Conmemoracións

DÍA DO LIBRO

23 DE ABRIL DE 2020

FELIZ DÍA

Esta é a nosa maneira de facer que este día sexa tan especial coma sempre

TODO IRÁ BEN!!!

Aquí vos deixamos o noso pequeno gran de area. Esperamos facervos saír da rutina por un intre.

ÁNIMO

Para poder ver en pantalla completa pincha en "youtube" en el vídeo

DÍA INTERNACIONAL DA PAZ

Por unha convivencia harmoniosa e o respecto aos Dereitos Humanos, practica a non violencia e a paz, un compromiso para todos os días e que lembramos como todos os anos o 30 de xaneiro.

Día da Diversidade Funcional

O 3 de decembro conmemórase o Día da Diversidade Funcional e nesta ocasión, algúns compoñentes do profesorado, sorprenderon aos nenos e nenas cunha historia teatralizada do conto "O cazo de Lorenzo" co fin de acercarnos, comprender e empatizar coa diferenza.

Bravo polos nosos/as mestres e mestras!!!

Día Internacional contra la Violencia de Xénero

Hoxe 25 de novembro conmemoramos no colexio este día coa esperanza de que nalgún momento remate o goteo incesante do maltrato ás mulleres. Todas e todos cantamos unha canción reivindicando xustiza para tantas e tantas mulleres que sofren violencia de xénero.

Tamén podemos aprender a través do conto “Daniela Pirata”, contado por Carla e Loreto, que mulleres e homes somos iguais.

ACCIÓNS POLO CLIMA

COMUNIDADE EDUCATIVA POLO CLIMA

VENRES 31 DE XANEIRO DE 2020

RESIDUOS CERO

RESIDUOS CERO E ACCIÓN POLO CLIMA

XOVES 5 DE DECEMBRO DE 2019

MERENDAS RESIDUOS CERO

LUNS 30 DE SETEMBRO DE 2019

VÍDEOS: CAMBIO CLIMÁTICO

MÉRCORES 25 DE SETEMBRO DE 2019

LIMPEZA DE ESPAZOS VERDES

MARTES 24 DE SETEMBRO DE 2019

PODEDES SEGUIR TODAS ESTAS ACTIVIDADES NO BLOG

CANTANDO POLA PAZ

DÍA ESCOLAR DA

NON VIOLENCIA

E A PAZ

Día Internacional da Paz 2018

Un ano máis conmemoramos o día da PAZ, non só co obxecto de recordar a morte de Gandhi, senón tamén para practicar as súas ensinanzas. Deste xeito, despois do acto no que cantamos por unha escola sen violencia e adornamos a nosa emblemática oliveira con fermosas flores, gozamos cunha serie de xogos que o alumnado de 6º encargouse de dirixir para os máis pequenos. Sen dúbida un acto de interacción e fomento do diálogo e a convivencia.

Fai clic neste link para acceder á colección de fichas dos xogos populares emprestados ao colexio pola Concellaría de Xuventude do Concello do Grove, baixo a responsabilidade de D. Cándido Mascato.

Podedes ver o resto de fotografías do evento na Galería de fotos

DÍA MUNDIAL DO AUTISMO

2 de abril 2017

Día Mundial de Concienciación sobre o Autismo

Resultado de imagen de AUTISMO2 DE ABRIL 2016

DÍA MUNDIAL DE CONCIENCIACIÓN SOBRE O TRASTORNO DO ESPECTRO AUTISTA (TEA)

Durante unha semana o noso centro levou a cabo unha serie de actividades co fin de concienciar á sociedade respecto deste tipo de trastorno, promovendo a INCLUSIÓN, a TOLERANCIA e o RESPECTO cara as persoas que o padecen.

Deixámosvos unhas fotografías dos traballos do alumnado

Os nenos e nenas de 4º curso representaron nos seus murais os dereitos das persoas con Autismo

BAIXO O MESMO PARAUGAS

DÍA INTERNACIONAL DAS PERSOAS CON

DISCAPACIDADE

Este ano polo Día Internacional das Persoas con Discapacidade o noso centro, xunto con entidades da provincia de Pontevedra, colabora coa campaña BAIXO O MESMO PARAUGAS que leva dous anos realizándose nos centros da provincia da Coruña.

O acto principal da campaña será unha GRAN PARAUGADA DE CORES o domingo día 3 de decembro no Náutico de Vigo ás 12:00 h onde se lerá un manifesto das persoas con discapacidade.

Dende o noso centro, cos alumnos e alumnas, decoramos este paraugas con moitos desexos para as persoas con discapacidade. Un dos máis importante é que a INCLUSIÓN SEXA UNHA REALIDADE.

DÍA INTERNACIONAL DO CANCRO INFANTIL

O 15 de febreiro celébrase o Día Internacional do Cancro Infantil.

Desde o colexio queremos conmemorar este día, realizando un acto no patio como mostra de apoio a nenos e nenas e adolescentes que sofren esta enfermidade.

Os nosos mellores desexos de

esperanza para todos e todas

Deixámosvos un enlace de acceso á páxina web da Asociación de axuda a nenos oncolóxicos do Hospital Álvaro Cunqueiro de Vigo Bicos de papel