Voz Natura

Visita do Punto Limpo Móbil

Este venres, o alumnado de Infantil coñeceu o Punto Limpo Móbil, no que puido tirar as pilas, lámpadas, cartuchos de tinta... que trouxo das súas casas. Con esta actividade aprendemos que hai certas cousas que non se poden tirar nos colectores de lixo habituais. Este "colector especial" podémolo atopar todos os venres na Praza do Concello (excepto o 2º venres de cada mes que está na rúa Vilaestrofe).

Nos seguintes arquivos adxuntos podedes descargar a foto de cada clase.

Horto escolar ecolóxico

Comezamos a tempada de plantación no noso horto escolar ecolóxico. Desta vez, as nenas e nenos de Infantil foron as encargadas/os de plantar coliflor, repolo, brócoli e col lombarda.

Seguiremos informando do crecemento dos produtos do invernadoiro!
Podedes ver/descargar as fotos na seguinte galería de imaxes.

3,2,1... COMEZAMOS!

Para este curso, dende Voz Natura traballaremos a defensa dos espazos naturais do Camiño de Santiago.

Aproveitando o proxecto que desenvolveremos no colexio este curso, "Xacobeo-Bureleo 2021", prepararémonos para o Camiño coñecendo o patrimonio cultural galego e europeo a través de diversas actividades. Na segunda parte do proxecto (Bureleo 2021), convertirémonos en "peregrinos" da nosa ruta de Burela, a cal iremos trazando, acondicionando, sinalizando e explicando a través dun itinerario con lugares de interese cultural e patrimonial.

Desfrutade do camiño que hoxe comezamos!