MAGOSTO 2018

VENRES 16!

Xa chega o día do MAGOSTO no cole. Por fin, se o tempo o permite celebraremos o Magosto este venres!

Lembrade traer as vosas castañas xa picadas.

E vinde preparados e preparadas para disfrutar dos xogos e degustar castañas!

VISITA GUIADA POLAS RÚAS DE REDONDELA

O pasado luns 5 de novembro as nenas e os nenos de sexto fixemos un percorrido polas rúas de Redondela, coñecendo algunhas das súas curiosidades.  Grazas a nosa guía Reme e ao noso guía Manuel, que nos contaron algunhas cousiñas interesantes sobre a nosa vila.

CONCURSO DE CABAZAS

Moitas grazas pola vosa participación no Concurso de Cabazas deste curso. Grazas a todas as familias.

Aquí poden ver o resultado final da exposición.

ACTIVIDADES DE 6º CURSO

Os nenos e nenas de 6º neste mes de novembro teñen previsto:

- Roteiro por Redondela o luns 5.

- Charlas de igualdade os mércores 7, 14 e 21 do mes.

MAGOSTO

O vindeiro venres 9 de novembro, se o tempo nos deixa, celebraremos a festa tradicional do MAGOSTO!

RADIO ESCOLAR

Neste mes de outubro comezou a nosa radio escolar.

Emitiremos todos os xoves logo do recreo, e podedes participar todas e todos!!

Non vos esquezades de facer as vosas peticións musicais, contestando correctamente á pregunta de cada semana (vola diremos pola radio).

Tamén tedes subida a emisión nesta páxina web (barra lateral esquerda)

SAMAÍN e CONCURSO DE CABAZAS

A vindeira semana faremos o tradicional concurso de cabazas. A temática será o medo (polo Samaín), ou as mulleres (polo tema central do cole). Este ano premiarase a participación por nivel.

Tamén celebraremos o Samaín e o Halloween, as alumnas e os alumnos poden vir disfrazadas/os ao cole

24 de OUTUBRO, día das BIBLIOTECAS ESCOLARES

Onte foi o día das bibliotecas escolares. Os nenos e nenas de sexto fixeron unha sesión de contacontos para o alumnado de primeiro e segundo.

Colgaremos as fotos nuns días.

SUSPENSIÓN TEMPORAL DAS ACTIVIDADES DE EDUCACIÓN VIAL

Suspéndense as actividades de educación vial ata novo aviso.

RECOLLEITA DE CABAZAS NO FLORIANI

As nenas e os nenos de sexto visitamos á horta do Instituto Floriani para recoller as cabazas que plantamos o curso pasado. Agora toca pensar que facemos con elas: decoración para Samaín, unhas deliciosas chulas, unha nutritiva crema, unha rica tarta... aceptamos as vosas ideas!!!

Agradecemos ao Instituto Floriani que nos deixe un pedaciño da súa horta para coñecer máis de preto a interesante arte da agricultura.

XORNADAS DE EDUCACIÓN VIAL

Neste mes de outubro realizaremos no cole unha actividade de Educación Vial dirixida pola Policía Local e a DXT, dende o luns 22 ata o venres 26.

LUNS 22: 3ºA, 3ºB, 3ºC

MARTES 23: 4ºA, 6ºA, 6ºB, 2ºA

MÉRCORES 24: 4ºB, 5ºA, 5ºB, 2ºB

XOVES 25: 4ºC, 5ºC, 6ºC, 2ºC

VENRES 26: 1ºA, 1ºB, 1ºC

No seguinte enlace atoparemos actividades para traballar este tema cós nenos e nenas.

EDUCACIÓN VIAL

INICIO DO NOVO CURSO

Benvidas e benvidos ao novo curso escolar 2018/2019

As clases darán comezo o vindeiro mércores día 12 no seguinte horario:

09:00= entrarán os cursos 6º e 5º

09:30= entrarán os cursos 4º e 3º

10:00= entrarán os cursos 2º e 1º

Hora de saída para todos os cursos será ás 14:00

A partir do xoves o horario será o habitual para todos os cursos, de 09:00 a 14:00

LISTAXES DE AXUDAS PARA LIBROS E MATERIAL

Xa podedes consultar  as litaxes definitivas das axudas para libros e material.

TRABALLO COLABORATIVO E EN EQUIPO

No noso centro traballamos en EQUIPO: