Admisión de Alumnado: Benvidos a Vite

01/03/2016 09:30
29/03/2016 18:30
Europe/Madrid

O vindeiro día 1 de Marzo comezará o prazo de Admisión de Matrícula, e para isto queremos aportarvos os seguintes datos:

Prazas ofertadas polo CEIP de Vite

Prazas libres

Reservadas para alumnado NEAE

4º infantil

5º Infantil

6º Infantil

1º Primaria

2º Primaria

3º Primaria

4º Primaria

5º Primaria

6º Primaria

Prazos de Presentación

O prazo de presentación de solicitudes comeza o día 1 de Marzo e segue até o día 20. En adición, o día 29 de marzo (martes) tamén se poderá entregar a documentación.

As Zonas de Influencia que nos tocan son as seguintes: LIGAZÓN

O noso IES de adscrición é o Xelmírez II de Santiago de Compostela.

Lembrade que só podedes entregar UNHA solicitude, na que podedes pedir varios coles. Pero repetimos: SÓ UNHA solicitude, no centro que prefirades. Todas aquelas parellas que compartan tutela, pero que non esteades casadas ou no rexistro de parellas de feito lembrade que tedes que traer todo asinado POLOS DOUS TITORES LEGAIS (en caso de habelos).

No caso de ter que baremar, a documentación haberá que presentala no prazo do 1 ao 12 de Abril; o noso punto extra vai para todas as familias que solicitaran unicamente prazas na rede de Ensino Público da Xunta de Galicia.

Unha vez baremado todo, antes do 25 de Abril publicaremos unha listaxe de admitidos provisionais, ante a cal poderedes reclamar nos 5 días hábiles posteriores a esa publicación.

A listaxe definitiva de admitidos publicarase o 15 de Maio, para que logo xa poidades formalizar a matrícula entre o 20 e o 30 de Xuño.

Tedes dúbidas? Queredes pasarvos en persoa?

O vindeiro MÉRCORES 24 de FEBREIRO faremos un pequeno grupo, entre as 12:45 e 13h. Unha vez reunidos, amosarémosvos as nosas instalacións e a nosa oferta para que valoredes se vos apetece formar parte da nosa Comunidade Educativa.

A primeira e segunda semanas de Marzo tamén faremos outras sesións de portas abertas. Se non vos cadran as horas chamade! Sempre podemos tentar buscar un oco no noso horario!