Xuntanza IES Àlvaro Cunqueiro

XUNTANZA FAMILIAS

IES ÁLVARO CUNQUEIRO

Xuntanza coas familias dos centros adscritos:

• Lugar: Salón de actos do IES Álvaro Cunqueiro.
  • Dia e hora: Luns, 11 de febreiro ás 18.30 horas.
 *Consultar programa no arquivo adxunto.

Bucket list

MY BUCKET LIST 6º

Sabes o que é unha bucket list? Si, iso é. Unha listaxe de desexos que queres cumprir antes de deixar este mundo. O alumnado de 6º compuxo a súa listaxe na asignatura de inglés dentro do Proxecto Abalar.

Aquí tes unha infografía coas presentacións que escolleron en cada aula realizando unha enquisa dixital.

Preme na imaxe ou no nome para ver cada presentación.

Nadal

FESTIVAL NADAL

Despedimos o primeiro trimestre co noso tradicional Festival de Nadal no que o público gozou ao ritmo de panxoliñas, bailes e unha obra de teatro interpretados polo alumnado e un grupo de nais.

Recibimos, unha vez máis, a visita dos Reis Magos que viñeron polo cole para asegurarse de que os nenos e nenas se portaran ben antes de preparar os agasados do día 6 de xaneiro. De paso, botaron unha ollada á decoración do cole e ás postais que adornaban os nosos corredores.

FESTIVAL

VISITA REIS MAGOS

POSTAIS

value="sameDomain" />

Calendario 2019

CALENDARIO 2019

O alumnado, profesorado e persoal non docente do colexio queremos felicitarvos o Nadal con este calendario elaborado con postais realizadas polo alumnado.

Educación viaria

EDUCACIÓN VIARIA 5º

O pasado venres, 14 de decembro, estiveron connosco dous representantes da Policía Municipal. Con eles coñecemos en profundidade as diferentes partes da rúa e as súas funcións. Logo saímos ás proximidades do centro para observar os incumprimentos ás normas pola banda de peóns e de condutores.
Foi unha actividade moi importante e produtiva.
Grazas á Policia Local pola súa colaboración.

Magosto 2018

MAGOSTO E CROSS 2018

Un, dous! Un, dous! Quentamos os músculos para estar a punto para participar no IX Cross de San Martiño.

Empezan os pequenos da EEI Cristo da Victoria e logo imos nós. Nervios, risas e algún que outro pique no último spring para chegar a meta!

Un ano máis contamos coa colaboración de alumnado do IES Álvaro Cunqueiro, que, dirixido polas súas profesoras de Educación Física, axudou no desenvolvemento da xornada.

CROSS

Carreira ano 2006 Carreira ano 2007 Carreira ano 2008 Carreira ano 2009
Carreira ano 2010 Carreira ano 2011 Carreira ano 2012  Entrega medallas

Chega o momento de celebrar a cerimonia de entrega de medallas. Aplausos de ánimo por parte dun público entregado.

E toca repoñer forzas cun bo feixe de castañas recén asadas. E non faltaron as brasas para manchar a cara segundo manda a tradición. Viva o Magosto!

Ver fotos na galería fotográfica

Moitas grazas a todas as persoas que coa súa colaboración axudaron na organización e desenvolvemento desta celebración!!!

Saída a Balaídos

VISITA AO ESTADIO DE BALAÍDOS - 6º

Os alumnos de 6º curso visitaron o estadio de Balaídos nestes días. No seu percorrido contaron coa presenza dun fantástico guía que lles amosou as distintas instalacións do estadio así como o campo e a historia do Real Clube Celta de Vigo. Desfrutaron moitísimo!

Terras de Salitre 1º

VISITA DE 1º Á EXPOSICIÓN

TERRAS DE SALITRE

O alumnado de 1º realizamos unha saída didáctica á exposición de Cristina Mittermeier. A paixón polo mar é o fío condutor do seu traballo e a fotografía, a ferramenta coa que defender os océanos.

Terras de Salitre mostra o vínculo que nos une co gran azul a partir das experiencias vividas por esta fotógrafa e investigadora da National Geographic xunto ás xentes do mar, desde os inuits do Ártico ás pescadoras galegas, pasando polos surfeiros de Hawai.

Aprendimos moito e pasámolo xenial!

Samaín

SAMAÍN EN 1º

O mércores 31 de outubro celebramos o Samaín cunha agradable visita á nosa antiga Escola Infantil. Alí atopámonos cunha morea de bruxas, esqueletos e outros personaxes terroríficos que nos puxeron os pelos de punta.

Moitas Grazas a todos eles, pasamos unha xornada terroríficamente divertida!!!!!!!!!!

SAMAÍN

SAMAÍN 2018

Ai, que escuridade! Entramos no colexio en penumbra rodeados de cabazas ameazantes, música de terror e xente con roupas moi estrañas que metían medo!

Sama, Sama, Samaín! Empeza o día máis terrorífico do ano. O colexio foi invadido por aterradoras cabazas que nos seguían coa mirada. Tamén asistimos a unha sesión na entrada do cole onde unha contacontos narraba historias baseadas en lendas e mitos galegos. Mamasiña, que medo!!!

Ver fotos exposición cabazas na galería fotográfica

Ver fotos Samaín na galerìa fotográfica

Tfno: 986 29 80 58 - Fax: 986 24 42 49

Rúa O Porriño s/n - 36209, Vigo - Pontevedra