Aparcadoiro (de novo)

Benqueridas familias.

De novo vos lembramos que as prazas do aparcadoiro reservadas ao persoal do centro deben quedar libres. Facemos especial fincapé durante as mañáns, pero queremos tamén sinalar que os martes pola tarde todo o equipo docente asiste ao centro, polo que esas prazas tamén deben quedar libres nesa tarde.

Lembramos tamén que os vehículos do persoal do centro e os vehículos con distintivo de mobilidade disfuncional teñen sempre preferencia á hora de aparcar.

Agardando a vosa colaboración para unha mellor convivencia,

-O Director

Nova directiva na ANPA

A ANPA vén de mudar a súa directiva baixo o seu acordo de ciclos bienais para os cargos. Presentamos á nova directiva:

Presidenta: María José Gigirey Suárez

Vicepresidenta: Eva Vale Baltar

Secretario: José Luis Soto Campos

Tesoureira: Inés Romero Antelo

Vogal: María Eugenia Maceira Pampín

Vogal: Begoña Nieto Barreiro

Vogal: Raquel Bernárdez Rodal

Ánimo a todos!

Normas do Aparcamento

Un ano máis lembrámosvos as normas do aparcamento.

Nesta imaxe tedes a liña azul (onde pode aparcar o persoal do centro), a liña morada (que é o espazo que hai que despexar para que pasen os 2 buses ordinarios), a liña laranxa (ruta que ten que quedar libre para o bus adaptado) e a liña verde (onde poden aparcar as familias).

Unha vez pasados os buses sabedes que hai espazos onde se pode aparcar sen problema.

En caso de dúbida o mellor é preguntar e deixarse aconsellar por membros da comunidade educativa que aparquen con máis frecuencia, e sempre seguir as indicacións do persoal do centro, sobre todo se estamos aparcando mal.

Entrega de Libros para 3º, 4º, 5º e 6º de Primaria

Benqueridas familias,

Aquelas familias que teñan asignados libros de texto do Fondo poderán vir a recollelos os vindeiros XOVES e VENRES en horario de 10 a 12h.

En caso de non vir serán dados a partires do comezo de curso o día 12 de setembro.

Contacto co centro

Lembramos que a atención ao público até setembro será por medio do correo electrónico do centro, ou chamando polas mañáns para deixar recado á bedel. En caso de haber algunha consulta moi persoal que se queira tratar no centro, haberá que solicitar cita previa.

Os cheques de libros e material non recollidos poderán recollerse a partires do 3 de setembo.

As ligazóns da listaxe de Fondo Libros, dos adxudicatarios de cheque de material e libros, do calendario escolar, dos libros de texto, do alumnado asignado a transporte, das paradas coas coordenadas, etcétera, están neste mesmo portal web.

Un saúdo e feliz verán.

Transporte Escolar 18/19

Colgamos listaxe PROVISIONAL de transporte escolar 2018/19.

Pregamos informedes se detectades algún erro por medio do correo electrónico ou chamando polas mañáns ao centro.

Grazas.

LIGAZÓN

Listaxe Definitiva de Fondo Libros

Procedemos a publicar a listaxe definitiva de Fondo de Libros

LISTAXE

Nestes días estamos entregando tanto os vales de axudas de material como de libros. Os libros do Fondo quedarán para ser recollidos en setembro.

Listaxe provisional de admitidos e excluídos no Fondo de Libros e Material Escolar

Procedemos a publicar as listaxes de admitidos e excluídos Fondo de Libros de 3º, 4º, 5º, e 6º de Primaria  e Axudas de libros e material escolar para o curso 2018/19.

ADMITIDOS

EXCLUÍDOS

Axudas de material escolar e axudas de libros para todo o centro

(Para calquera dúbida informádevos no colexio)

A partires de agora hai 2 días para reclamacións (xoves e venres) e a semana que vén publicaremos a listaxe definitiva.

CHEQUES: Podedes pasar a recollelos até o venres 13 en horario de 10 a 13:30h Non pasa nada se non os recolledes agora, quedan para Setembro.

Admisión Definitiva 2018/19

A admisión definitiva, tal e coma comentamos día atrás, deu como resultado a admisión de todos os solicitantes. Engadimos as listas definitivas nas ligazóns seguintes abaixo listadas.

INFANTIL

PRIMARIA

O proceso continuará a partires do 20 de Xuño para a formalización de matrícula.

Matrícula 2018/19: Datos Definitivos a 22 de Marzo.

Dende o vindeiro 1 até o 20 de Marzo quedará aberto o prazo de SOLICITUDE DE PRAZA no CEIP de Vite.

As vacantes neste momento son as seguintes:

Curso Vacantes Solicitudes Presentadas
4º INF 25 24
5º INF 7 1
6º INF 8** 1
1º PRIM 2 0
2º PRIM 0 0
3º PRIM 4 1
4º PRIM 19 0
5º PRIM 2* 0
6º PRIM 1 0

*Modificación de 3 a 2 prazas debido a matriculación extraordinaria

**Modificación de 9 a 8 prazas debido a matriculación extraordinaria

O documento que debedes entregar é ESTE (hai copias na conserxería do centro), e a normativa aplicable é a seguinte: Orde do 12 de Marzo do 2013 e Orde do 25 de Xaneiro do 2017 (que modifica á Orde do 12 de Marzo).

O horario de recollida será de 10 a 14h todos os días, e os martes de 16:30 a 18:30h.

Para calquera consulta non dubidedes en contactar connosco por medio do teléfono ou do correo electrónico.

PS1: Letras para desempate: ligazón

PS2: Documento de Zonas de Influencia

PS3: Información importante (colgada no taboleiro de novas interior)

PS4: Lembrade que o criterio do centro (+1 no baremo), aprobado en Consello Escolar e aceptado pola Xefatura Territorial é "que os tres primeiros centros que se soliciten sexan de titularidade pública"