HORARIO DO XIMNASIO CURSO 2017/2018

2ºA

RECOMENDACIÓNS PARA A CLASE DE EDUCACIÓN FÍSICA

CURSO 2017/ 2018

EQUIPAMENTO PARA A CLASE:

· CHANDAL OU ROUPA DE DEPORTE E CALZADO AXEITADO PARA A ACTIVIDADE FÍSICA.

EQUIPAMENTO PARA ASEO PERSOAL:

· ALUMN@S DE 1º E 2º: TOALLA, XABRÓN E CAMISETA.

· ALUMN@S DE 3º, 4º, 5º E 6º: TOALLA, XABRÓN (XEL DE DUCHA), CHANCLETAS, MUDA COMPLETA E GORRO DE DUCHA (OPCIONAL). UNHA BOLSA PLÁSTICA PARA METER A MUDA USADA.

EN CASO DE ENFERMIDADE

ENFERMIDADE LEVE:

·NOTIFICACIÓN ASINADA POLO/A PAI/NAI OU TITOR/A.

ENFERMIDADE PROLONGADA:

· CERTIFICADO OU XUSTIFICANTE MÉDICO.

OUTRAS RECOMENDACIÓNS:

· OS HÁBITOS DE HIXIENE SON UN CONTIDO FUNDAMENTAL DA MATERIA DE EDUCACIÓN FÍSICA, E SERÁN TRABALLADOS E AVALIADOS DE XEITO PROGRESIVO DESDE OS PRIMEIROS NIVEIS.

· TODOS OS ALUMN@S, INCLUSO OS QUE ESTEAN EXENTOS CON INFORME MÉDICO, PERMANECERÁN DENTRO DOS VESTIARIOS DURANTE O TEMPO DESTINADO AO ASEO.

· RECOMENDAMOS QUE NON TRAIAN ESPRAIS (DESODORANTES E COLONIAS), DEBIDO A QUE PODERÍA DARSE O CASO DE QUE ALGÚN COMPAÑEIRO/A TIVESE ALERXIA A ESTE TIPO DE PRODUTOS.

·SERÍA INTERESANTE, SOBRE TODO COS NE@S MÁIS PEQUENOS, QUE LLES REFORZASEN EN CASA OS HÁBITOS DE HIXIENE E COIDADO PERSOAL, AXUDÁNDOLLES PARA QUE APRENDAN A CEPILLAR OS DENTES, DUCHARSE, VESTIRSE, ATAR OS AMALLÓS DO CALZADO, ASÍ COMO QUE SEXAN COIDADOSOS E ORDENADOS. DESTE XEITO ACADAREMOS QUE OS NEN@S SEXAN MÁIS AUTÓNOMOS E ADQUIRAN SEGURIDADE EN SI MESMOS.

· NO SUPOSTO DE QUE UN ALUMNO OU ALUMNA NON SE  POIDA DUCHAR NO COLEXIO, AGRADECERIAMOS QUE O POÑAN NO NOSO COÑECEMENTO MEDIANTE UN XUSTIFICANTE.

AGRADECEMOS A SÚA COLABORACIÓN

EXHIBICIÓN DE MUSHING

Hoxe no cole tivemos a orpotunidade de gozar dunha exhibición de MUSHING de mans do club Kennel DEN, o primeiro club de mushing e montañismo de Arousa con sede social en Catoira.

A organización do evento correu a cargo da mestra de Educación Física Noelia Piñeiro, competidora de élite de bikejoring (bicicleta con can de tiro).

Antes de realizar a actividade práctica no campo de bolos emprazado frente ao colexio, alumnado e profesorado asistimos a unha breve charla sobre este deporte regulado pola Real Federación Española Deportes de Inverno.

Todos e todas pasámolo xenial e quizáis... algún neno ou nena estea disposto/a a unirse ao club. Sería estupendo non?

Deixámosvos unhas fotografías da actividade

XORNADAS DE CICLISMO

XORNADAS CICLISTAS 2016

Durante esta semana o noso centro escolar ten o privilexio de participar nunhas interesantes xornadas sobre ciclismo.

De mans de David, o monitor que imparte ditas xornadas, e co apoio do profesor de Educación Física, os nenos e nenas aprenderán o manexo da bicicleta de xeito seguro, respectando as normas de seguridade vial, participando en circuítos organizados nas instalacións do propio centro.

Este ano a Volta Ciclista a España culminará unha etapa en Baiona, polo que se algún dos nenos ou nenas do colexio son seleccionados/as, poderán compartir unha xornada cos propios profesionais da Volta.

Se queredes obter máis información sobre o evento, podedes consultar as seguintes páxinas web

La vuelta junior Cofidis

La vuelta junior