Consello escolar

RENOVACIÓN PARCIAL

DOS MEMBROS DO CONSELLO ESCOLAR

Ponse en coñecemento da Comunidade Educativa que, en cumprimento do establecido na Resolución do 25 de setembro de 2018 (DOG 8 de outubro) que establece o calendario para a celebración de elección de membros dos consellos escolares; e en virtude doutra lexislación vixente, ábrese un proceso electoral para a renovación parcial dos membros do Consello Escolar deste centro.

A organización e supervisión do proceso correspóndelle á Xunta Electoral. O MARTES 16 DE OUTUBRO, ás 16.00 horas, na sala do profesorado, terá lugar este SORTEO PÚBLICO para a elección dos compoñentes da XUNTA ELECTORAL: un representante de profesorado, familias e persoal non docente.

A Xunta Electoral constituirase entre os días 5 e 8 de novembro.

Este ano corresponde renovar DOUS representantes do profesorado, DOUS das familias e UN do persoal non docente.

Baloncesto e iudo

IUDO E BALONCESTO 2018

Iudo e baloncesto abriron as visitas de diferentes deportes ao noso centro este curso.

O monitor de Iudo, Aarón, volveu a facer a delicia do alumnado coas súas divertidas clases. Estivo con todos os grupos.

Cun importante staff de entrenadores, o club de baloncesto Seis do Nadal, visitou o noso centro e estivo co alumnado de 3º, 4º, 5º e 6º. Xogos, habilidades e torneos 4X4 para os maiores.

Grazas, unha vez máis, por acudir ao noso centro.

Ver fotos baloncesto

Ver fotos iudo

Abalar

ABALAMOS XUNTOS

Novo curso e novo grupo de 5º que inicia a súa andaina no Proxecto Abalar.

Para achegar a este alumnado a experiencia dos compañeiros de 6º, contamos coa colaboración de Hugo e Nicole de 6ºA e de Brais e Claudia de 6ºB que, xunto coa coordinadora Abalar, desenvolveron unha charla sobre os principais aspectos do Abalar e dos ultraportátiles.

Agardamos que lles servise de proveito e que aprendan moito na súa viaxe polo mundo virtual!

CIRCULAR Nº2- 2018/19

CIRCULAR Nº2 / CURSO 2018-19

Achégase, no documento adxunto, a circular informativa nº2 con informacións de interese sobre o inicio do curso que foi entregada a todo o alumnado para o envío a casa.

Proxecto sobre a Reconquista

PROXECTO DE CENTRO SOBRE A RECONQUISTA DE VIGO

XELA, MERLÍN E CELIO NA RECONQUISTA

Durante o curso 2017-18 e coa colaboración da EEI Cristo da Victoria e do IES Álvaro Cunqueiro, deseñamos e desenvolvimos un proxecto de traballo para todo o alumnado que tivo como eixe vertebrador o feito histórico acaecido no século XIX en Vigo: A Reconquista.

No portafolio adxunto recóllense as actividades levadas a cabo e os materiais elaborados durante todo o curso.

Circular nº 1 / 2018-19

CIRCULAR 1 / CURSO 2018-19

Circular con información xeral sobre as normas do centro enviada ás familias o primeiro día do curso.

Graduación

GRADUACIÓN 6º

CURSO 2017-18

Remata o curso e chega o momento das despedidas. Outra promoción que finaliza a súa andaina en primaria para afrontar un novo reto.

Despedímosvos cos mellores desexos agardando que o tempo vivido no noso centro vos dea as forzas necesarias para iniciar a nova etapa e loitar por conseguir os vosos obxectivos.

Moita sorte e ata sempre!

6ºA

6ºB

Ver fotos na galería fotográfica

Entrega premios e medallas

ENTREGA DE PREMIOS E MEDALLAS 2018

Chega o final de curso e toca facer balance e agradecer a colaboración do alumnado que colaborou nos distintos proxectos e actividades no centro.

Axudantes de biblioteca e mediación e gañadores dos torneos subiron ao escenario a recoller o seu agasallo e recibir o aplauso dos seus compañeiros e profesores para premiar a súa actitude de completar de xeito voluntario a súa formación participando en diferentes actividades.

Grazas pola vosa colaboración!

Ver fotos na galería fotográfica

A Nosa Bouza nº 20