Fútbol no cole

O día 4 de marzo o alumnado de 1º participou nunha actividade de iniciación fútbol, na que contamos coa colaboración de dúas xogadoras do club de fútbol Lóstrego.

Patiñaxe no cole

O día 22 de febreiro tivemos a sorte de contar coa presenza da patinadora Andrea Llovo, que nos fixo unha demostración do seu deporte ante o alumnado de 1º e 2º de Primaria ademais de contarnos moitas curiosidades e ensinarnos diversos materiais e trofeos que gañou en diferentes competicións.

Comedor

MENÚ ESCOLAR

freepik

MARZO
Menú basal
Menú derivadas

Postos escolares vacantes 24/25

Estes son os postos escolares vancantes para o curso 2024/2025.
13+6 ANEAE

Admisión alumnado EEI Cristo da Victoria

Está admitido todo o alumnado da escola infantil Cristo da Victoria que fixo a súa reserva de matrícula para 1º de primaria para o curso 2024-25.

Poderase consultar esta listaxe na aplicación admisionalumnado ou no interior do centro educativo.

Admisión alumnado IES Álvaro Cunqueiro

Está admitido todo o alumnado de 6º de primaria que fixo a súa reserva de matrícula para 1º de ESO para o curso 2024-25.

Poden consultar esta listaxe na aplicación admisionalumnado ou no interior do centro.

Convivencia co CEE Saladino Cortizo

Onte tivemos a visita do alumnado do CEE Saladino Cortizo de Formación Profesional Básica, do módulo de xardinería. Déronnos un montón de información sobre a vestimenta, as ferramentas, de que xeito deberiamos plantar,…
Grazas a eles puidemos comezar coa nosa “colleita”.
Foi unha experiencia moi positiva para todo o alumnado, todos o pasaron xenial. Esperamos que se volva a repetir.

Festival Entroido Olímpico 2024

Preparados, listos, xa!

As delegacións de cada nivel desfilaron amosando os seus disfraces olímpicos, amenizaron ao público coas súas coreografías e procedeuse á clausura destas olimpíadas entroidescas coa lectura das acusacións e o xuízo ao Meco que, grazas ao temporal, se librou da queima.

Non faltaron os doces típìcos desta celebración achegados polas familias para a súa degustación. Agradecemos a vosa colaboración na organización do festival e a achega de doces.

E tampouco faltou o posado no noso photocall: enlace á galería fotográfica

Viva o Entroido! Festa rachada!

Celebración do Entroido e mandados do Meco

Mandados do Meco

Preparádevos todos para facer deporte. Este ano o Meco ven forte!

Celebración do Entroido

- Venres, 9 de febreiro.

- 10.30 horas: apertura da porta da Avda. de Castelao para acceder as familias. Deben dirixirse ao pavillón para asistir ao desfile e as actuacións.

- Ás 11.15 h: Desfile e actuacións na pista central do pavillón. Contaremos co alumnado da EEI Cristo da Victoria.

- Orde de actuacións: 1º, 2º, 3º, 4º, 5º, 6º e familias.

- O alumnado participará con disfraces relacionados coa temática que están traballando do proxecto As Olimpíadas.

- Ao remate das actuacións as familias abandonarán o centro.

Xornada de escalada

No día de hoxe, o alumnado de quinto e sexto de primaria visitaron as instalacións deportivas da Universidade de Vigo para coñecer a unha escaladora viguesa que actualmente é campiona de Galicia por quinta vez e subcampiona de España: Araceli Vale. O alumnado coñeceu da man de Araceli, o material necesario para a práctica deste deporte e achegounos á competición deportiva desta disciplina olímpica.

Tfno: 986 29 80 58 - Fax: 986 24 42 49

Rúa O Porriño s/n - 36209, Vigo - Pontevedra