Nota informativa

Benqueridas familias.

Hoxe queremos facer notar a importancia das recomendacións médicas.

É normal que en certas épocas os membros da comunidade educativa se vexan atacados por doenzas varias, moitas delas provocadas por virus. Estes virus teñen unha incidencia e duración variable, sobre todo dependendo do doente: nalgúns teñen máis perigo que noutros.

De todos é ben sabido que contamos con alumnado en Alerta Escolar, alumnado que polas súas características é máis sensible a verse afectado por estas patoloxías.
Por isto nos vemos na obriga de pregarvos que, no caso de que haxa síntomas víricos no alumnado, tomedes as debidas medidas (médico de cabeceira, medicinas, debido repouso e recuperación na casa), porque, de asistir ao centro en condicións de infección vírica, estamos poñendo en risco a outras persoas.

Isto é un exercicio de civismo, respecto e sentido común.

Moitas grazas.