Celebracións

Ordes do Meco

E xa estamos a piques de comezar co ENTROIDO, por iso o alumnado de 6º preparou con moita ilusión as ORDES DO MECO.

Estade atentos/as porque cada día colgaremos a nova orde, a orde coas instrucións para vir ao día seguinte. O venres aparecerá a primeira, a do luns!

Amor á natureza

Coa chegada do mes do amor, no Vista o alumnado de cada clase creou, na medida das súas posibilidades, un ACRÓSTICO, que é unha composición literaria formada a partir das letras dunha palabra, cuxas letras se colocan en vertical e de cada unha delas sae unha nova palabra ou verso.

Dentro do noso reto 3 conservando e protexendo a natureza, Jan e Libruxa propuxéronnos que o acróstico tratara precisamente disto: de protexela, de coidala, que é a verdadeira forma de querela ben.

Cada grupo formou o seu acróstico partindo do nome da súa árbore. Botádelle un ollo!

Bo Nadal!

O alumnado e profesorado do colexio desexamos que a maxia destas datas chegue a todos os vosos fogares e que gocedes destes días en familia e con moita saúde!

Feliz Nadal e Feliz 2022!