3º Ciclo

A MALETA DE INCLUSIÓN

INCLÚE O DIFERENTE

Durante un días tivemos a oportunidade de gozar de lecturas que non coñeciamos grazas á maleta de inclusión cedida polo CFR de Vigo.

Gustounos tanto, que queremos deixarvos as nosas opinións sobre o que nos pareceu.

Fai clicpare acceder o documento

Ler opinións

AS NOSAS HISTORIAS DE 5º

RELATOS DE TERROR!!!

Queredes ler uns arrepiantes relatos de medo? pois adiante e que non pasedes moito medo...

DÍA INTERNACIONAL DA MULLER

Nueva York como escenario, día 8 de marzo de 1857, colectivo de traballadoras do téxtil saen á rúa para protestar polas súas inxustas condicións salariais.

Copenhague (Dinamarca), ano 1910, durante a “Segunda Conferencia Internacional de Mujeres Trabajadoras” máis de 100 mulleres aprobaron declarar o 8 de marzo como “Día Internacional de la Mujer Trabajadora”.

Peitieiros, 2018, o alumnado de 6º curso de primaria realiza un cartel polo Día Internacional da Muller lembrando a mulleres que, ao longo da historia, destacaron pola súa forza e tesón por facerse visibles.

Aquí tedes o resultado. Para que haxa moitas máis.

Entrevistas 2018

Entrevistas a mulleres importantes

Xa tedes á vosa disposición a nova entrega de entrevistas, nesta ocasión, sobre mulleres importantes, tema moi axeitado co gallo da celebración do Día da Muller Traballadora.

Non deixedes de lelas!!!

Entrevistas divertidas

Dúas alumnas de 5º B realizaron unha entrevista a uns personaxes moi peculiares. Queredes saber de quen se trata? Facede clic nas imaxes de abaixo e descubrídeo. Seguro que quedades encantados/as!!!