BENVID@S AO NOVO CURSO 2019/2020

Benqueridos sanxoaneiros e sanxoaneiras, mañá comezamos un novo curso escolar con moita forza e ilusión pero sobre todo, con moitas ganas de volver  ver as vosas caras e compartir novamente as vosas risas, as vosas inquedanzas, as vosas alegrías...poder  compartir con vós a ledicia de estar xuntos e xuntas de novo.

Lembrade que o centro funcionará con normalidade en canto ao horario, servizo de transporte e comedor.

Preparádevos para coñecer as novidades deste curso!!

BENVID@S AO NOVO CURSO 2019/2020

Preparádevos para coñecer as novidades deste curso!!

CONVOCADAS AXUDAS PARA A ESCOLARIZACIÓN. CONCELLO DE FERROL

Convocadas as BASES REGULADORAS DA CONCESIÓN DE AXUDAS Á ESCOLARIZACIÓN PARA O CURSO 2019-2020

Ligazón ao BOP

AXUDAS COMEDOR ESCOLAR CONCELLO DE FERROL

Convocadas as BASES REGULADORAS DA CONCESIÓN DE BECAS DE COMEDOR ESCOLAR PARA O CURSO 2019-2020

Ligazón ao BOP

CALENDARIO ESCOLAR 2019/2020

Bo día a tod@s!!

Xa saíu publicada a Orde de Calendario Escolar para o vindeiro curso 2019/2020.

Aquí tedes o enlace á páxina da Consellería para acceder á Orde.

AXUDAS LIBROS TEXTO E MATERIAL ESCOLAR PARA O CURSO 2019-2020

BENQUERIDAS FAMILIAS:

COMUNICÁMOSVOS QUE XA SAÍU PUBLICADA A ORDE DO 3 DE MAIO DE 2019 POLA QUE SE CONVOCAN AS AXUDAS PARA ADQUIRIR LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR.

NO APARTADO DE SECRETARÍA--AXUDAS, TEDES MÁIS INFORMACIÓN.

LEMBRÁMOSVOS QUE O PRAZO É DO 21 DE MAIO ATA O 21 DE XUÑO.

LISTAXES DEFINITIVAS DE ADMITIDOS/AS PARA O CURSO 2019/2020

BO DÍA,

INFORMÁMOSVOS QUE NO APARTADO DE SECRETARÍA--MATRÍCULA, ESTÁN EXPOSTAS AS LISTAXES DEFINITIVAS DE ADMITIDOS/AS PARA O VINDEIRO CURSO 2019/2020.

ÚNETE AO SAN XOÁN!!!!

BO DÍA A TODAS E TODOS!!!

INFORMÁMOSVOS QUE O VINDEIRO MARTES DÍA 12 DE MARZO TEREMOS XORNADA DE PORTAS ABERTAS ÁS 17:00H.

HABERÁ UNHA REUNIÓN CO  EQUIPO DOCENTE DE EDUCACIÓN INFANTIL, ONDE VOS CONTARÁN COMO TRABALLAMOS NESTA ETAPA.

MENTRES PODEDES  COÑECER O NOSO CENTRO NO SEGUINTE VIDEO.

PROCESO DE ADMISIÓN DE ALUMNADO

Bo día a todos e todas,

acércase o momento de solicitar praza nos centros educativos de cara ao vindeiro curso 2019/2020.

O proceso de admisión do alumnado (do segundo ciclo de Educación Infantil e alumnado de primaria) comezará o vindeiro mes de marzo, do día 1 ao 20 dese mes podedes presentar a solicitude de admisión.

Tedes toda a información no apartado de Secretaría - matrícula .

Se queredes visitar o noso centro podedes chamar aos teléfonos: 881938194/881938196/881938193.

Estaremos encantadas de recibirvos, ensinarvos o centro e falarvos do NOSO PROXECTO EDUCATIVO.

MAGOSTO 2018

Xa estamos no Outono e outro ano máis celebramos o noso Magosto comendo castañas con leite e divertíndonos co circuíto de xogos tradicionais.

Grazas pola colaboración de Pati P. Iglesias por esas fotos espectaculares que plasman a esencia do noso magosto e o ben que o pasamos.

A canción "O outono" do CD de Uxía Lambona e a Banda Molona "A bailar coma tol@s", que levamos escoitando e bailando todo o mes de outubro nas entradas e saídas do colexio.

Grazas tamén ás familias por acompañarnos neste día!!!!!

Premede aquí para gozar co vídeo