CONVOCADAS AXUDAS PARA A ESCOLARIZACIÓN. CONCELLO DE FERROL

Convocadas as BASES REGULADORAS DA CONCESIÓN DE AXUDAS Á ESCOLARIZACIÓN PARA O CURSO 2019-2020

Ligazón ao BOP

AXUDAS COMEDOR ESCOLAR CONCELLO DE FERROL

Convocadas as BASES REGULADORAS DA CONCESIÓN DE BECAS DE COMEDOR ESCOLAR PARA O CURSO 2019-2020

Ligazón ao BOP

CALENDARIO ESCOLAR 2019/2020

Bo día a tod@s!!

Xa saíu publicada a Orde de Calendario Escolar para o vindeiro curso 2019/2020.

Aquí tedes o enlace á páxina da Consellería para acceder á Orde.

AXUDAS LIBROS TEXTO E MATERIAL ESCOLAR PARA O CURSO 2019-2020

BENQUERIDAS FAMILIAS:

COMUNICÁMOSVOS QUE XA SAÍU PUBLICADA A ORDE DO 3 DE MAIO DE 2019 POLA QUE SE CONVOCAN AS AXUDAS PARA ADQUIRIR LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR.

NO APARTADO DE SECRETARÍA--AXUDAS, TEDES MÁIS INFORMACIÓN.

LEMBRÁMOSVOS QUE O PRAZO É DO 21 DE MAIO ATA O 21 DE XUÑO.

LISTAXES DEFINITIVAS DE ADMITIDOS/AS PARA O CURSO 2019/2020

BO DÍA,

INFORMÁMOSVOS QUE NO APARTADO DE SECRETARÍA--MATRÍCULA, ESTÁN EXPOSTAS AS LISTAXES DEFINITIVAS DE ADMITIDOS/AS PARA O VINDEIRO CURSO 2019/2020.

ÚNETE AO SAN XOÁN!!!!

BO DÍA A TODAS E TODOS!!!

INFORMÁMOSVOS QUE O VINDEIRO MARTES DÍA 12 DE MARZO TEREMOS XORNADA DE PORTAS ABERTAS ÁS 17:00H.

HABERÁ UNHA REUNIÓN CO  EQUIPO DOCENTE DE EDUCACIÓN INFANTIL, ONDE VOS CONTARÁN COMO TRABALLAMOS NESTA ETAPA.

MENTRES PODEDES  COÑECER O NOSO CENTRO NO SEGUINTE VIDEO.

PROCESO DE ADMISIÓN DE ALUMNADO

Bo día a todos e todas,

acércase o momento de solicitar praza nos centros educativos de cara ao vindeiro curso 2019/2020.

O proceso de admisión do alumnado (do segundo ciclo de Educación Infantil e alumnado de primaria) comezará o vindeiro mes de marzo, do día 1 ao 20 dese mes podedes presentar a solicitude de admisión.

Tedes toda a información no apartado de Secretaría - matrícula .

Se queredes visitar o noso centro podedes chamar aos teléfonos: 881938194/881938196/881938193.

Estaremos encantadas de recibirvos, ensinarvos o centro e falarvos do NOSO PROXECTO EDUCATIVO.

MAGOSTO 2018

Xa estamos no Outono e outro ano máis celebramos o noso Magosto comendo castañas con leite e divertíndonos co circuíto de xogos tradicionais.

Grazas pola colaboración de Pati P. Iglesias por esas fotos espectaculares que plasman a esencia do noso magosto e o ben que o pasamos.

A canción "O outono" do CD de Uxía Lambona e a Banda Molona "A bailar coma tol@s", que levamos escoitando e bailando todo o mes de outubro nas entradas e saídas do colexio.

Grazas tamén ás familias por acompañarnos neste día!!!!!

Premede aquí para gozar co vídeo

PRECISAMOS VOLUNTARI@S PARA OS GRUPOS INTERACTIVOS

Benqueridas familias e membros da Comunidade Educativa:

Como todos os anos no mes de outubro queremos comezar coas dinámicas de aula denominadas grupos interactivos, para iso precisamos da vosa colaboración.

Os grupos interactivos é unha maneira de organizar a aula que da moi bos resultados en canto á mellora da aprendizaxe e a convivencia, e na que se conta coa axuda de máis persoas adultas ademais do profesor ou profesora responsable da aula, polo que introduciríamos no funcionamento da aula a figura do voluntariado. Continuaremos co proxecto en todos os cursos do centro, polo que sería interesante contar con moitos voluntari@s.

Se estades interesad@s ou o está algunha persoa que coñezades chamade ao teléfono 881938193 ou 881938194 ou achegádevos ao colexio .

Contamos con vós!!!!!!!

BO COMEZO DE CURSO!!!!!!! 2018-2019

Benqueridas familias:

Comeza outro curso máis e estamos ultimando a organización do centro para dar a benvida o mércores, día 12 de setembro, ao curso escolar en horario de 9:00 a 14:00 h.

É un curso con moitos cambios, se premedes no apartado de profesorado coñeceredes aos mestres e mestras dos diferentes cursos e especialidades.

Haberá 8 unidades de primaria xa que nos habilitaron unha unidade máis, polo que en 4º e 6º teremos dobre liña, no resto dos cursos só unha.

Continuaremos traballando sen libros de texto e xestionando o material a empregar durante o curso a través dunha cooperativa de pais/nais e profesorado, en todas as clases do colexio.

Todo o centro participa na dinámica de aula denominada grupos interactivos e traballo por rotacións (programación en horizontal que garantiza o traballo colaborativo vs individual), como tamén, do ensino das matemáticas a través da metodoloxía do algoritmo ABN.

Participaremos nas diferentes convocatorias do Plan Proxecta e dos Contratos programas  da Xunta de Galicia, como levamos facendo nos últimos anos, pero... non vos preocupedes iremos informando!!!!Guiño

Os martes 18 e 25 de setembro realizaranse as diferentes reunións coas familias pola tarde. Informaremos a través da aplicación tokapp.

Se tedes algunha dúbida poñédevos en contacto co centro nos números de teléfono seguintes:

881938193 (Dirección)

881938194 (Secretaría)

881938195 (Edificio de E.I)

881938196 (Xefatura de estudos)

881938197 (Conserxería)

Portada axenda 18-19