIO ESCOLAR

Xa podedes escoitar as emisións da Radio Escolar na nosa páxina web (barra lateral esquerda -->A NOSA VOZ-->EMISIÓNS CURSO 2017-2018)

ACTIVIDADE DOS NENOS E NENAS DE PRIMEIRO

COMO NOS VEMOS A NÓS MESMOS/AS

O novo alumnado do centro, é dicir, os peques de primeiro fixeron un autorretrato nas primeiras semanas de clase. Pedímoslles a cada un que se debuxase en medio folio.

Neste vídeo poderedes ver como se ven no mes de setembro, recentemente estreado o novo cole.

A finais deste curso, comprobaremos se estes retratos van cambiar e como.

Aquí volos deixamos!

RADIO ESCOLAR

Este mércores día 4 de outubro deu comezo no cole o noso programa de Radio Escolar "A nosa voz".

Por problemas técnicos o audio desta primeira emisión do curso non está subido á paxina web.

Esperamos ter pronto a solución a este problema e subir as emisións da nosa radio.

Un saúdo

Equipo TIC

CUSTIONARIO PARA QUE CUBRA O ALUMNADO DE SEXTO CURSO

ASÍ FOI O COMEZO NO COLE DOS MÁIS PEQUENOS/AS

Preme sobre a bandeira verde

Inicio do curso 2017/2018

Benvidas e benvidos a un novo curso escolar no Cep Santa Mariña de Redondela

As clases darán comezo o luns día 11 de setembro

O horario do centro é de 09:00 a 14:00h, mais o luns 11, primeiro día de clase, o horario de entrada será o seguinte:

Ás 09:00 entrará o alumnado de 5º e 6º cursos

Ás 09:30 entrará o alumnado de 3º e 4º cursos

Ás 10:00 entrará o alumnado de 1º e 2º cursos

Hora de saída igual que para o resto do curso: 14:00h

Ao longo do mes de setembro haberá reunións coas familias dos alumnos e alumnas dos diferentes cursos. As familias serán previamente avisadas destas reunións.

Este ano a temática do centro será a dos Videoxogos

Bo comezo de curso!!!

(Para ver as actividades, fotos e vídeos doutros anos premer AQUÍ)

TRABALLO COLABORATIVO E EN EQUIPO