IV Concurso de Tortillas

De novo unha nova edición do Concurso de Tortillas, así que prepara os ingr

Día de contacontos e xogos tradicionais

Hoxe tivemos dúas sesións ben distintas ao habitual pero moi interesantes a cargo de Biosbardos.

Comezamos a mañá cun contacontosComo axudo a Antón? onde se abordou o acoso escolar.

Menú xuño

Aquí vos vai o menú do mes de xuño!

Aperitivo para o bo tempo

Hoxe o alumnado de 1º e 2º, coa axuda do noso cociñeiro Óscar, prepararon un refrescante aperitivo para levar da mellor forma posible esta calor.

O cóctel que elaboraron, tiña os seguintes ingredientes: piña, gambas, leituga e mollo a base de maionesa, pementas, lima e amorodos.

Excursión de Fin de Curso 19

O venres 24 de maio, todo o alumnado fomos a San Vicente do Mar, no Grove.

Letras Galegas 19

Como cada 17 de maio, o centro conmemora este importante día con diferentes actividades. Este ano, o luns tivemos no centro unha sesión de contos con diferentes monicreques.

BraulioTuber no noso centro

Fai uns meses, BraulioTuber, un dos protagonistas dos Bolechas, acercouse ata o noso centro para preguntarlle ao noso alumnado de 3º e 4º sobre o sector primario. E isto foi o que lle comentaron...

Pincha na imaxe para ver o vídeo.

Menú EEUU-Galicia

Quen non comeu un dos pratos máis coñecidos de EEUU e do mundo enteiro?? Pois hoxe no comedor, o noso cociñeiro Óscar, fixo unha fusión galego-americana deste prato que tanto padais fai degustar : a hamburguesa.

Menú maio

Aquí vos deixamos o menú do mes de maio.

Excursión aos Museos Científicos de A Coruña

Este venres 5 de abril, todo o alumnado do centro fixemos unha interesante visita aos museos científicos de A Coruña. Comezamos no Acuario, logo a Domus e rematamos na Casa da Ciencias e Planetario.

« Xuño 2019 »
LunMarMérXovVenSábDom