SERVIZOS COMPLEMENTARIOS

CURSO 2023-2024

Neste apartado aparecerán enlaces aos documentos relativos aos servizos complementarios: comedor e transporte.

COMEDOR

Pódese consultar o Protocolo de funcionamento do comedor do centro pinchando aquí.

O prazo para solicitar comedor para os alumnos xa matriculados no centro é do 19 ao 31 de maio.

Formulario de solicitude para o curso 2023-2024

Anexo II: Modelo autodeclaración para o pago do comedor(entregarase cando se publiquen as listas definitivas)

aclaracións ao cálculo da renda neta per capita

Cálculo do importe dos prezos públicos (ollo!! renda 2022)

Carné dos usuarios do Comedor Escolar de Educación Infantil, 1º e 2º de Educación Primaria

Anexo III: Solicitude colaborador/a voluntario/a comedor escolar

Nos seguintes enlaces pódese consultar a lexislación relativa á organización, ao funcionamento e á xestión dos comedores:

Decreto 132/2013 do 1 de agosto

Instrucións 2023-2024

5 de xullo de 2023: PUBLICARANSE AS LISTAXES PROVISIONAIS DE ADMITIDOS/AS E NON ADMITIDOS/AS NO COMEDOR ESCOLAR (poderanse consultar no taboleiro interior do centro)

AS LISTAXES DEFINITIVAS PUBLICARANSE O 13 DE XULLO (poderanse consultar no taboleiro interior do centro)

TRANSPORTE

O prazo para solicitar transporte para os alumnos xa matriculados no centro é do 19 ao 31 de maio.

Formulario de solicitude para o curso 2023-2024

Autorización para recoller ao alumno na parada de autobús curso 2023-2024