Xaneiro 2022

II Concurso da Biblioteca do Caselles

Con motivo da semana da ilustración, dende a biblioteca do Caselles convocamos o segundo concurso deste ano escolar. Desta vez, retámosvos a escoller un libro da biblioteca e deseñar unha ilustración sobre el.

Ampliamos o prazo ao día 11 de febreiro para presentar as vosas creacións, as cales serán posteriormente expostas no mercado de Tomiño.

Saca o teu lado mais creativo e… anímate a participar!

O Día da Ilustración celébrase cada ano o 30 de xaneiro, coincidindo día de nacemento de Castelao. Ademais de recordar e reivindicar o papel dos profesionais da ilustración na industria cultural, cada ano é homenaxeado un ilustrador histórico galego. Neste 2022 é Reimundo Patiño (A Coruña 1936-1985).

Entrega de premios do concurso "Unha mente que invente"

Hoxe fixemos entrega dos premios aos gañadores do concurso da biblioteca “Unha mente que invente”, no que o noso alumnado converteuse en científicos e científicas realizando uns inventos marabillosos.

Os gañadores do primeiro concurso da Biblioteca para este ano escolar foron:

• Hugo G., no 1º nivel.
  • Daniela, no 2º nivel.
  • Izan e Xoel, no 3º nivel.
  • Nerea C., no 4º nivel.
  • Anair e Lucía, no 5º nivel.
  • Zaira e Sabela, no 6º nivel.

Todas as fotos AQUÍ

Parabéns a todos e moitas grazas por participar!

Maleta viaxeira

Bo día!

Chegou ao centro a maleta viaxeira, que contén libros e xogos relacionados co proxecto de centro “O camiño de Santiago”. A partires de hoxe están á vosa disposición na biblioteca do Caselles, animádevos!