AXUDAS PARA ALUMNOS CON NECESIDADE ESPECÍFICA DE APOIO EDUCATIVO PARA O CURSO 23-24

Informámosvos de que saíu publicada a Resolución da secretaría do estado de educación, pola que se convocan axudas para alumnos con necesidade específica de apoio educativo para o curso académico 2023 - 2024.

Os prazos de presentación das solicitudes extenderase ata o 20 de setembro de 2023, incluído.

As solicitudes, tanto de axuda como de subsidio, deberá cumprimentarse mediante o formulario por internet na dirección www.educacionyfp.gob.es ou a través da sede electrónica do Ministerio de Educación e Formación Profesional.

Os / as solicitantes que non dispoñan de sede electrónica, deben imprimir o modelo de solicitude en ficheiro pdf e presentarano, soa súa sinatura e a dos demais membros da familia computables, acompañada da documentación descrita no artigo anterior, no centro docente no que vaian seguir os estudos durante o curso académico 2023 - 2024.

A información sobre o estado tramitación do procedemento poderá consultarse a través da dirección electrónica https://sede.educacion.gob.es, no apartado "Mis expedientes".

Extracto Resolución axudas ANEAE .pdf153.25 KB