Dependencias

Estreando biblioteca nos recreos!

Grazas o traballo do Equipo de Dinamización Global e ao alumnado voluntario hoxe comezamos a abrir a biblioteca nos recreos!

Normas do aparcamento

Normas do Aparcamento do CEIP de Vite.

O Aparcamento refírese a todo o espazo entre as dúas cancelas automáticas. O aparcamento ten unhas normas moi estritas de uso onde os vehículos permitidos son, por prioridade:

1. Autobuses do servizo da Consellería. Teñen que ter capacidade de entrar, facer a rotonda da árbore pola esquerda e quedar mirando ao exterior do centro sen que ningún vehículo estorbe o paso. O microbús para mobilidade disfuncional DEBE poder entrar até o espacio posterior á cancela pequena. Ningún vehículo poderá ocupar a zona estreita impedíndolle o paso.

2. Vehículos do persoal do centro: teñen unha prazas reservadas e poden aparcar en calquera outro lugar do aparcamento que non incumpra o punto 1.

3. Vehículos de familias co distintivo de “discapacidade”: teñen 2 prazas na zona estreita.

NON se deben ocupar NUNCA as prazas dos puntos 2 e 3, especialmente polas mañáns e en horario de martes pola tarde.

4. Vehículos das familias do centro sempre que haxa dispoñibilidade. De non habela haberá que aparcar en zonas exteriores do centro.

O incumprimento deliverado e reiterativo destas normas será considerado ruptura da convivencia.

Setembro/biblioteca

Informamos de que no mes de setembro a Biblioteca do centro estará PECHADA polas tarde. Abrirá normalmente de 16:30 a 18:30h a partires de outubro ao comezo das actividades extraescolares.

Lembrade que aos usuarios de comedor os poderedes recoller, coma sempre, pola entrada do Arco da Vella (entrada norte).