Presentación E-Dixgal

O proxecto E-Dixgal no WFF

O alumnado do CEIP Wenceslao Fernández Flórez ao pasar a 5º curso de Educación Primaria introdúcese no Plan de Innovación Educativa E-Dixgal consistente na utilización de libros e recursos dixitais por parte do alumnado e o profesorado. Os alumnos/as traballarán con libro dixital e equipo informático durante os cursos de 5º e 6º de Primaria. Toda a información para as familias pódese consultar no seguinte folleto.

O proxecto contempla "escolas de nais/pais" onde se explica todo o relacionado co proxecto: uso de equipos, material editorial dixital, recuros, metodoloxías etc... Estas xornadas de escolas nais/pais celébranse ao longo do curso e serán comunicadas ás familias polos tirores/as. A primeira destas xornadas coincidirá coa reunión de principio de curso.

O alumnado ten os equipos asignados de formac gratuíta para traballar na aula, podendo empregar equipos propios para traballar na casa ou ben empregar os equipos do centro baixo acordo de cesión. Os equipos e os recursos dixitais son totalmente gratuítos. O alumnado de 5º e 6º só teñen que facerse cargo da lista de material que está colgada na web do centro no mes de Xuño.