A respecto da Folga do 9 de Marzo

09/03/2017 14:30
Europe/Madrid

Benqueridas familias,

O xoves 9 de marzo hai convocada unha folga xeral no Ensino por varios sindicatos (que abrangue ás familias, aos estudantes e aos docentes) que pode afectar ao normal desenvolvemento lectivo.

En virtude dos servizo mínimos o centro abrirá as súas portas en horario normal, pero non podemos asegurar que as clases se desenvolvan con normalidade debido á posible falta de profesorado e alumnado.

Entre os nosos deberes está a garda e custodia do alumnado en horario lectivo, polo que todo alumno que veña será atendido axeitadamente.

Entendemos que a nosa Constitución contempla o dereito á Folga, e que ese dereito non se pode conculcar no caso dos docentes que a queiran secundar.

No caso das familias que a queiran secundar non traendo aos seus fillos e fillas, pregamos que ao seguinte día lectivo traian un xustificante no que se sinale que faltou con motivo da folga.

Grazas.