Fondo solidario e axudas para libros e material

FONDO SOLIDARIO DE LIBROS

AXUDAS PARA MATERIAL E LIBROS DE TEXTO

CURSO 2019-20

Ligazón ao portal educativo

Publicada no DOG do día 20 de maio a orde do 3 de maio de 2019 que regula a participación no fondo solidario de libros de texto e a convocatoria de axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial.

Participación no fondo solidario de libros

- Alumnado de 3º, 4º, 5º e 6º.

Axudas para adquirir libros de texto

- Alumnado de 1º e 2º.

Axudas para adquirir material escolar

-Alumnado de 1º a 6º.

Presentación de solicitudes

- Do 21 de maio ata o 21 de xuño de 2019.

Solicitudes

- No portal educativo da Xunta, secretaría do centro ou nesta web (ver documentos adxuntos).

- Anexo I e Anexo II.

- Fotocopia do libro de familia e outra documentación complementaria de ser o caso (segundo figura na Orde).

Observacións

*Entregar a solicitude cuberta mais o orixinal e copia de toda a documentación presentada.

*Os datos de membros computables da unidade familiar e renta son a efectos do 31 de decembro de 2017 (casiña 415+435).

Documentos adxuntos

• Orde do DOG coa convocatoria.
  • Extracto da convocatoria.
  • Circular informativa 6.
  • Anexo I e II.

matrícula 2019-20

LISTAXE DEFINITIVA DE ADMITIDOS

No documento adxunto pódese consultar a listaxe definitiva de alumnado admitido para o curso 2019-20.

Carolina Marín 5ºA

PERSOAS QUE DEIXAN PEGADA

CAROLINA MARÍN

O alumnado de 5ºA investigou sobre a vida persoal e profesional da deportista Carolina Marín.
Coa información achegada elaboramos de forma conxunta esta liña do tempo da campiona de badminton.

Se queres saber máis de Carolina preme na imaxe...

Teatro e cociña

TEATRO E COCIÑA!!!!!!!

O alumnado de primeiro asistiu á representación Eu cociño, ti cociñas da compañía Mamá cabra. Esta montaxe innovadora, coa gran cociñeira Coki, levounos a percorrer o mundo e coñecer as súas receitas.

Asemade, emprendemos a nosa propia viaxe por este mundo da arte culinaria e elaboramos unha receita moi saborosa e sinxela.

Avaliación individualizada 3º

AVALIACIÓN INDIVIDUALIZADA 3º PRIMARIA

A avaliación individualizada de terceiro curso de educación primaria nos centros docentes da Comunidade Autónoma de Galicia no curso escolar 2018-19, será aplicada os días 28 e 29 de maio.

Letras Galegas 2019

XORNADAS CULTURAIS MAIO 2019

Co gallo das Letras Galegas e do Proxecto levado a cabo neste curso titulado Persoas que deixan pegada, levaremos a cabo as Xornadas Culturais coas seguintes actividades:

LUNS 13

Encontro con persoas que deixan pegada  (mesa redonda de intercambio de experiencias de persoas que a pesares da súa discapacidade, destacan en ámbitos culturais, deportivos, artísticos,...). Esta actividade desenvolverase ao longo de toda a mañá para o alumnado do centro.

MARTES 14

Exposición de Lapbooks. Traballos elaborados por cada aula en torno ao proxecto. Esta exposición será visitada durante toda a mañá polo alumnado de todas as titorías. Tamén a poderán visitar as familias no seguinte horario:

• De 9.00 h a 9.30 h.
    • De 16.00 h a 19.00 h.

MÉRCORES 15

Obradoiro de palilleiras e cantareiras de Camariñas. Actividade dirixida a todo o alumnado do centro ao longo desta xornada.

XOVES 16

Festival das Letras Galegas (actúan as titorías dos grupos A).

• 1º PASE: 9.30 h - Todas as familias do centro. Alumnado de 1º e 2º.
  • 2º PASE: 12 h - Alumnado de 3º, 4º, 5º, 6º.

MARTES 21

Teatro de sombras polo alumnado do Centro de Educación Especial HC San Rafael: Gran monstro verde, quero que te vaias. Actividade dirixida a alumnado de 1º e 2º.

MÉRCORES 22

Conferencia de Héctor Cajareville sobre Antón Fraguas (autor homenaxeado este ano nas Letras Galegas). Actividade para as titorías de 5º e 6º.

Patio

ALTERNATIVAS DIFERENTES NO PATIO

O alumnado do noso centro goza e participa durante os recreos de alternativas diferentes: bolos, tiro de aros, parchís e oca xigante... Uns participan máis, outros varían os grupos, noutras ocasións anímanse uns aos outros para xogar..., pero o resultado sempre é o mesmo: un tempo que comparten, divírtense e aprenden con outros xogos.

Visita APAMP

VISITA APAMP

Este trimestre recibimos a visita de tres deportistas do club de boccia e slalom TAMIAR-APAMP, que xunto cos seus auxiliares explicaron ao alumnado de 1º, 2º e 3º como practican o seu deporte, ademais de deixarnos participar del.

Moitas gracias pola visita destes grandes deportistas (Fran, Ana e Gonzalo) que nos deixaron unha fermosa pegada!

Concerto música

CONCERTO DE MÚSICA TRADICIONAL 6º

O alumnado de 6º nivel foi ver un concerto da escola viguesa de música tradicional (E TRAD) ao auditorio do Concello. Desfrutamos moitísimo coñecendo a música que durante anos se desenvolveu nos distintos barrios de Vigo e gustounos tamén moito a interpretación dos músicos, que resultaron ser profes da E TRAD. Foi xenial!!

Non podemos esquecernos de sinalar a visita do noso alcalde ao auditorio. Alí animounos a que descubrísemos o marabilloso mundo da música popular galega cantando, experimentando e practicando coas nosas pezas máis xenuinas. Grazas por todo!

My trip

MY TRIP - 6º

O alumnado de 6º realizou unha presentación dixital na materia de inglés que logo expuxo na aula relatándonos algunha das súas viaxes. Unha interesante experiencia que posteriormente foi valorada a través dunha enquisa dixital na que votaron as que máis lle gustaron. Aquí tedes unha pequena mostra. (Premer no número ou no nome para acceder ás presentacións).

Tfno: 986 29 80 58 - Fax: 986 24 42 49

Rúa O Porriño s/n - 36209, Vigo - Pontevedra