OUTUBRO NO NOSO HORTO ESCOLAR

16/10/2019 23:01

Neste curso, dende o equipo da natureza, propoñemos coñecer as árbores do noso cole empezando pola nosa nogueira.

Por outra banda, durante o mes de setembro o grupo de xardiñeiros do Concello, que desenvolven un proxecto no noso centro, axudáronnos poñendo a punto os bancais que instalaron no curso pasado ademais de engadir un novo para as caléndulas.

Retiraron os restos dos cultivos do verán, conservando e transplantando os amorodos, instalaron un novo sistema de rego por goteo e prepararon a terra para plantar os cultivos de outono-inverno.

Tamén puxemos en marcha a composteira, no seu lugar axeitado.

O venres 4 de outubro, os alumnos de 3º a 6º baixaron a plantar cadansúa planta nos bancais, cunha breve explicación por parte do equipo do concello. Prantaron repolo, brécol, cebolas, porros e espinacas.

Seguiremos traballando!

Premede sobre a imaxe para ver a presentación de fotos.

Álbum: Horto escolar -> Horto Escolar (Outubro 19)

album | by Dr. Radut