Calendario Escolar 2019/20

Compartimos a publicación do calendario escolar do curso 19/20.

LIGAZÓN!

Bolsas do comedor e material escolar do Concello

Lembrade que o prazo para solicitar as bolsas remata o 14 de xuño. As bases están na web do Concello.

Reserva e solicitude de praza

Benqueridas familias de 6º de Primaria que reservaron praza no IES Xelmírez II e familias que solicitáchedes praza no CEIP de Vite para o curso 2019/20:

TODOS OS SOLICITANTES OBTIVERON PRAZA.

Un saúdo.

-O director

Cuestionario Convivencia Escolar

Estimadas familias,

O vindeiro luns 11 de marzo faremos entrega ao alumnado dunha folla cun código único para cada familia para participar na enquisa de convivencia anual derivada do Decreto 8/205 que desenvolve a Lei 4/2011 de Convivencia; forma parte das medidas da Estratexia Galega de Convivencia Escolar 2015-2020.

Esta enquisa deberedes cubrila en liña entrando na páxina https://edu.xunta.es/convfamil, inserindo o código que vos corresponda. Ás veces dá un erro de seguridade, pero garántennos que a páxina é segura, así que avanzade que non haberá problema. Cúbrese só 1 enquisa por familia, non por alumno/a.

O alumnado de 5º e 6º cubrirá outra no propio centro.

Completar o cuestionario de familias non leva máis de 5-10 minutos.Teredes até o 17 para participar; de facelo, canto antes a completedes, mellor.

Páxina de preguntas frecuentes

Moitas grazas.

Pablo Fernández Otero

Director do CEIP de Vite

Consello Escolar 2018-20

Os membros do Consello Escolar 2018-20 son os seguintes:

Presidente: Pablo Fernández Otero.

Xefa de Estudos: Luisa García Garrido.

Secretaria: Pilar Grille Hermida.

Nome Sector Mandato
Dona Begoña Nieto Barreiro Familias 2018-22
Dona Raquel Bermúdez Rodal Familias 2016-20
Don David Serrano Amerelle Familias 2018-22
Don José Luis Soto Campos Familias 2016-20
Dona Beatriz Boquete Seoane PAS 2016-20
Dona Rita Coira Durán Docentes 2018-22
Dona Laura Illobre González Docentes 2016-20
Dona Beatriz Veneranda García Precedo Docentes 2016-20
Dona Alicia Leboráns Budiño Docentes 2016-20
Dona Teresa Márquez Fernández Docentes 2018-22
Dona María José Gigirey Suárez ANPA Asignación
Don Xan Xesús Duro Fernández Concello Asignación

Aparcadoiro (de novo)

Benqueridas familias.

De novo vos lembramos que as prazas do aparcadoiro reservadas ao persoal do centro deben quedar libres. Facemos especial fincapé durante as mañáns, pero queremos tamén sinalar que os martes pola tarde todo o equipo docente asiste ao centro, polo que esas prazas tamén deben quedar libres nesa tarde.

Lembramos tamén que os vehículos do persoal do centro e os vehículos con distintivo de mobilidade disfuncional teñen sempre preferencia á hora de aparcar.

Agardando a vosa colaboración para unha mellor convivencia,

-O Director

Entrega de Libros para 3º, 4º, 5º e 6º de Primaria

Benqueridas familias,

Aquelas familias que teñan asignados libros de texto do Fondo poderán vir a recollelos os vindeiros XOVES e VENRES en horario de 10 a 12h.

En caso de non vir serán dados a partires do comezo de curso o día 12 de setembro.

Admisión Definitiva 2018/19

A admisión definitiva, tal e coma comentamos día atrás, deu como resultado a admisión de todos os solicitantes. Engadimos as listas definitivas nas ligazóns seguintes abaixo listadas.

INFANTIL

PRIMARIA

O proceso continuará a partires do 20 de Xuño para a formalización de matrícula.

Matrícula 2018/19: Datos Definitivos a 22 de Marzo.

Dende o vindeiro 1 até o 20 de Marzo quedará aberto o prazo de SOLICITUDE DE PRAZA no CEIP de Vite.

As vacantes neste momento son as seguintes:

Curso Vacantes Solicitudes Presentadas
4º INF 25 24
5º INF 7 1
6º INF 8** 1
1º PRIM 2 0
2º PRIM 0 0
3º PRIM 4 1
4º PRIM 19 0
5º PRIM 2* 0
6º PRIM 1 0

*Modificación de 3 a 2 prazas debido a matriculación extraordinaria

**Modificación de 9 a 8 prazas debido a matriculación extraordinaria

O documento que debedes entregar é ESTE (hai copias na conserxería do centro), e a normativa aplicable é a seguinte: Orde do 12 de Marzo do 2013 e Orde do 25 de Xaneiro do 2017 (que modifica á Orde do 12 de Marzo).

O horario de recollida será de 10 a 14h todos os días, e os martes de 16:30 a 18:30h.

Para calquera consulta non dubidedes en contactar connosco por medio do teléfono ou do correo electrónico.

PS1: Letras para desempate: ligazón

PS2: Documento de Zonas de Influencia

PS3: Información importante (colgada no taboleiro de novas interior)

PS4: Lembrade que o criterio do centro (+1 no baremo), aprobado en Consello Escolar e aceptado pola Xefatura Territorial é "que os tres primeiros centros que se soliciten sexan de titularidade pública"

Reserva de Praza (Familias de 6º de Primaria)

Familias de 6º de Primaria:

En virtude do artigo 10 da Orde do 12 de Marzo do 2013 (modificada partcialmente pola Orde do 25 de Xaneiro do 2017), dende hoxe día 1 até o 15 de Febreiro ábrese o prazo para reservar praza no IES Xelmírez II.

Todos aqueles interesados en continuar a súa educación obrigatoria no noso IES de adscrición deberán formalizar o documento de reserva e entregalo no centro. Isto implica asegurar a praza no Xelmírez. Non facelo implica a renuncia expresa á reserva, entrando a partires de Marzo no proceso de solicitude de praza, que poderá ser en calquera IES.

Para posibles consultas, contactade connosco.

PS: Eiquí tedes o documento a mellor resolución: ligazón