1º Ciclo

BLOG 1º CICLO

FAI CLIC NA IMAXE E PODERÁS ACCEDER AOS MARABILLOSOS TRABALLOS QUE ESTÁN A FACER OS NENOS E NENAS DO 1º CICLO

OBRADOIROS 2016- 17

NOVOS OBRADOIROS

Neste curso 2016-17 fixemos algúns cambios nos obradoiros de 1º e 2º curso: Seguimos co obradoiro de COCINA, EDUCACIÓN EMOCIONAL E ECOARTÍSTICO(con materiais collidos no bosque ou no patio para facer obras artísticas e tamén con materiais que reciclamos no colexio) e incorporamos un obradoiro de ANIMACIÓN Á LECTURA e outro de BARRO E PLASTILINA.

IREMOS DEIXANDO FOTOS DE TODOS ELES.

Polo momento aquí tedes fotos do "monicreque" que fixemos con barro.

O nadal tamén está nos

obradoiros de 1º e 2º nivel

Os nenos e nenas fixeron pastas en cociña e unha fermosa candea con motivos de outono en ecoartístico.

RECIBIMOS AO ALUMNADO DO CRA

O futuro alumnado do CRA veu visitar o noso centro o día 1 de xuño. Os nenos e nenas de 1º e 2º recibíronos con moita ilusión e prepararon un convite delicioso, incluso decoraron as bandexas con papeis de cores moi rechamantes.

Levaron a cabo xogos e outros entretementos que fixeron moi amena a xornada. Ao rematar a mañá despedíronos lembrándolles que agardábanos para o vindeiro curso.

Foi un acontecemento xenial!!!

Fai clic na foto