Semana do 1 de xuño

Deixámosvos novas actividades para o alumnado de 3º e 4º nivel. Tedes o documento e os enlaces a continuación.

Contando tempos

Actividade nº1

El hada de azúcar

ACTIVIDADES 1º e 2ºEP

Semana do 1 de xuño

Deixámosvos novas actividades para o alumnado de 1º e 2º nivel. Tedes o documento e os enlaces a continuación.

Rocanrol Dragón

Semana do 25 de maio

Unha semana máis deixámosvos as indicacións e enlaces para que o alumnado de 3º e 4º de EP siga a traballar coa música. Ánimo!

Lectura rítmica

Reloj sincopado

Coreografía

ACTIVIDADES 1º e 2º EP

Semana do 25 de maio

Unha semana máis deixámosvos as indicacións e enlaces para que o alumnado de 1º e 2º de EP siga a traballar coa música. Ánimo!

Pentagrama

Coreografía "Un cuerpo"

A horta de Balbina

Semana do 18 de maio

Deixámosvos unhas novas actividades de música para esta semana para o alumnado de 3º e 4º de EP. Tedes todos os enlaces para acceder ós recursos.

Silencio negra

Vídeo Figuras rítmicas

Memory notas

Vídeo Música Luar na Lubre

ACTIVIDADES 1º e 2º EP

Semana do 18 de maio

Deixámosvos unhas novas actividades de música para esta semana para o alumnado de 1º e 2º de EP. Tedes todos os enlaces para acceder ós recursos.

Vídeo notas musicais

Líneas e espacios

Percusións corporais

Danza Macabra

Semana do 4 de maio 3º e 4º EP

Novas actividades

Deixámosvos unha nova proposta de actividades para o alumnado de 3º e 4º de EP. Tedes todas as indicacións no documento, sobre todo para mandar as vosas actividades feitas á profe. Coma sempre, deixamos os enlaces para que teñades o acceso máis rápido e doado.

Imos coa música!

Xeroglífico de notas

Figuras

Memory

Percusión culleres

Semana do 4 de maio 1º e 2º EP

Novas actividades

Deixámosvos unha nova proposta de actividades para o alumnado de 1º e 2º de EP. Tedes todas as indicacións no documento, sobre todo para mandar as vosas actividades feitas á profe. Coma sempre, deixamos os enlaces para que teñades o acceso máis rápido e doado.

Imos coa música!

Notas FA e SOL

Pentagrama

A escala musical

O reloxo sincopado

Cantamos e bailamos

Semana do 27 de abril 3º e 4º EP

Algo máis de música!

Deixámosvos unha nova serie de actividades de música para esta semana que comeza. Tedes todas as indicacións no arquivo, pero deixamos tamén os enlaces correspondentes.

Imos a pola música!

Aprendo máis notas