As familias do novo alumnado admitido para o curso 2017-18, deberán formalizar a matrícula do 20 ao 30 de xuño na secretaría do centro. De non ser así perderán a praza.

Recoller sobre de matrícula en secretaría.

Graduación 2017

GRADUACIÓN E ENTREGA

DE AGASALLOS E MEDALLAS 2017

Remata o curso! Nervios, notas, agradecementos, premios e graduación!

Como antesala da despedida do alumnado de 6º tivemos a nosa habitual entrega de agasallos ao alumnado que axudou na biblioteca e na mediación, ademais da entrega de medallas aos gañadores no torneo de badminton.

ENTREGA DE AGASALLOS E MEDALLAS

Graduámonos!!! Todos en ringleira cara ao salón de actos da parroquia do Cristo da Victoria para a gran cerimonia coa asistencia dos compañeiros de 3º, 4º e 5º e das familias dos graduandos.

Entrega de diplomas e orlas e actuacións do alumnado de 5º e 6º, vídeo coas fotos do curso de todo o alumnado, presentación de fotos do alumnado de 6º elaborado pola ANPA e vídeo sorpresa realizado polo alumnado de 6º. Unha chea de actuacións que conseguiron entreter e emocionar a un público entregado!

ACTUACIÓNS GRADUACIÓN

GRADUACIÓN 6ºA

GRADUACIÓN 6ºB

OS NOSOS MELLORES DESEXOS PARA ESTA NOVA ETAPA QUE IDES INICIAR EN SETEMBRO!!!

ATA SEMPRE!

Círcular fin de curso 2017

CIRCULAR Nº 8 - FIN DE CURSO

No documento adxunto pódese consultar a circular enviada ás familias con instruccións para fin de curso cos seguintes aspectos:

-HORARIO DE SECRETARÍA EN XULLO:

• Do 1 ao 14, de 10 a 13 horas.

- COMEDOR ESCOLAR:

• Comensais non gratuítos: deben recoller o recibo do mes de xuño na secretaría, do 5 ao 10 de xullo, para posteriormente facer o ingreso.
  • Listaxes provisionais de admitidos e reservas: 30 de xuño (prazo para presentar alegacións: do 3 ao 7 de xullo).
  • Listaxes definitivas de admitidos e reservas: en setembro, no taboleiro e na web do colexio.

-HISTORIAL ACADÉMICO DE 6º:

• Recoller en secretaría entre o 5 e o 10 de xullo.

Exposición instrumentos musicais

EXPOSICIÓN INSTRUMENTOS MUSICAIS
Os nenos e nenas do cole, para a asignatura de Música, construíron con material de reciclaxe diferentes instrumentos musicais por niveis. Para a súa construción, contaron coa inestimable colaboración dos titores e dos profes de Plástica. Moitísimas grazas pola vosa axuda!!.

Os instrumentos construidos foron:

- En primeiro nivel: maracas.
- En segundo nivel: tambores.
- En terceiro nivel: globos sonoros.
- En cuarto nivel: raquetas sonotas.
- En quinto nivel: flautas de Pan.
- En sexto nivel: arpas.

Aproveitamos para dicirvos que estes instrumentos musicais están expostos na entrada do colexio ata fin de curso.

Día do libro e lectura

AS ÁRBORES DE 3º E 4º NIVEL

No terceiro trimestre, o alumnado de 3º e 4º nivel plantou e coidou dúas árbores: unha maceira e un albaricoque no xardín. Estas árbores foron mercadas coa colaboración dos alumnos de terceiro e cuarto nivel. A actividade tiña un dobre obxectivo: fomentar o Día da Árbore e  a lectura, co libro de Kalandraka A árbore do colexio.

Cando medren, todos poderemos ler ao seu carón. Ler e respectar a natureza!!!

Os músicos de 4º

TEATRO MUSICAL

OS MÚSICOS DE 4º

O mércores 7 de xuño, fixemos a dramatización da obra teatral de creación propia dos alumnos de 4º A e 4º B. Foi unha versión do libro Os músicos de Bremen. Contamos coa colaboracion de Sergio, pai de Celia, que seleccionou as distintas pezas musicais do noso teatro musical. Foi unha experiencia gratificante dobre: escribir e dramatizar con audicións de música.

Moitas grazas Sergio!!!

Comedor 2017-18

SERVIZO DE COMEDOR 2017-18

- Comensais non gratuítos: deben recoller o recibo do mes de xuño na secretaría, do 5 ao 10 de xullo, para posteriormente facer o ingreso.

- Listaxes provisionais de admitidos e reservas: 30 de xuño (prazo para presentar alegacións: do 3 ao 7 de xullo).

-Listaxes definitivas de admitidos e reservas: en setembro, no taboleiro do colexio.

-Modelo de autodeclaración: as familias que solicitaron praza deben entregar en secretaría un modelo de autodeclaración onde figuren os datos da declaración da renda de 2016 para saber o que deben pagar o curso que vén polo servizo de comedor.

-Data tope  de entrega do modelo de autodeclaración: martes, 4 de xullo de 2017.

*Descargar modelo de autodeclaración no documento adxunto.

Roteiro lector 4º

ROTEIRO LECTOR

ATA A PRAIA DE BOUZAS DE 4º

O luns 29 de maio, o alumnado de 4º nivel, fixo unha andaina desde o colexio ata a praia de Bouzas cun dobre obxectivo, combinar o exercicio físico e o fomento da lectura. En primeiro lugar, ao chegar lemos os nosos libros no atrio da Igrexa de San Miguel de Bouzas, logo xogamos na praia e merendamos e finalmente, volvemos ao colexio andando moi contentos.

Somos lectores deportistas!!!

Experimento 5ºB

XOGANDO COAS DENSIDADES - 5ºB

Fixemos un precioso arco da vella líquido utilizando sustancias que teñen densidades diferentes e vimos como as de maior densidade van ao fondo e as de menor densidade flotan sobre elas.

Para darlle maior vistosidade tinguimos os líquidos con distintas cores.

Recollida leitugas 6ºA

RECOLLIDA DE LEITUGAS DE 6ºA
Os rapaces e rapazas de 6ºA recolleron ao fin unhas fermosas leitugas prantadas por eles mesmos tempo atrás. A colleita resultou moi divertida e algún que outro propuxo formas de preparar receitas orixinais e moi saudables.

Bombeiros 2º

SAÍDA A BOMBEIROS - 2º

Visitamos as instalacións do Parque de Bombeiros, onde coñecemos o traballo que realizan os bombeiros  e os distintos materiais que utilizan para apagar incendios, rescate de persoas e animais, etc. Tamén baixamos pola cucaña coma se atenderamos unha chamada de emerxencia!!!!!!.

Divertímonos  moito!!!

Tfno: 986 29 80 58 - Fax: 986 24 42 49