Conmemoracións

Bo Nadal e Felices Festas!

Agradecemos a participación na elaboración das postais de nadal e recollemos as destacadas de cada un dos niveis educativos do cole, agardando os mellores desexos para estas datas e o novo ano que pronto comeza.

Día Internacional das Persoas con Discapacidade

Desde o colexio queremos sumarnos un ano máis á conmemoración deste día

Podedes ver a representación, versionada polo profesorado do cole, do conto "Mi hermana Lola" de Àngels Ponce. Premede no enlace, esperamos que vos guste!

A miña irmá Lola

25N

Día internacional contra a violencia de xénero

Neste día marcado en negro no calendario, dende o cole queremos sumar as nosas mans como símbolo de loita contra a violencia de xénero.

DÍA DO LIBRO

23 DE ABRIL DE 2020

FELIZ DÍA

Esta é a nosa maneira de facer que este día sexa tan especial coma sempre

TODO IRÁ BEN!!!

Aquí vos deixamos o noso pequeno gran de area. Esperamos facervos saír da rutina por un intre.

ÁNIMO

Para poder ver en pantalla completa pincha en "youtube" en el vídeo

DÍA INTERNACIONAL DA PAZ

Por unha convivencia harmoniosa e o respecto aos Dereitos Humanos, practica a non violencia e a paz, un compromiso para todos os días e que lembramos como todos os anos o 30 de xaneiro.

Día da Diversidade Funcional

O 3 de decembro conmemórase o Día da Diversidade Funcional e nesta ocasión, algúns compoñentes do profesorado, sorprenderon aos nenos e nenas cunha historia teatralizada do conto "O cazo de Lorenzo" co fin de acercarnos, comprender e empatizar coa diferenza.

Bravo polos nosos/as mestres e mestras!!!

Día Internacional contra la Violencia de Xénero

Hoxe 25 de novembro conmemoramos no colexio este día coa esperanza de que nalgún momento remate o goteo incesante do maltrato ás mulleres. Todas e todos cantamos unha canción reivindicando xustiza para tantas e tantas mulleres que sofren violencia de xénero.

Tamén podemos aprender a través do conto “Daniela Pirata”, contado por Carla e Loreto, que mulleres e homes somos iguais.

ACCIÓNS POLO CLIMA

COMUNIDADE EDUCATIVA POLO CLIMA

VENRES 31 DE XANEIRO DE 2020

RESIDUOS CERO

RESIDUOS CERO E ACCIÓN POLO CLIMA

XOVES 5 DE DECEMBRO DE 2019

MERENDAS RESIDUOS CERO

LUNS 30 DE SETEMBRO DE 2019

VÍDEOS: CAMBIO CLIMÁTICO

MÉRCORES 25 DE SETEMBRO DE 2019

LIMPEZA DE ESPAZOS VERDES

MARTES 24 DE SETEMBRO DE 2019

PODEDES SEGUIR TODAS ESTAS ACTIVIDADES NO BLOG

CANTANDO POLA PAZ

DÍA ESCOLAR DA

NON VIOLENCIA

E A PAZ

Día Internacional da Paz 2018

Un ano máis conmemoramos o día da PAZ, non só co obxecto de recordar a morte de Gandhi, senón tamén para practicar as súas ensinanzas. Deste xeito, despois do acto no que cantamos por unha escola sen violencia e adornamos a nosa emblemática oliveira con fermosas flores, gozamos cunha serie de xogos que o alumnado de 6º encargouse de dirixir para os máis pequenos. Sen dúbida un acto de interacción e fomento do diálogo e a convivencia.

Fai clic neste link para acceder á colección de fichas dos xogos populares emprestados ao colexio pola Concellaría de Xuventude do Concello do Grove, baixo a responsabilidade de D. Cándido Mascato.

Podedes ver o resto de fotografías do evento na Galería de fotos