En referencia á solicitude de praza

Información para todos os solicitantes:

Xa viñeron varias persoas preguntando, e traendo informacións doutros lugares que nos parece preocupante.

O CEIP de Vite non é un centro nin "de preferencia" nin "de referencia" para alumnado de necesidades educativas especiais cos datos cos que contamos a día de hoxe.

Somos un CEIP: Colexio de Educación Infantil e Primaria. Un centro ordinario. Non temos nin máis nin mellores medios que o resto de centros de Compostela. Simplemente pelexamos polo alumnado que nos corresponde por zona de escolarización e solicitamos os medios, persoal docente e persoal non docente axeitado por medio de proposta motivada á nosa Xefatura Territorial. É dicir: temos os medios xustos que precisamos despois de pelexalos moito.

Se no centro que che corresponde por zona de escolarización, ou en calquera outro, che din sobre o teu fillo ou filla NEAE que "eiquí non temos medios para atendelo; proba en Vite que alí vai a estar mellor" estante enganando.

Tedes dereito a solicitar praza para escolarizar aos vosos fillos e fillas en calquera centro, pero que non vos mintan facendo que pensedes que tedes que solicitar nun centro que non vos corresponde por zona. O centro que che corresponde DEBERÁ pedir os medios pertinentes para atender á diversidade, tal e como tentamos facer nós.

Defendemos a inclusión, pero rexeitamos a guetificación do alumnado. Tes todo o dereito a estudar no teu cole.

-- O Director