Blogue de E. Infantil

VISTA ALEGRE NEWS

Fai unhas semanas na ventá da clase da Xirafa B apareceu un niño de velutinas. Tras dar aviso ao 012, uns operarios viñeron retiralo, sendo o alumnado desta clase consciente en todo momento do proceso. Ante tal suceso, mestres e alumnos puxéronse a investigar sobre esta especie de vespas e tempo despois, quixeron compartir co alumnado de 3º o seu traballo. Os nenos e as nenas de 3º asistiron encantados á exposición e quedaron abraiados co moito que sabían sobre a materia.

Por iso acordaron a creación dun programa documental entre ambos niveis. A grabación do programa realizámola hoxe. Como?

Pois o primeiro paso foi convertir a clase nun plató de televisión coa técnica croma, é dicir, como fan na tele, utilizando unha saba verde e facendo maxia!!

Como en calquera programa necesitabamos organizarnos: xornalistas e entrevistados, as preguntas que se farían, as respostas que se darían... e moito silencio e concentración!

Aquí tedes o resultado final, un programa especial adicado ás vespas velutinas que chamamos VISTA ALEGRE NEWS e que agardamos vos guste, porque seguro que repetiremos!!

Samaín na clase da xirafa B

Neste Samaín os nenos da clase da xirafa B fixemos moitas cousas moi interesantes, traballamos coas cabazas, fixemos o taller de comida terrorífica, bailamos e cantamos, pintámonos... pasámolo xenial.

Obradoiro de mel

A clase das Xirafas A fixemos un obradoiro de mel. Primeiro convertémonos en abellas succionando o néctar das flores e levandoo ó panal. Logo fixemos un experimento no que vimos como o mel ten memoria e volve a súa posición no panal. Como última actividade probamos o mel con iogur. Aquí vedes a experiencia.

Click to play this Smilebox slideshow
Create your own slideshow - Powered by Smilebox
A free photo slideshow by Smilebox

O PERÍODO DE ADAPTACIÓN

Ola a tod@s,  benvid@s ao novo curso, dende a clase de 3 anos queremos mostrarvos como foi o noso período de adaptación. Imos ensinarvos unhas fotos con distintas actividades que fixemos ao longo destes días. Aproveitamos para agradecer ás familias a súa colaboraión.

Esperamos que vos gusten,

Un besiño dos CARACOLIÑOS de 3 anos!!!

Click to play this Smilebox slideshow