Blogue de E. Infantil

cumples

Este trimestre na clase da Xirafa A tivemos varios aniversarios

¡Moitas felicidades a todos!

Create your own slideshow - Powered by Smilebox
This digital slideshow personalized with Smilebox

castrexos

Os nen@s da clase das Xirafas A estamos estudando os Castrexos, para iso fixemos un puzle xigante dun castro. Seguimos cun xogo de pistas chamado A búsqueda do Torques, onde tiñan que atopar letras e formar a palabra "castro" . Como colofón final cada nen@ decorou o seu torques. Foi unha experiencia moi divertida.

Create your own slideshow - Powered by Smilebox
This free slideshow design made with Smilebox

Vista Alegre News. As abellas

Esta vez cambiamos os papeis, o alumnado da clase da Xirafa convertéronse nos entrevistadores desta edición especial do noso programa Vista Alegre News e o alumnado de 3º A e 3º B, despois dun grande traballo de investigación, convertéronse nos expertos na materia a tratar.

Unha vez máis utilizamos a técnica de croma, facendo maxia na clase, que se convertiu nun plató de televisión con conexións en directo ao Museo da Mel, como poderedes ver no vídeo que vos achegamos a continuación:

VISITA DUNHA APICULTORA

Ola a tod@s!!

A principios deste mes de novembro recibimos a visita de Mari Fe, que é unha experta apicultora que sabe moito das abellas. Estivo no noso cole e trouxo un montón de cousiñas para acercar ese mundo a tod@s os nenos e nenas de educación infantil. Os nen@s de 3º de E. Primaria axudáronlle a poder explicarnos todas esas cousiñas porque foron dramatizando todo o que ela nos ía explicando. Resultou unha presentación moi amena que nos gustou moito a tod@s.

Moitas grazas Mari Fe por todo o que nos ensinache.

Imos mostrárvolo, esperamos que vos guste!!