Para todo o alumnado

Remata o curso

Ola rapazas e rapaces! Esta semana non teremos traballo novo de música. Se queredes facer algunha actividade, podedes ir ás semanas anteriores e completar algunha que estivera sen facer. Deséxovos unhas felices vacacións a todos e todas e vémonos en setembro!

Apertas de Sara!

Semana do 8 de xuño

Deixámosvos novas actividades para o alumnado de 3º e 4º nivel. Tedes o documento e os enlaces a continuación.

Marcha truca

Carajillo

Semana do 8 de xuño

Deixámosvos novas actividades para o alumnado de 1º e 2º nivel. Tedes o documento e os enlaces a continuación.

Enlace Act. nº1

Enlace Act. nº2

Semana do 1 de xuño

Contando tempos

Actividade nº1

El hada de azúcar

ACTIVIDADES 1º e 2ºEP

Semana do 1 de xuño

Rocanrol Dragón

Semana do 25 de maio

Unha semana máis deixámosvos as indicacións e enlaces para que o alumnado de 3º e 4º de EP siga a traballar coa música. Ánimo!

Lectura rítmica

Reloj sincopado

Coreografía

Semana do 25 de maio

Unha semana máis deixámosvos as indicacións e enlaces para que o alumnado de 1º e 2º de EP siga a traballar coa música. Ánimo!

Pentagrama

Coreografía "Un cuerpo"

A horta de Balbina

Semana do 18 de maio

Deixámosvos unhas novas actividades de música para esta semana para o alumnado de 3º e 4º de EP. Tedes todos os enlaces para acceder ós recursos.

Silencio negra

Vídeo Figuras rítmicas

Memory notas

Vídeo Música Luar na Lubre

Semana do 18 de maio

Deixámosvos unhas novas actividades de música para esta semana para o alumnado de 1º e 2º de EP. Tedes todos os enlaces para acceder ós recursos.

Vídeo notas musicais

Líneas e espacios