Escolares

"FIN DE CURSO 2019/2020"

Queridos nenos e nenas do Pedro Caselles:

Esta mensaxe é de parte de todo o profeorado do voso cole. Sabemos que este final de curso foi moi difícil para vós. Moitos recreos sen compartir, historias sen contar, excursións sen facer, festivais que non houbo, pero entre todos e todas fomos capaces...

Para os mestres e mestras tamén foi difícil, pero coa vosa axuda, implicación e colaboración puidemos levar o curso adiante. Queremos tamén agradecer ás vosas familias a súa participación incansable, e o seu apoio.

Aquí vai o noso agasallo!

BO VERÁN

Máis contidos educativos

Outros sitios na rede teñen máis contidos educativos. Aquí tedes algúns exemplos:

Repositorio de contidos do Espazo Abalar

Galicia Le

A plataforma de préstamo de libros dixitais de Galicia

Aulas Galegas

Tamén por televisión:   A canle de TV  CLAN TV emitirá todos os días lectivos unha programación para distintas áres de primaria de 9:00 a 12:00 horas.

Aprendo en casa: un portal de recursos educativos como complemento á formación.

Para entreterse:

Revista educativa Namaka

Durante o período de confinamento, podedes suscribirvos gratuitamente a esta revista. E moi fácil. E a revista, entretida. (para máis info, pinchade na imaxe)

UNICEF xunto con Alcántara Family Foundation acaban de abrir unha canle de Youtube para que poidas contarnos a todos o que fas na casa. Entra no Clip Club TV!

VIDEO DAS XORNADAS DE EDUCACIÓN VIAL

XORNADAS DE EDUCACIÓN VIAL

Do 19 ao 22 de febreiro temos a oportunidade de desfrutar dunhas xornadas de educación vial, promovida pola DXT; e en colaboración co Concello, a Policía Local, Protección Civil e a Garda Civil. Con isto preténdese concienciar ao alumnado no uso das bicicletas polas vías públicas, na correcta circulación e o cumprimento das normas que a rexen. Os nenos/as vivirán esta experiencia, como ciciclistas e peóns. Todo isto sen esquecer da importancia dos sinais e das normas de circulación e de seguridade.

Por útlimo, dicir que isto tampouco foi posible sen a mediación da nosa Anpa Mosteiro.

Se pinchades na imaxe poderedes ver fotos destas xornadas.

Estreamos a biblioteca

O día 29 estreamos a nova biblioteca, chea de novidades.  Neste video podedes apreciar o proceso de transformación que tivo.

Ven ao Caselles

Ven ao Caselles, o noso video promocional dos artistas que temos no colexio

ven ao cep pedro caselles from Alfonso Lorenzo on Vimeo.

LA REGLA DE KIKO: KIKO Y LA MANO

Esta semana os nenos e nenas de 1º, 2º e 3º están asistindo a un taller relacionado coa prevención de abusos na infancia. Están sendo impartidos por Ana Belén Vicente co material publicado polo Consello de Europa: La regla de Kiko

As familias dos nenos de 1º, 2º e 3º terán o xoves de 16.00 a 18.00 horas unha charla en relación aos talleres para a prevención de abusos na infancia.

DÚAS GALICIAS

Os nenos e nenas de 1º e 2º participamos no proxecto Dúas Galicias organizado pola OMIX de Tomiño. A través del preténdese un irmandamento entre os nenos de Tomiño e os da Galicia de Polonia. Mentres que os de 1º lles falaron aos nenos e nenas da Galicia de Polonia sobre as cousas importantes que temos na nosa terra; os de 2º contáronlles cousas do noso colexio.

OBRADOIROS 1º CICLO

Este venres comezaremos os obradoiros no 1º Ciclo. Nas dúas últimas sesións dos venres cambiaremos totalmente a rutina e a maneira de aprender.

Teremos sete talleres: tres de lingua, dous de matemáticas e dous de creatividade.

Os nenos e nenas de 1º e 2º formaremos sete grupos mixtos  con alumnos de cada curso. Cada venres rotarán de obradoiro ata que todos sete grupos pasen polos sete obradoiros.

Coma sempre será o que nos guíe ao longo destas sesións.

Outono no colexio