NOVAS

O Festival das Letras Galegas, no que actuarán todos os nenos e todas as nenas do cole, terá lugar no multiusos da Xunqueira o martes día 20 no seguinte horario:

1º Ciclo: 16:00h. Nesta primeira parte actuarán os alumnos e as alumnas de 1º e 2º

2º Ciclo: 17:30h. Na segunda parte actuarán os alumnos e as alumnas de 3º e 4º

3º Ciclo: 19:00h. Na terceira parte actuarán os alumnos e as alumnas de 5º e 6º

A entrega de orlas e despedida de sexto terá lugar no multiusos da Xunqueira o mércores día 21, ás 17:00.

O venres 23, último día de clases celebrarase no cole a festa da ANPA

Na páxina da "TV Redondela" podedes ver as entrevistas e a reportaxe sobre a quedada literaria

Fixemos no cole a SEMANA DA CIENCIA. Vimos vídeos dos experimentos feitos polos nosos compañeiros e compañeiras, que nos explicaron como se facían.

Como todos os anos, puidemos ver mostras no microscopio e material de laboratorio. Os nenos e nenas de 5º elaboraron unha pirámide alimenticia e en 6º fixeron uns circuítos eléctricos sobre o corpo humano. Tamén estaban algunhas das máquinas elaboradas polos nenos e nenas de 3º. Todo era "chulísimo". O ano que ven, máis. Grazas a todos e todas os científicos e científicas por participar.

Elección de novo tema

IV EDICIÓN DEL PREMIO NACIONAL FUNDACIÓN GSD DE INNOVACIÓN EDUCATIVA

O proxecto "ALTO, ALTO COMO UNA MONTAÑA" gañou o segundo premio nacional de innovación educativa. O noso cole é un dos colaboradores neste proxecto, polo que recibiu un certificado de participación no mesmo:

O xurado destacou a sensibilidade coa que se afronta a educación do alumnado con autismo, coa elaboración de material propio e a implicación das familias, persoal do centro e outros profesionais.

Para ver o vídeo da presentación do proxecto preme AQUI

Para ver o vídeo da gala de premios preme AQUÍ

LECTURA NA RÚA 2017. FOTOS

LECTURA NA RÚA 2017

O XOVES DÍA 4 TEMOS UNHA CITA NO PASEO DA XUNQUEIRA (EN HORARIO DE MAÑÁ) PARA GOZAR DUNHA XORNADA DE LECTURA AO AIRE LIBRE. ESTADES TODOS E TODAS INVITADAS/OS!!!

PARTICIPAMOS:

- O NOSO COLE (CEP SANTA MARIÑA)

- O COLE DE INFANTIL (EEI A MARISMA)

- AS ANPAS DE INFANTIL E PRIMARIA

- O CONCELLO DE REDONDELA

- A BIBLIOTECA MUNICIPAL DE REDONDELA

FINALISTA NO CONCURSO "DEBUXA UNHA XOIA PARA TÚA NAI"

Elisa Tomé Santoro, de 6ºB, resultou finalista no concurso de debuxo organizado polo Colexio Oficial de Xoiaría. Este é o seu deseño:

PARABÉNS ELISA!!!

XOGOS POLA INCLUSIÓN 2017

Dende abril ata final de curso realizaremos no patio de 1º, 2º, 3º e 4º xogos "para a inclusión". Xogos nos que todas e todos poden participar, colaborar e divertirse!!!

Serán os mércores para 1º e 2º, e os xoves para 3º e 4º.

Na hora do recreo e coa axuda dos nenos e nenas de quinto e sexto.

Adicada a todas as mulleres

EXPOSICIÓNS CIENCIAS NATURAIS SEXTO CURSO

Para ver as exposicións de ciencias naturais feitas polos rapaces e rapazas de sexto, preme AQUI

VÍDEO PARA PRACTICAR AS COPLAS PARA O ENTROIDO

O QUE NANA MANDA PARA O ENTROIDO

LUNS 20: O luns na cara debes pintar algo relacionado co mar

MARTES 21: Se queres parecer un pimpín poñerás por fóra os calcetíns

MÉRCORES 22: Para do Entroido desfrutar, a parte darriba debes virar

XOVES 23: Para rematar, a cabeza terás que adornar

(Todas estas ordes son acumulativas!!!)

DÍA DA PAZ 2017

CADEA DE FAVORES 6º curso

30 DE XANEIRO. DÍA DA PAZ

O luns celebraremos no cole o Día da Paz. Todos os nenos, nenas, mestres e mestras vestiremos de cor branca (a parte de arriba), e cantaremos a cación de Pablo López e Juanes: "Tu enemigo"

"O AMOR NON TEN CURA, PERO É A CURA PARA TODOS OS MALES"

(Leonard Cohen)

CONCURSO POSTAIS PIRATAS DE NABIA

Parabéns aos alumnos e alumnas de cuarto curso de primaria pola súa participación no concurso de postais de Nadal organizado pola naviera "Piratas de Nabia"

Especial mención ao traballo de DANIA GONZÁLEZ RODRÍGUEZ, de 4ºA, quen resultou gañadora deste consurso de postais

EXPOSICIÓNS CIENCIAS SOCIAIS SEXTO CURSO

Para ver as exposicións dos temas de soci dos nenos e nenas de sexto curso pincha AQUI (de momento solo están subidos os vídeos de 6ºB, en breve tamén 6ºA e 6ºC)

CANCIÓN CONTRA A VIOLENCIA DE XÉNERO

CELEBRACIÓN DO MAGOSTO

O MÉRCORES CELEBRAMOS NO COLE O MAGOSTO, CON XOGOS POPULARES E DEGUSTACIÓN DE CASTAÑAS. PASÁMOLO XENIAL!!!!!!

OUTONOTEATRO EN SANTA MARIÑA

Este luns, 14 de novembro, os nenos e nenas do cole irán ao Multiusos da Xunqueira para desfrutar dunha sesión de teatro

MAGOSTO

O Magosto queda aplazado para o vindeiro mércores 16. Por tal motivo o programa de radio emitirase o xoves 17