Visita do Punto Limpo Móbil

Este venres, o alumnado de Infantil coñeceu o Punto Limpo Móbil, no que puido tirar as pilas, lámpadas, cartuchos de tinta... que trouxo das súas casas. Con esta actividade aprendemos que hai certas cousas que non se poden tirar nos colectores de lixo habituais. Este "colector especial" podémolo atopar todos os venres na Praza do Concello (excepto o 2º venres de cada mes que está na rúa Vilaestrofe).

Nos seguintes arquivos adxuntos podedes descargar a foto de cada clase.

Horto escolar ecolóxico

Comezamos a tempada de plantación no noso horto escolar ecolóxico. Desta vez, as nenas e nenos de Infantil foron as encargadas/os de plantar coliflor, repolo, brócoli e col lombarda.

Seguiremos informando do crecemento dos produtos do invernadoiro!
Podedes ver/descargar as fotos na seguinte galería de imaxes.

Chegou o bo tempo!

Esta penúltima semana de curso damos un xiro á nosa proposta. Sabemos que traballastes moi duro durante estes meses pasados, así que é hora de desfrutar do bo tempo, da praia, da montaña, da familia, dos paseos en bici... Aproveitade os días de Sol para divertirvos ao aire libre!

• Xuntade cunchas, flores, pauiños... Contádeos, ordenádeos, clasificádeos por tamaños, por categorías...
  • Convertídevos en arquitectas/os deseñando castelos de area.
  • Facede trasvases de area, de auga... en distintos recipientes.
  • Saíde a dar paseos desfrutando da natureza e observando todo o que nos rodea: animais, flores, prantas, árbores e os seus froitos, rochas, algas... Podedes sacar algunha foto do que máis vos guste ou de algo do que descoñezades o nome para despois buscar na casa (en libros, no ordenador, no móbil...).
  • Convertídevos en chefs unha vez máis pero desta vez elaborando pratos máis frescos para o verán, como por exemplo ensaladas, macedonia, xeados, batidos... Animásmovos tamén a facer o voso propio recetario de verán!
  • Non vos esquezades tampouco de preparar a vosa merenda para as vosas saídas á praia ou á montaña. Lembrade, tal e como facíamos no cole, que debemos empregar fiambreira e cantimplora para reutilizar e reducir o lixo que xeramos.
  • Lembrade tamén que sempre debemos botar crema cando imos expoñernos ao Sol (podedes aproveitar para repasar todas as partes do corpo segundo a ides aplicando e os números da protección solar) e beber auga con frecuencia.

Semana de Pete the cat

Para esta semana propoñémosvos de novo unhas ACTIVIDADES coas profes como protagonistas. Están relacionadas cun conto que todas coñecedes e que ten unha ensinanza moi positiva.

A profe Cris cóntanos o conto Pete the cat.

Gústouvos o conto? Pois agora... mans á obra!

1. O profe David propón desta vez unhas cantas actividades con palabras e letras, partindo de palabras que saen no conto!

2. A profe Carmen ensínanos a facer marmelada de amorodos caseira. Que rica!

3. A profe Dolo ensínanos a debuxar un gato grazas a unha poesía de Gloria Fuertes. Así é máis fácil aprender!

4. A profe Meli ensínanos a facer outra manualidade. Neste caso, un gato que se move!

5. A profe Belén desta vez experimenta con colorantes alimentarios, leite e pan de molde. Que divertido!

6. A profe Cris proponnos desta vez un xogo para traballar as cores e a lóxica, baseándose na idea do xogo "Speed cups".

7. Por último, a profe Lina proponnos uns cantos xogos para poñer a proba a nosa habilidade e o noso coñecemento das cores!

ÁNIMO!