Calendario escolar

Calendario Escolar 2019/20

Compartimos a publicación do calendario escolar do curso 19/20.

LIGAZÓN!

Festivos marzo

Bo día.

Como xa se informou en diversas ocasións, os días NON LECTIVOS de marzo son o 4, 5, 6 e 19.

Lembrade que podedes integrar no voso Google Calendar estas informacións, engadindo en "outros calendarios" ao usuario sysopvite, tal e como explicamos nesta entrada.

Calendario Escolar 2018/19

Nesta ligazón tedes a corrección da Orde completa e outras formas para visualizar as imaxes do Calendario. Lembrade que o 30 de Maio é NON LECTIVO local.

O centro ten concedido o 31 de Maio (venres da Ascensión) coma NON LECTIVO.

Calendario Escolar

Para facilitarvos coñecer os días non lectivos podedes engadir no voso Google Calendar a dirección sysopvite(arroba)gmail.com para estar coordinados e informados.

Calendario Escolar 2017/18

Publicamos ligazón ao Calendario Escolar 2017/18.

Nesta ligazón tedes outras formas de visualizalo e descargalo.

No claustro do pasado xoves 7 de setembro, ratificado polo Consello Escolar do 17 de Outubro, propúxose o VENRES 11 de MAIO (Ponte da Ascensión) como día non lectivo.

Calendario Escolar 2016/17

Nesta LIGAZÓN tedes acceso ao calendario escolar para o curso 2016/17

Actualización: Estes días recibimos confirmación da concesión do 26 de MAIO (ponte da Ascensión) coma día non lectivo.

Admisión de Alumnado: Reserva de Praza

Comeza o vindeiro 1 de Febreiro o periodo de Admisión de Alumnado, coa Reserva de Prazas en centros de adscrición.

Nesta LIGAZÓN tedes toda a información, pero imos a pararnos nalgúns dos puntos:

1.- Os que xa estades matriculados no cole, e queredes continuar viaxe con nós o curso que vén, non tedes que facer nada: todos e todas, de 4º de Infantil a 5º de Primaria tedes praza reservada con nós o vindeiro curso (artigo 9.1).

2.- Os que estades en 6º de Primaria si que debedes reservar praza no noso IES de adscrición (que segue sendo o Xelmírez II). O Xelmírez I comparte rúas con nós, pero non estamos adscritos a el.

Para as familias de 6º de Primaria: coma noutros anos comprometémonos a recoller as vosas reservas de praza e subilas en persoa ao instituto. Vós cumplimentade o documento que nós faremos o resto.

O prazo vai do 1 ao 15 de Febreiro.

Día da Paz

O 30 de Xaneiro celébrase o Día Escolar da Non Violencia e da Paz.

Dende o grupo de Dinamización nos dan moitas ideas para traballar nas aulas, dende as que recomendamos estas dúas especialmente:

Se somos quen de educar no respecto e na tolerancia, crearemos futuros adultos que respecten e toleren.

Calendario Escolar 2015-16

Nesta LIGAZÓN tedes acceso ao calendario escolar deste curso.

Ademais, o Claustro elixiu o día 6 de Maio (é dicir, o venres que vai despois da Ascensión) coma o día NON lectivo dentro do noso calendario escolar.