Omitir cursos dispoñíbeis

Cursos dispoñíbeis

O sistema de xestión de contidos DRUPAL tamén ten que estar administrado por alguén que coñeza as súas entranas. Non é moi difícil; só hai que adicarlle un pouquiño de tempo. Anímate a ser tí a que se encargue de resolver as dúbidas das túas compañeiras ou compañeiros.

DRUPAL é un sistema de xestión de contidos que te permite obter un espazo web dinámico e en permanente actualización. Xestionalo é tan sinxelo que o aprenderás enseguida. Anímate a comprobalo e ten sempre ao teu alumnado "conectado"

COPPERMINE é unha galería de imaxes en contorno web da que se poden colgar diferentes fotografías ou videos. Neste curso aprenderemos a utilizala de xeito rápido e sinxelo a nivel de usuario.
Enlaces aos principais tutoriais ou apuntes sobre traballo en Moodle

Se queremos cambiar as imaxes coas que traballamos nas clases, facelas máis divertidas, interesantes ou impactantes, teremos que aprender a manexar algún programa sinxelo de edición das mesmas. Aquí temos uns pequenos apuntes sobre este tema.

Actividades Notebook

Innovative tasks for the English classroom

Libros LIM sobre lingua galega para resolución do alumnado de 2º e 3º ciclo de Educación Primaria