PLAN DIXITAL DE CENTRO

Adxuntamos o Plan Dixital de Centro que levaremos a cabo neste curso escolar 22/23

MENÚ COMEDOR MES DE OUTUBRO

BENVIDOS/AS AO CURSO 22/23!

Recordámosvos que as clases inícianse o xoves 8 de setembro; no horario habitual, de 9:00 a 14:00. (excepto os de 4º infantil que teñan periodo de adaptación).

Neste primeiro día as familias podedes entrar ao recinto escolar e acompañar aos nen@s ata as filas, pero non podedes entrar ás clases.

Os servizos de transporte e aula matinal (de 7:30 a 9:00) e tardía (de 14:00 a 14:30) funcionarán xa.

As actividades extraescolares e o comedor, comezarán en outubro.

Xa non haberá protocolo COVID, excepto para o transporte escolar, onde será obrigatoria a mascarilla.

REUNIÓN FAMILIAS DE EDUCACIÓN INFANTIL

O próximo martes 6 de setembro ás 19:00 será a reunión de inicio de curso de Educación Infantil. Será conxunta para todos os cursos de infantil: 4º, 5º e 6º de Educación Infantil
Esperámosvos no colexio!

LISTADOS DE MATERIAL PARA EDUCACIÓN PRIMARIA CURSO 22/23

Adxuntamos os listados de material das diferentes clases de primaria para o curso 2022/23.

Esperamos axudarvos e axilizar así a compra, o podedes ir traendo pouco a pouco os primeiros días.

Recordámosvos que tendes vales de material pendentes de recoller. Estamos en secretaría de 9:00 a 14:00.

REUNIÓN ANPA INICIO DE CURSO 22/23

Dende a ANPA convócase a todas as familias do cole a unha reunión o próximo día 1 de setembro ás 19:30h no colexio na que se tratará o seguinte:

.- Aula matinal e tardía.

.- Novo comedor escolar.

.- Actividades extraescolares.

Por favor, é moi importante a asistencia para poder levar adiante estes servizos.

Moitas gracias

MATRÍCULA PARA O CURSO 2022-2023

Recordamos que do 20 ao 30 de xuño é o prazo para a matrícula no CEIP DE CALDELAS para o novo alumnado.

Podedes descargar o impreso no menú DOCUMENTOS >>> DESCARGAS.

AXUDAS PARA ADQUIRIR LIBROS DE TEXTO (1º,2º EP), PARTICIPACIÓN NO FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO (3º,4º E.P.) E AXUDAS PARA MATERIAL ESCOLAR (TODA PRIMARIA)

Nesta web tedes toda a información e podedes descargar os anexos: https://www.edu.xunta.gal/fondolibros/

No DOG do 18 de maio de 2022 saen publicadas as axudas para adquirir libros de texto (1º, 2º de Primaria), fondo solidario de libros de texto (3º, 4º de Primaria), e axudas para material escolar (todos os cursos de Primaria) para o curso 2022/2023.

O alumnado que pasa para 5º, 6º de Primaria terá libros dixitais (E-DIXGAL), polo que só pode pedir as axudas para mercar material escolar.

Todas as axudas se adxudican segundo a renda familiar (declaración da renda de 2020).

Enviamos polos vosos fillos/as folla resumo elaborada polo colexio e a tedes aquí como adxunto.

O prazo máximo para a presentación de solicitudes remata o 22 de xuño (inclusive).

ALUMNADO DE 6º E.P. QUE ESTARÁ NA ESO O VINDEIRO CURSO

No DOG do 18 de maio de 2022 sae publicada a participación no fondo solidario de libros de texto para o alumnado da ESO para o curso 2022/2023.

Aclarar que estas axudas se adxudican segundo a renda familiar (declaración da renda de 2020).

Tedes que presentar no Instituto  a seguinte documentación:

-- Anexos I e II. Enviámolos polos vosos fillos/as. Tamén podedes descargalos en www.edu.xunta.es/fondolibros.

-- Fotocopia do libro de familia onde figuren todos os membros da familia.

-- Sentenza de separación ou divorcio, se é o caso.

Toda esta documentación podedes entregala no Instituto ou a través da sede electrónica da Xunta: https://sede.xunta.gal

Prazo máximo ata o 22 de xuño de 2022 inclusive.

LISTAXES PROVISIONAIS ALUMNADO ADMITIDO CURSO 22/23

Informamos que FOI ADMITIDO todo o alumnado (un total de 15) que presentou solicitude de admisión no CEIP DE CALDELAS para o vindeiro curso 22/23.

As listaxes están publicadas no taboleiro do colexio.

Recordarvos que dito alumnado terá que facer a matrícula no noso centro do 20 ao 30 de xuño.

MODIFICACIÓN DA CONCRECIÓN CURRICULAR