Axudas de Libros de Texto e Material Escolar

Instrucións da Dirección Xeral de Centros e Recursos Humanos sobre a Orde do 9 de maio de 2018 pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolardestinadas ao alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial en centros docentes sostidos con fondos públicos para o curso escolar 2018/2019, que sae publicada no Diario Oficial de Galicia no día de hoxe.

Premede aquí para ver as instrucións

Data límite de entrega: 22 de Xuño de 2018.

Forma: Vía electrónica por medio da aplicación Fondolibros (https://www.edu.xunta.es/fondolibros) ou presentando a solicitude por medio da secretaría do centro como en anos anteriores.

Só ese completará UNHA solicitude para todos os fillos/as admitidos no mesmo centro (é dicir, non se entrega unha por cada alumno). Só se admitirán solicitudes presentadas polos titores legais dos solicitantes.

AdxuntoTamaño
INSTRUCIÓNS 2018 V 1.0.pdf837.08 KB