Fondo solidario

FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO

LISTAXE DEFINITIVA DE ADMITIDOS

Publicada a listaxe do alumnado de 3º, 4º, 5º e 6º que ten dereito ao fondo solidario e os libros que lle corresponden.

Consultar documento adxunto para ver a listaxe.

Graduación

GRADUACIÓN 6º

CURSO 2017-18

Remata o curso e chega o momento das despedidas. Outra promoción que finaliza a súa andaina en primaria para afrontar un novo reto.

Despedímosvos cos mellores desexos agardando que o tempo vivido no noso centro vos dea as forzas necesarias para iniciar a nova etapa e loitar por conseguir os vosos obxectivos.

Moita sorte e ata sempre!

6ºA

6ºB

Entrega premios e medallas

ENTREGA DE PREMIOS E MEDALLAS 2018

Chega o final de curso e toca facer balance e agradecer a colaboración do alumnado que colaborou nos distintos proxectos e actividades no centro.

Axudantes de biblioteca e mediación e gañadores dos torneos subiron ao escenario a recoller o seu agasallo e recibir o aplauso dos seus compañeiros e profesores para premiar a súa actitude de completar de xeito voluntario a súa formación participando en diferentes actividades.

Grazas pola vosa colaboración!

A Nosa Bouza nº 20

REVISTA ESCOLAR

A Nosa Bouza Nº 20

Comedor - autobús

LISTAXES PROVISIONAIS DE COMEDOR

E TRANSPORTE ESCOLAR

Segundo resolución do Consello Escolar do día 28 de xuño, todo o alumnado solicitante foi admitido provisionalmente. As listaxes definitivas serán publicadas no mes de setembro.

Fin de curso 2017-18

INFORMACIÓNS FIN DE CURSO

Achegámoslles as seguintes informacións de interese de cara ao final de curso e ao mes de xullo:

Horario de secretaría durante o mes de xullo

• Do día 2 ata o día 16, de 10.00 a 13.00 horas.

Comedor escolar

• Listaxes provisionais de admitidos e, se é o caso, listaxes de reserva: publicadas o 29 de xuño, abríndose de seguido un prazo de 5 días para a presentación de alegacións (2, 3, 4, 5 e 6 de xullo).
  • Resoltas as alegacións polo Consello Escolar do centro, elevará a definitivas as listaxes de admitidos e a listaxe de reserva que serán expostas ao público nos taboleiros e na web do colexio no mes de setembro.

Solicitudes de axuda para libros e para material

• Remata o 22 de xuño.
  • Entre o 5 e o 12 de xullo, deberán poñerse en contacto co centro para comprobar se teñen dereito ao fondo de libros de 3º, 4º, 5º e 6º ou ao cheque de libros de texto de 1º e 2º e/ou material escolar.
  • Os cheques serán entregados na secretaría do centro entre o 5 e o 12 de xullo.

Historial académico de 6º

• Recollida do historial ao rematar a etapa de primaria entre o 5 e o 12 de xullo.

Comezo das clases - curso 2018-19

• Mércores, 12 de setembro.

*Para calquera dúbida ou consulta poden poñerse en contacto co centro chamando ao teléfono 986 29 80 58, acudindo á secretaría ou consultando a nosa web.

En nome do equipo do profesorado, desexámoslles unhas boas vacacións.

Comedor 2018-19

COMEDOR ESCOLAR 2018-19

AUTODECLARACIÓN DA RENDA

Seguindo a Instrucción 2/2018, da Secretaría Xeral Técnica da Consellería de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria, do 4 de xuño, sobre funcionamento dos comedores escolares de xestión indirecta no curso 2018-19 e a efectos de obter a gratuidade ou non deste servizo, as familias dos comensais deberán cubrir e entregar:

• Documento: Modelo de autodeclaración cos datos da renda de 2017 (ver documento adxunto).
  • Lugar: Secretaría do colexio.
  • Prazo: Ata o venres 6 de xullo.

*Pregamos fagan os cálculos oportunos segundo se indica no modelo.

Documento adxunto:

• Modelo de autodeclaración

Xornadas culturais 2018

XORNADAS CULTURAIS MAIO

LETRAS GALEGAS 2018

Do 14 ao 16 de maio o noso centro viaxou ao pasado para mergullarse nun dos momentos máis destacados da historia da nosa cidade: A Reconquista.

Estas actividades estiveron enmarcadas no proxecto que está a desenvolver o centro neste curso.

O alumnado puido coñecer oficios e artes como a cestería, o traballo en coiro ou os nós mariñeiros ademais da música, bailes populares e asistir a un espectáculo de cetrería.

Tamén contamos cunha representación teatral a cargo do alumnado do Centro San Rafael e unha presentación multimedia realizada polo alumnado de 6º sobre a autora homenaxeada este ano: María Victoría Moreno.

Deixámovos aquí uns petiscos destas actividades e invitámosvos a ver máis fotos na galería fotográfica.

O noso agradecemento a todas as persoas que colaboraron no deseño e desenvolvemento destas xornadas.

OBRADOIROS ARTESANAIS

FESTA DA RECONQUISTA

Charla Chus Lago

CHARLA CHUS LAGO

Estes días estivo polo colexio a nosa Concelleira de Medio Ambiente, Chus Lago. Unha recoñecida alpinista que alcanzou todos os oitomiles do planeta (todas as montañas de máis de 8000 metros de altitude).

Foi a primeira muller española en alcanzar a cima do Everest sen osíxeno artificial.

Explicou que aos 11 anos xa soñaba con escalar as montañas máis altas do mundo.

Animounos a perseguir os nosos soños, a poñernos retos e loitar por conseguilos. Indicounos que con esforzo e constancia non hai meta imposible de lograr.

Chus Lago enviounos un mensaxeiro anunciando a súa visita, e claro, chegou ao colexio en bicicleta. O mensaxeiro entregounos unhas mensaxes feitas en papel ecolóxico.

Visita IES Álvaro Cunqueiro 2018

VISITA AO IES ÁLVARO CUNQUEIRO E OBRADOIRO DE PRIMEIROS AUXILIOS 2018

A nosa primeira aproximación ao IES Álvaro Cunqueiro foi moi emocionante. Participamos no obradoiro de primeiros auxilios, desenvolvido polos alumnos de 1º Bac. Tamén eses alumnos e alumnas fixeron de guía para amosarnos todas as dependencias: aulas, laboratorios, zonas de lecer...

Agora xa non parece tan enorme!!

Tfno: 986 29 80 58 - Fax: 986 24 42 49

Rúa O Porriño s/n - 36209, Vigo - Pontevedra