DEPARTAMENTO DE ORIENTACIÓN: COMPOSICIÓN, FUNCIÓNS E INTERVENCIÓN

FAI CLIC NA IMAXE PARA ACCEDER Á INFORMACIÓN

DISCAPACIDADE SENSORIAL AUDITIVA

A organización de Discapacidade Sensorial de Galicia, XOGA, acudiu ao colexio para impartir unha charla na que dar a coñecer e sensibilizar á comunidade educativa sobre a xordeira, un tipo de discapacidade sensorial, moitas veces invisible para os oíntes, e que é importante coñecer para integrar ás persoas que a sofren, na nosa vida cotiá.

Tanto Pilar, a secretaria xeral da asociación, como Carmen, con discapacidade sensorial auditiva, presentaron o tema de forma moi dinámica e práctica e contestaron a todas as preguntas e curiosidades dos nenos e nenas.

CHARLA ASOCIACIÓN AMAINA

A asociación AMAINA, asociación para a promoción da saúde, impartiu charlas informativas no noso centro sobre Habilidades Sociais en 1º e 2º ciclo e Coeducación e Prevención de Condutas Sexuais no 3º ciclo.

Por medio dunha serie de dinámicas, os máis pequenos traballaron estratexias para unha mellor xestión das emocións nas relacións sociais e os maiores abordaron temas tan interesantes e controvertidos como, os estereotipos sociais  e os cambios na adolescencia, así como problemáticas sexuais propias desta etapa da vida.

EDUCACIÓN SEXUAL

O alumnado de sexto curso recibiu no mes de maio de 2018 unha charla sobre Educación sexual. Beni, unha experimentada comadroa, é a persoa encargada de explicarlles aos nenos e nenas os cambios que sofren nestas idades coa chegada  da puberdade, así como unha serie de consellos que, sen dúbida, seránlles de gran axuda e utilidade para o seu bo desenvolvemento madurativo.

Grazas Beni pola túa desinteresada colaboración e o importante traballo que realizas co noso alumnado.

Habilidades Sociais

Comezaron no colexio, os Obradoiros de Habilidades Sociais, que se van realizar durante varias sesións neste mes de Xaneiro. Neles o alumnado aprenderá a coñecerse, a coñecer aos demais e a reolver conflitos.

ORIENTACIÓN

ORIENTACIÓNS  PARA ESCOLLER OS MELLORES XOGUETES:

¬ Un bo xoguete ten que permitir o xogo e desenvolver a imaxinación.

¬ Os xoguetes deben ser variados porque cada xogo estimula funcións diferentes.

¬ Comprobade que o xoguete está recomendado para a idade dos nenos e das nenas aos quevaidestinado, que lle axudará a  manifestar a súa personalidade e que lle permitirá relacionarse.

¬ O xoguete máis sofisticado non sempre é o que máis gustará; a  miúdo os máis  sinxelos acostuman a ser os máis divertidos.

¬ Non vos deixedes embobar  pola publicidade probade os xoguetes antes de adquirirlos  e lembrade que o xoguete máis costoso non é sempre o  mellor.

¬ Lede ben as etiquetas, as regras e as instruccións  e seguide as  recomendacións de seguridade.

¬ Os xoguetes son para nenos e nenas por igual: evitade as distincións sexistas ó repartir os xoguetes.

¬ Rechazade tamén os xoguetes  bélicos, que disparen obxectos  pequenos ó aire ou que fagan ruidos estridentes.

¬ Non lle traigades demasiados xoguetes a un só neno ou nena  porque un exceso destrúe a fantasía e produce aburrimento.

¬ Os videoxogos non son xoguetes, son produtos de ocio interactivo;   se os regalades estudiade con atención os contidos e a  clasificación  por idades.

¬ E lembrade… un LIBRO  é sempre o mellor agasallo.

Como non vos quero entreter máis, despídome xa con bicos e aloumiños   e  pedindo, de corazón, para todos e para todas un ano cheo de maxia e de ilusión.

A Fada Madriña