PRAZOS PARA SOLICITAR OS SERVIZOS COMPLEMENTARIOS: COMEDOR E TRANSPORTE ESCOLAR

Informámoslles que do 20 ao 31 de maio ábrese o prazo para presentar as solicitudes dos servizos complementarios (comedor e transporte escolar) do vindeiro curso 2021/2022 para o alumnado xa matriculado no centro. Estableceuse un cadro de quendas.

Se son dous irmáns ou máis poderán elixir a quenda que prefiran para a súa entrega.

As solicitudes poderán descargalas da páxina web do centro ou recollelas en administración. Deberán presentar unha solicitude por alumno/a pero achegar a documentación só nunha delas.

Horario de entrega en administración de 9:30h a 14:00h.

O alumnado novo poderá solicitar estes servizos no período de matrícula, do 21 ao 30 de xuño.

Solicitude comedor....prema aquí

Solicitude transporte...prema aquí

Cadro de quendas...prema aquí      (a quenda é a do curso para o que vai o alumno/a para o próximo ano)