LISTADOS DE MATERIAL DE 1º E.P.

Adxuntamos o listado de material para 1º de Educación Primaria. Non fai falta que traian o material o primeiro día, o poden traer pouco a pouco.

AULA MATINAL E AULA TARDÍA

As familias interesadas no servizo de Aula Matinal e/ou Aula Tardía tedes que anotarvos no colexio: por email (ceip.caldelas@edu.xunta.gal), por teléfono (886110822) ou presencialmente. Precisamos o nome do alumno que se inscribe e curso; nome, apelidos e teléfono da nai ou pai e servizo no que está interesado (aula matinal, tardía ou ambas).

A empresa porase en contacto con vós.

O horario da aula matinal é de 7:30 a 9:00.

O horario da aula tardía é de 14:00 a 14:30.

Estas son as tarifas:

Aula matinal

Aula tardía

Aula matinal + tardía

1ª filla/o

2ª filla/o

25€ (total 55€)

8€ (total 18€)

30€  (total 65€)

3ª filla/o

15€ (total 70€)

5€ (total 23€)

18€ (total 83€)

LISTADOS DE MATERIAL POR AULA

Adxuntamos os listados de material das diferentes clases de primaria para o curso 2021/22.

Esperamos axudarvos e axilizar así a compra, o podedes ir traendo pouco a pouco os primeiros días.

Recordámosvos que tendes vales de material pendentes de recoller. Estamos en secretaría de 9:00 a 14:00.

NOTA: Falta o listado de 1º de primaria por estar pendente de nomear o titor. Tan pronto teñamos noticias vos informaremos

Saúdos

NOVAS INICIO CURSO 2021/2022

Benvidos ao novo curso!!

Como sabedes, este curso temos a novidade da incorporación de Educación Infantil ao noso centro. Pasamos de ser un CEP a un CEIP e afrontamos o reto con moita ilusión.
Vos damos unha serie de novas e avisos importantes:

** REUNIÓNS INICIO CURSO
A reunión coas familias de Educación Infantil será este Luns 6 setembro as 4 da tarde no colexio. Só pode vir un adulto por neno. Deberase cumprir coas medidas do protocolo.
As reunións de Educación Primaria serán avisadas puntualmente unha vez comecen as clases.

** LISTAS DE MATERIAL ESCOLAR
Nestes días publicaremos nesta web o listados de material escolar por cursos.
As listas de libros de texto están colgadas nesta web na sección Documentos<<<Libros de Texto.

** VALES DE LIBROS DE TEXTO E MATERIAL
Todas as familias que tiñades dereito a estos vales e aínda non os recolléstedes, podedes facelo estos días no colexio.

** PROTOCOLO COVID
O novo Protocolo Covid para o curso 21/22 está colgado nesta web na sección COVID-19<<<Protocolos. Os cambios con respecto ao curso pasado son mínimos.

** COMEZO CLASES
As clases para Educación Infantil e Primaria comezan este Xoves 9 setembro. A xornada escolar é de 9 a 14 horas. Haberá transporte escolar dende o primeiro día. O funcionamento e inscrición na Aula Matinal e Tardía volo explicaremos proximamente.

MATRÍCULA EDUCACIÓN INFANTIL E PRIMARIA

Do 20 ao 30 de xuño é o prazo para realizar a matrícula do alumnado que ven novo ao  CEP de Caldelas, tanto de Infantil como de Primaria.

Podedes descargar o impreso de matrícula (aparece tamén a documentación a entregar) no documento adxunto, na sección de descargas ou vir a recollelo polo centro.

Estaremos todo o mes de XUÑO de 9:00 a 14:00 e os martes pola tarde, de 16:00 a 19:00. O martes 29 non haberá atención en horario de mañán. E en XULLO de 10:00 a 14:00. O venres 9 de xullo será o último día de atención. Se precisades outro horario, concertade cita por teléfono.

AXUDAS PARA ADQUIRIR LIBROS DE TEXTO (1º,2º), FONDO SOLIDARIO (3º,4º,6º) E AXUDAS PARA MATERIAL ESCOLAR

Orde 6 de maio de 2021, publicada no DOG do 20 de maio.

Poden pedir estas axudas todo o alumnado que esté matriculado en 1º, 2º, 3º, 4º, 5º e 6º de Primaria e lles correspondan pola renda familiar.

O alumnado que vaia para 5º terá libros dixitais (E-DIXGAL). Non participa no fondo solidario, pero sí pode pedir as axudas para material escolar se lle corresoponden pola renda familiar.

Os ANEXOS I e II lles serán entregados ao alumnado, ou podedes recollelos no colexio ou descargalos en www.edu.xunta.es/fondolibros

Pódense presentar, xunto co resto de documentación, no propio colexio ou na Sede Electrónica da Xunta (https://sede.xunta.gal)

O prazo máximo para a entrega é o MARTES 22 DE XUÑO INCLUÍDO.

No arquivo adxunto tedes toda a información resumida.

LISTAXE DEFINITIVA DE ALUMNADO ADMITIDO NO CURSO 2021/2022

Informamos que a totalidade dos 23 alumnos/as de educación infantil e primaria que fixeron solicitude de admisión no noso cole para o curso 2021/2022, FORON ADMITIDOS.

Recordar que ditos alumnos/as admitidos, deberán facer a matrícula do 20 ao 30 de xuño. O impreso de matrícula xunto coa documentación a entregar estará colgada na web do centro (menú Documentos >>> Descargas) ou poderá recollerse en secretaría.

"DIGICRAFT NO TEU COLE" NO CEP DE CALDELAS

O noso centro foi admitido para participar no Proxecto Digicraft co alumnado de 5º e 6º de Primaria. Trátase  dun programa de formación e reforzo das habilidades dixitais e das competencias asociadas. Durante este terceiro trimestre o alumnado de 5º e 6º  levarán a cabo actividades con portátiles, inicio de linguaxe de programación e outras tarefas relacionadas. Tedes máis información no arquivo adxunto e no enlace:

PERIODO DE ADMISIÓN NO CEP DE CALDELAS DO 1 AO 22 DE MARZO DE 2021

Do 1 ao 22 de marzo de 2021 está aberto o periodo de admisión para novo alumnado que se incorpore ao noso cole. Deben facer esta admisión todos os nen@s que veñan novos para Educación Infantil ou Primaria.

Nos arquivos que adxuntamos na parte de abaixo, tedes a documentación a presentar e o Anexo II de admisión.

Aclarar que os que veñen do CRA Mestra Clara Torres para 1º de primaria e o alumnado que está actualmente no noso cole, non terán que facer este trámite.