Becas e axudas para alumnos con necesidades específicas de apoio educativo.

Na Resolución do BOE do 1 de agosto de 2015 saíron publicadas as axudas ao alumnado con necesidade específica de apoio educativo para o curso 2015-2016.

As axudas van destinadas ao alumnado que necesite apoio educativo por:

• Discapacidade ou trastornos graves de conducta
  • Altas capacidades

A discapacidade ou transtorno grave de conduta deberá acreditarse por algunha das seguintes vías:

- certificado de minusvalía

- certificado do equipo de orientación educativa e psicopedagóxico da Comunidade Autónoma ou

- certificado do departamento de orientación dependente da administración educativa correspondente

A alta capacidad intelectual deberá acreditarse mediante certificado dun equipo de orientación educativa e psicopedagóxica ou do departamento de orientación dependente da administración educativa correspondente. Os solicitantes teñen que ter cumplidos seis anos de idade a 31/12/2014.

Lugar de entrega:

O PRAZO DE PRESENTACIÓN REMATA O DÍA 30 DE SETEMBRO