Quinto

Sexto

O CEP CARLOS CASARES CELEBRAMOS O DÍA MUNDIAL DA RADIO 2019,NA EMISORA RMT

UNHA VEZ MÁIS O NOSO ALUMNADO DEMOSTROU A SÚA PROFESIONALIDADE E A SÚA CAPACIDADE DE DESENVOLVER ACTIVIDADES NAS QUE ELAS/ES SON OS PROTAGONISTAS.

DENDE OS INICIOS DA CREACIÓN DA ASOCIACIÓN PEDAGÓXICA ,PONTE NAS ONDAS, O CEP CARLOS CASARES VÉN COLABORAN NAS ACTIVIDADES PROGRAMADAS.

ESTE ANO PARA CELEBRAR O DÍA MUNDIAL DA RADIO O ALUMNADO DO 3º CICLO, DO OBRADOIRO DE RADIO, ELABORARON POR COMPLETO O GUIÓN RADIOFÓNICO DO PROGRAMA QUE SE EMITÍU EN DIRECTO DENDE A EMISORA DE RADIO MUNICIPAL DE TUI.

O TEMA PROPOSTO ESTE ANO POLA UNESCO FOI O DIÁLOGO, A TOLERANCIA E A PAZ.

A NOSA VALORACIÓN DO PROGRAMA É DE SOBRESAÍNTE, VÓS QUE OPINADES?

A COMUNIDADE EDUCATIVA DO CEP CARLOS CASARES QUEREMOS FELICITAR POLO SEU MAGNÍFICO TRABALLO A GEMA, HUGO,NICOLÁS, ÍKER, JORGE, ADRIÁN, BRAIS, CELIA, MAITE E LÚA. TAMÉN QUEREMOS RECOÑECER PUBLICAMENTE O GRAN TRABALLO DAS MESTRAS BELÉN E LUZ QUE SON AS ENCARGADAS A NOSA EMISORA ESOLAR, RADIO SALTAMONTES.

PARABÉNS PARA TOD@S!!! ESTAMOS MOI ORGULLOS@∫ DE VÓS!!!!!

Aquí vos deixamos o programa emitido polos nos@s alumn@s ese día dende Radio Municipal Tui.

Estaban supernerviosos pero fixérono xenial,  quen sabe, igual temos entre nós a un/has futur@s estrelas da radio. Tamén vos deixamos unha pequena presentación con fotos daquel día. Dos nervios entroulles unha fame voraz e houbo que parar a tomar un pequeno almorzo, tíñano máis que merecido!!

AdxuntoTamaño
DIA MUNDIAL DA RADIO.mp38.8 MB