Alumnado transportado e novas con respecto ao aparcamento

Adxuntamos PDF coa última relación de alumnado transportado con cambios de última hora debido a baixa e altas de alumnos. Tamén volvemos a adxuntar o modelo de persoas autorizadas para recoller ao alumnado nas paradas, que debedes entragar no centro canto antes.

Tamén informamos de que este ano o persoal do centro precisará máis prazas de aparcamento, reservando na cancela da linde do Burgo novas prazas que xa están sinaladas.

(Zona azul para persoal do centro; verde para familias; lila para a ruta dos autobuses e laranxa para a do microbús)

As prazas da zona estreita seguen sendo UNICAMENTE para persoal do centro, e a praza reservada para discapacitados permanece onde estaba. A zona de entrada do microbús segue estando reservada só a este vehículo.

Pregamos que se respecten as normas de aparcamento e, que se hai algunha dúbida, se pregunte antes de aparcar onde non está permitido.

Grazas.

AdxuntoTamaño