TODO O TRABALLO DE 2º NIVEL E SOLUCIÓNS

• TRABALLO DE INGLÉS (25/05/2020)

Seguimos a traballar coa axuda do libro de texto. Para acceder ás propostas, pincha aquí

• TRABALLO DE RELIXIÓN EVANXÉLICA (25/05/2020). PREME AQUÍ
  • TRABALLO TITORÍA

Temporalización: 25/05/2020 ata 05/06/2020

Correccións ao envío anterior:C.NaturaisC.SociasisL.Galega, L.CasteláMatemáticas.

C.Naturais:libro de texto ( pax.92,93,94,95) e enlace1.

C.Sociais: enlace 2.

L.Castelá: enlace 3.

Matemáticas: enlace4

Actividade voluntaria para a revista escolar: enlace 5

• TRABALLO DE INGLÉS (18/05/2020)

Seguimos a repasar coa axuda do libro de texto. Para acceder ás propostas, pincha aquí

• TRABALLO ESCOLAR DE INGLÉS (5/0572020)

Esta semana seguimos a repasar coa axuda do libro de texto. Para acceder ás recomendacións, pincha aquí

• TRABALLO ESCOLAR 2º NIVEL   ( 08 - 05- 2020) e correccións do envío anterior:

CORRECCIÓNS: pinchar nos enlaces para ver as solucións: C.NATUR.C.SOCI.MATEM.L.CAST.,L.GAL.

TRABALLO NOVO: (do 08/05 ata o 21/05/2020)

L.GALEGA : páxinas 86, 87, 100, 101, 102, 103, 104 e 105 do libro de texto

C. NATURAIS : páxinas 56 e 57 do libro de texto.

Para as seguintes actividades preme nos enlaces ( estas actividades poden imprimirse ou facelas en folios):

CCNN/CCSS:

L. CASTELÁ:

MATEMÁTICAS

LETRAS GALEGAS

• TRABALLO ESCOLAR DE INGLÉS (4º ENVÍO)

Esta semana empezaremos a repasar coa axuda do libro de texto. Para acceder ás recomendacións, pincha aquí

• TAREFA DE RELIXIÓN CATÓLICA PARA PARA 1º, 2º E 3º DE PRIMARIA (enlace)
  • TRABALLO DE RELIXIÓN EVANXÉLICA  3º TRIMESTRE/SEMANA DO 27 AO 30 DE ABRIL (PREME NA  SEGUINTE LIGAZÓN ) 2º NIVEL

Os traballos poderán escribirse nun papel ou folla de caderno. Contestar sólo áspreguntas   pode facerse unha  FOTOGRAFÍA CO TELÉFONO MÓBIL. Pódense enviar ao whatsapp do profesor, que xa llo mandei ou a o e- mail ediblan2@gmail.com.

Correcións 1º e 2º envío: MatemáticasL.CasteláC.NaturaisC.SociaisL.Galega.

Traballo trimestral: 20/04 a 4/05:

C.Naturais: páxinas 65 a 71 do libro de texto e recursos on line do libro dixital.

C.Sociais: fichas en enlace auga 1 e auga 2 e recursos on line do libro dixital.

Visualizar en youtube : Happy Learning. El agua;  Happy Learning. El ciclo del agua; 10 experimentos fáciles con el agua;  La educateca. El agua en la naturaleza; Aprende con Dani. El ciclo del agua. Los estados de agua.

Matemáticas:Tema 10 repaso (recursos on line no libro dixital) e enlace 1 e enlace 2.e recursos on line do libro dixital.

L.Castelá: fichas en enlaces gramática, comprensión lectoraortografía e recursos on line do libro dixital.

Galego : pax.133(exercicio 1 e 2 en papel),pax.136,137,138

Actividade voluntaria: completar o calendario de abril que está no enlace calendario. Pola parte de atrás podedes poñer un refrán de abril ( preguntádesllo á familia ou inventádelo) e un debuxo.

Para ter acceso aos libros dixitais recordade que hai que entrar na web da editorial ANAYA seguindo os pasos deste titorial :acceso ANAYA.

Non esquezades arquivar os vosos traballos con data e nome. Os traballos que se han de arquivar son as fichas dos enlaces (fotocopiados ou en folios) e todos aqueles traballos, debuxos...que fagades de forma voluntaria, mesmo os que non propoñemos nós pero a vós apeteceuvos facelos .Estaremos encantados de que os compartades con toda a clase.

As dúbidas consultádeas por ABALAR ou a través do correo electrónico das profesoras.

• TRABALLO ESCOLAR INGLÉS 2º (3º ENVÍO).Para repasar o tema 3 e ver as solucións ás fichas do tema 2 pincha aquí.
  • NOVA ENTREGA DE  ACTIVIDADES PARA O 2º NIVEL (30/03/2020 )

Temporalización : do 30/04 ao 13/04)

O  alumnado de 2º nivel deberá realizar nos libros de texto correspondentes as actividades das páxinas indicadas a continuación:

MATEMÁTICAS ( lingua castelá): dende a páxina 126 ata a 129 incluída e as páxinas 137 e 138.

CIENCIAS NATURAIS (lingua galega): dende a páxina 62 á 64 incluída, e da 72 á 75 incluídas.

Visualizar en youtube na web de happy learning vídeos sobre animais domésticos e salvaxes e tamén o titulado “¿Qué es el coronavirus?”

CIENCIAS SOCIAIS (lingua galega ) :Ficha 2 (enlace)

Visualizar en youtube na web de happy learning vídeos sobre os estados e o ciclo da auga.

Opcionalmente :

-  poderán realizar nun folio un traballo sobre o visto nos vídeos : contar o que aprenderon, facer un debuxo…

-  investigar e debuxar o mamífero máis grande e a ave máis pequena.

-  averiguar quen é  o dragón de Komodo e facer nun folio unha ficha de presentación como a que aparece no traballo de lingua castelá.

LINGUA CASTELÁ : Ficha 1 (enlace)

Lectura diaria ( en galego e castelán), escritura de pequenas copias ou redacción de pequenas frases ou  textos que  tamén poden ilustrar e realización de operacións de sumas e restas  levando e problemas sinxelos .

Tamén poden facer  as actividades online da páxina de recursos ANAYA ou de calquera das páxinas que aparecen na marxe dereita da páxina web do colexio.

As fichas que aparecen como enlaces NON É OBRIGATORIO IMPRIMILAS. Pódense facer as actividades  copiando en folios os enunciados, e as respostas. Onde poña "rodea no texto" pois substituimos por "copia".