XORNADA DE XOGOS POPULARES

O ALUMNADO DE 4º NIVEL PARTICIPOU NA XORNADA DE XOGOS POPULARES ORGANIZADA POLA COORDINADORA DE EDL DOS CONCELLOS DO VAL MIÑOR

Os  alumnos e alumnas  do 4º nivel acudiron o venres 25 de maio ao Campo das Cercas de Gondomar para participar nunha xornada de xogos populares e tradicionais xunto cos outros alumnos dos colexios dos concellos de Nigrán, Baiona e Gondomar. Foi unha experiencia moi interesante e divertida compartir esta xornada en grupos de alumnos mesturados de todos os colexios que participaron. Os xogos foron moitos e iban turnándoos en quendas de 8 minutos para que todos e todas pasasen pola maioría deles: peóns, mariolas, chaves, canicas, zancos, chapas, combas, tres en raia, marro, petancas, o pano...así ata máis de vinte xogos.

AQUÍ TEDES ALGUNHAS FOTOS DESE DÍA:

page | by Dr. Radut