O NOSO COLE

cep.salustiano.rey.eiras@edu.xunta.es

20 DE MAIO

Enviado por bandaseca o Mér, 15/05/2019 - 13:56

Recordámoslles que o vindeiro luns 20 de maio Foi o día elixido polo centro como non lectivo. Reanudaremos as clases o martes 21 no horario habitual.

O resto de centros de adscritos tamén elixiron este día.

LISTADOS DEFINITIVOS ADMISIÓN CURSO 2019/20

Enviado por bandaseca o Mér, 15/05/2019 - 13:43

Publicadas as listaxes de alumnado admitido no centro para cursar 1º nivel de educación primaria o vindeiro curso 2019/20

Solicitudes definitivas de reserva de praza: alumnado que ven dos centros adscritos (Granxa, Vilariño, Varela e Monte carmelo),prazo de febreiro.

Solicitudes definitivas no prazo de admisión ordinario: proceden doutros centros, prazo de marzo.

O alumnado que xa está no centro automáticamente ten permacencia e non deben facer nada.

VACACIÓNS SEMANA SANTA

Enviado por bandaseca o Ven, 12/04/2019 - 13:39

As vacacións de Semana Santa son do 15 ao 22 de abril.

Retomaremos as clases o martes 23 de abril no horario habitual.

ADMISIÓN CURSO 2019/2020

Enviado por bandaseca o Xov, 31/01/2019 - 21:00

ADMISIÓN ALUMNADO

Prazo de presentación de solicitudes.

O prazo de presentación de solicitudes de admisión será do día 1 ao 20 de marzo, ambos os dous incluídos.

Lugares e formas de presentación das solicitudes.

Documentación  necesaria que se deberá entregar:

a) Formulario de admisión ED550B

b) Se é o caso, convenio regulador ou resolución xudicial de separación ou divorcio.

Nota: todo o alumnado procedente dos centros adscritos que fixo a reserva de praza escolar entre os días 01 e 15 de febreiro está admitido para continuar os seus estudos no cep Salustiano Rey Eiras na etapa de primaria. As listaxes deste alumnado admitido polo procedemento de reserva de praza están expostas no taboleiro de anuncios do Centro para a súa consulta pública.

RESERVA DE PRAZA

DO 1 AO 15 DE FEBREIRO está aberto o prazo de  RESERVA DE PRAZA para o vindeiro curso 2019/20. Este proceso só o teñen que realizar o alumnado de infantil e o de 6º, os que xa están no colexio non ten que facer nada.

ALUMNADO DE EDUCACIÓN INFANTIL. Os centros adscritos ao Salustiano  son: Fernández Varela, Monte Carmelo, Vilariño e Granxa. Os alumnos destes centros poden reservar praza no noso centro. O modelo que enviamos aos centros se pode entregar no centro de orixe (pasaremos a recollelos) ou na secretaría do noso centro.

O luns 4 de febreiro, faremos unha reunión informativa ás 17:30 h na biblioteca do centro para os pais/nais de centros adscritos.

ALUMNADO DE 6º: Aqueles/as alumnos/as que vaian ir ao IES da Pobra, entregarán a solicitude na súa titoría. Aqueles que vaian a outro IES deberán facer admisión do 1 ao 20 de marzo, no centro no que desexan continuar os estudos.

Na páxina: https://www.edu.xunta.es/admisionalumnado/, poden descargar o impreso. Si realizan a solicitude en liña, deben presentar a solicitude tamen na secretaría do centro no que desexen ser admitidos.

Mais información na orde de  25 de xaneiro de 2017 (DOG 1 de febreiro) que regula este proceso.

ELECCIÓNS CONSELLO ESCOLAR

Enviado por bandaseca o Mér, 07/11/2018 - 20:05

O consello está formado por 14membros: director, xefe de estudos, 5 profesores, 1 representante do Concello, 1 representante do persoal de servizos, 5 pais/nais e o secretario do centro(que non ten dereito a voto).Dos 5 representantes dos pais, 1 é designado pola ANPA.

Este curso cumpre realizar a renovación parcial do Consello Escolar do Centro, no sector dos pais/nais renovaranse 2 membros e o representante da ANPA. As eleccións terán lugar o luns 26 de novembro.

Desde o centro enviamos circulares sobre este proceso, nestes momentos temos publicadas no centro o censo de pais e nais para que poidan comprobar os sus datos e está aberto o prazo para reclamacións.

Enviamos papeletas para aqueles pais/nais que se queiran presentar. o prazo de candidaturas será ata o luns 19, Ese día realizaremos tamén o sorteo da mesa electoral que estará  formada por 4 pais/nais e o director.

CALENDARIO ESCOLAR

Enviado por bandaseca o Lun, 15/10/2018 - 18:55

Principais festivos no calendario escolar:

Venres 7 de decdembro: día do ensino

Vacacións de Nadal: do sábado 22/12 ata o luns 7/1 (incluido)

Luns, martes e mercores, 4, 5 e 6 de marzo: Entroido

Martes 19 de marzo: San José

Semana Santa: do sábado 13 de abril ao luns 22 de abril (incluídos)

Mércores 1 de maio: día do traballo

Venres 17 de maio: día das Letras Galegas

Luns 20 de maio: día que escolle o centro (e resto de centros de primaria e infantil da localidade).

Avaliacións:  Como este curso a Semana Santa é moi tarde e volvemos o 23 de abril, decidimos adiantar a 2ª avaliación  un par de semanas, para igualar os trimestres.

A entrega de notas será para a 1ª av. o 21 de decembro,  a 2ª av. o 29 de marzo e a 3ª av. o 21 de xuño

CLASES MARTES 18/09

Enviado por bandaseca o Lun, 17/09/2018 - 10:48

LUNS, 17 DE SETEMBRO FESTIVO LOCAL

MARTES, 18 DE SETEMBRO: AS CLASES COMEZARÁN AS 10:00 H. - SAÍDA Á HORA HABITUAL: 13:50 H.

INCIO CURSO 18/19

Enviado por bandaseca o Xov, 06/09/2018 - 18:47

O día 12 iniciaremos as clases en horario de 11h. a 13 h, o día 13 retomaremos o horario habitual de 9:10 h. a 13:50 h.

Habera servizo de autobuses. O comedor comezará a partir do día 13.

Adscrición profesores titores.

CARMEN

IRIA

DIANA

OLGA

MARISA

IRENE

CHARO

C. GONZÁLEZ

SESE

SABELA

C. SAMPEDRO

MARIA R.

SILVIA

JORGE

GENO

JUAN

SALI

LIBROS DE TEXTO 18/19

Enviado por bandaseca o Ven, 13/07/2018 - 16:56

Os cheques de axuda a material e ode libros de texto (1º e 2º) estarán dispoñibles a partir do día 16 de xullo.

As listaxes provisionais de fondolibros co número de libros que lle corresponden a cada alumno están publicadas no taboleiro do centro. A vindeira semana puclicaranse as listaxes definitivas.

No documento adxunto están os libros de texto do curso 18/19.