Blogue de E. Infantil

O peixe globo

O alumnado de 5º de Educación Infantil B gravou un vídeo con axuda do croma e a app Green Screen Live Video Recording para explicar todo o que investigaron sobre o peixe globo.

Festa Castrexa

Os nenos e nenas da clase de 5 anos B fixemos un video para que a xente soubera porque se celebra a Festa Castrexa en Burela e para que se anime este ano a participar nela. Merece a pena!!!

CIRCUITO DE EDUCACIÓN VIAL

Hoxe as monitoras de GAIA, Begoña e Mª José, preparáronnos un circuito de Educación Vial no pavillón. Alí explicáronnos algunhas normas de circulación e puidemos poñelas en práctica con bicis, motos e pequenos karts.

Pasámolo moi ben, foi moi divertido!!

Click to play this Smilebox slideshow

OS SONS DO BOSQUE

Esta semana recibimos a visita de Begoña, monitora de GAIA, que nos propuxo, a todo o alumnado de E. Infantil,  uns xogos de adiviñar distintos son do bosque, tanto dos animais coma dos sons da natureza. Foi moi divertido.

Moitas grazas Begoña!!

Click to play this Smilebox slideshow
Create your own slideshow - Powered by Smilebox
Customize a free photo slideshow