Edudixital

Espazo abalar

Portal educativo

CEIP WFF

Rúa Wenceslao Fernández Flórez, 16, 15660 Cambre.

ceip.wenceslao@edu.xunta.gal

Recursos Dixitais

Aula virtual do CEIP Wenceslao

Galería de Imaxes do cole

SERVIZOS COMPLEMENTARIOS

CURSO 2020-2021

Neste apartado aparecerán enlaces aos documentos relativos aos servizos complementarios: comedor e transporte.

COMEDOR

Pódese consultar o Protocolo de funcionamento do comedor do centro pinchando aquí.

O prazo para solicitar comedor para os alumnos xa matriculados no centro é do 22 de xuño ao 10 de xullo.

Formulario de solicitude para o curso 2020-2021

Anexo II: Modelo autodeclaración para o pago do comedor (cando se publiquen as listas definitivas 9 de setembro)

Cálculo do importe dos prezos públicos (ollo!! renda 2019)

Especificacións da autodeclaración

Anexo III: Solicitude colaborador/a voluntario/a comedor escolar

Nos seguintes enlaces pódese consultar a lexislación relativa á organización, ao funcionamento e á xestión dos comedores:

Decreto 132/2013 do 1 de agosto

Instrucións 2020-2021

15 de xullo de 2020: PUBLICADAS AS LISTAXES DE ADMITIDOS/AS E NON ADMITIDOS/AS NO COMEDOR ESCOLAR (pódense  consultar  no centro)

AS LISTAXES DEFINITIVAS SAIRÁN UNHA VEZ SE REUNA O CONSELLO ESCOLAR (publicaranse no taboleiro interior do centro o 8 de setembro)

INFORMACIÓN SOBRE AS RUTAS DE TRANSPORTE ESCOLAR

O prazo para solicitar transporte para os alumnos xa matriculados no centro é do 22 de xuño ao 10 de xullo.

Formulario de solicitude para o curso 2020-2021

Autorización para recoller ao alumno na parada de autobús

Instrucións 2020-2021