Omitir cursos dispoñíbeis

Cursos dispoñíbeis

Este obradoiro busca promover entre o alumnado, a programación básica, a robótica e a construción. O obxectivo da iniciativa, que se enmarca na Estratexia galega para a educación dixital 2020, Edudixital, é fomentar as vocacións STEAM (Ciencias, Tecnoloxía, Enxeñaría, Arte e Matemáticas) entre os estudantes galegos/as.

Avalía a túa aprendizaxe

Durante o terceiro trimestre, propóñenselle  aos alumnos de 5º e 6º os seus primeiros experimentos de física e química. En pequenos grupos  desenvolven as súas habilidades e capacidades experimentando e descubrindo o entorno máis próximo.

Con este proxecto familiarizarédesvos cos protocolos de actuación ante unha emerxencia  e practicaremos algúns casos prácticos.

"O presente curso quere servir para que o profesorado do centro coñeza o proxecto Escornabot e a súa filosofía, e poida valorar criticamente as posiblidades que este ofrece para introducir as linguaxes de programación e as metodoloxías de aprendizaxe cooperativa e manipulativa nas súas programacións"

Fonte orixinal da información:

PLATEGA-  G1501106 - Proxecto Escornabots na biblioteca escolar

Proxecto de formación para o profesorado. Modalidade Seminario: PFPP Obradoiro de robótica na aula. Ola Mundo!

Seguimos no Proxecto ABALAR coa incorporación dunha nova aula.

Neste curso académico os mestres seguimos formándonos.

UN SAÚDO

Proxecto interdisciplinar viaxamos a Italia, estas son as actividades programadas para a área de E. Musical

Recursos de música para o día da Paz

Proposta didáctica para 1º e 2º

Proposta didáctica para 3º e 4º

Proposta didáctica para 5º e 6º de EP

Obradoiro de creación plástica.  Desenvolve o teu lado máis creativo!

Left Brain vs. Right Brain