Agora mesmo hai 0 usuarios e 0 invitados conectados.

PROGRAMA DE SAÍDAS E VISITAS DIDÁCTICAS

26 Abril: Visita ao Auditorio de Galicia para asistir ao concerto-conto "Pedro e o lobo" do compositor ruso Sergei Prokofiev a cargo da orquestra sinfónica Real Filharmonía de Galicia e Xosé Barato (narrador).

29 Maio: O alumnado de 6º de Primaria realizará unha saída ao IES Porto do Son para asistir a unha xornada de portas abertas, previa á súa incorporación á ESO no próximo curso 2017-2018. Hora de saída do noso centro: 10.30 h.

7 Xuño: Visita do alumnado de 3º e 4º de Primaria a Meteogalicia. Saída de 9.15 h. ata as 14.45 h.

8 Xuño: Saída do alumnado de 1º e 2º ao Parque de San Roque (Ribeira), Pedra da Rá, Castro Cidade, Museo. Rematando con merenda e xogos no Parque de San Roque. Horario normal lectivo.

8 e 9 Xuño: Excursión de fin de Primaria para o alumnado de 6º ao Albergue de Ecoturismo de Alvarella, en Vilarmaior, e próximo ás Fragas do Eume. Web: http://www.alvarella.com

13 Xuño: Saída do alumnado de Infantil a Noia ("Equslandia").