EMISIÓN RADIO. ESPECIAL 8M

Con motivo da celebración do Día Internacional da muller, as nenas e nenos de segundo B fixeron un programa de radio especial. Aquí o tedes:

COREOGRAFÍA ENTROIDO

PODES MIRAR O VÍDEO PREMENDO NO ARQUIVO ADXUNTO

INDICACIÓNS DE NANA PARA O ENTROIDO

PARA O LUNS: Para o Entroido comezar os calcetíns terás que decorar.

PARA O MARTES: Se guap@ queres estar a cabeza debes adornar.

PARA O MÉRCORES: Para poder destacar as unllas debes pintar.

PARA O XOVES: Prenda xigante ou anana, decide tí o que che dea a gana.

PARA O VENRES: O venres podes vir cun disfraz que che faga sorrir.

Contos de Nadal en familia

Chegou o Nadal e Nana propón que gravedes a calquera membro da vosa familia contándovos un conto con temática e ambiente de Nadal.

Esa gravación deberá ser entregada ao titor ou titora nun pen drive antes do 14 de decembro.

Animádevos a participar

II FESTIVAL CURTAS DE MEDO

COMO DEBO ENTRAR NO CENTRO?

Este curso a entrada resulta un pouco liosa, non si?

Aquí deixamos uns vídeos para axudarvos. Se tedes algunha dúbida sobre o camiño que debedes seguir para entrar no cole, premede na imaxe do voso curso:

NOTIFICACIÓN IMPORTANTE

Debido ás circunstancias excepcionais deste curso, o alumnado deberá vir coas mans o máis libres posible para poder botar o xel hidroalcohólico na entrada. Por isto pregamos que o as nenas e os nenos non traian mochilas con carro (que ocupan máis espazo nas aulas) e que  vaian achegando o material pouco a pouco. A única excepción xa prevista é que os días de choiva  veñan con paraugas.

FOLGA do día 10 de setembro.

Diversas organizacións sindicais (CIG, CC.OO., STEG e CSIF) convocaron unha folga para  o día 10 de setembro.

Os servizos mínimos establecidos pola Consellería son: O titular da dirección ou a persoa que o substitúa e un profesor ou profesora por cada grupo de alumnos que teña prevista actividade lectiva nos días de folga.

HORARIOS DE SAÍDA para todo o curso

1º e 2º niveis sairán ás 14.00 h.

3º e 4º niveis sairán ás 13.50 h.

5º e 6º niveis sairán ás 13.40 h.

*Os días 10 e 11 de setembro tamén sairán neste horario.

REUNIÓNS INFORMATIVAS

Convocamos aos pais ou nais do alumnado de 2º a unha reunión o luns, día 7 de setembro, ás 11.00 h, no patio do colexio, para informar sobre algúns aspectos concretos do inicio do curso.

Tendo en conta o protocolo COVID-19, só poderá vir unha persoa por familia (sen nenos/as).

Dada a importancia dos temas a tratar, rogamos a vosa asistencia. Grazas.

Convocamos aos pais ou nais do alumnado de 1º a unha reunión o luns, día 7 de setembro, ás 13.00 h, no patio do colexio, para informar sobre algúns aspectos concretos do inicio do curso.

Dada a importancia dos temas a tratar, rogamos a vosa asistencia. Grazas.

HORARIOS DO DÍA 10 e 11

1º e 2º niveis ás 14.00h

3º e 4º niveis ás 13.50 h

5º e 6º niveis ás 13.40 h

Seguindo as instrucións fixadas pola Consellería, as familias tomaranlle a temperatura ao alumnado antes de envialo ao centro. As alumnas e alumnos entrarán por orde de chegada, dentro do horario fixado para cada nivel, mantendo a distancia de seguridade , con máscara e botando xel hidroalcólico antes de entrar no centro nos dispensadores que hai nas portas de acceso ao edificio. Unha vez dentro do edificio seguirán as indicacións do profesorado para acceder ás aulas polos percorridos fixados.

*Consultade periodicamente a páxina web do centro porque estamos á espera da aprobación do protocolo definitivo por parte da Consellería para confirmar diferentes aspectos organizativos así coma a hora de saída do día 11 e o horario das seguintes xornadas.