Comedor 22/23

Documentos para a presentación de solicitudes do comedor:

Instrución

Circular informativa

Solicitude

Anexo II

Calculadora

COMEDOR ESCOLAR PARAOCURSO ESCOLAR2023-2024

SeguinddispostnINSTRUCIÓN 3/2023, DA SECRETARÍA XERAL TÉCNICA DA CONSELLERÍA DE CULTURA, EDUCACIÓN, FORMACIÓN PROFESIONAL E UNIVERSIDADES DO 1 DE XUÑO, SOBRE FUNCIONAMENTO DOS COMEDORES ESCOLARES DE XESTIÓN INDIRECTA NO CURSO ESCOLAR 2022-2023,informamos de que se abre o prazo de reserva de praza no comedor escolar para o curso 2023-2024.

• Solicitudes:

Xase podenrecoller nocentroou descargarda páxinawebassolicitudesparafacer usodocomedor paraocurso 2023/24.

• Documentación :

1. Certificado do Padrón municipal actualizadono que figuren todosos membros daunidade familiarqueconvivannel.Adatadealtanodomiciliodebeterunhaantigüidade mínima dunano.

1. Auto declaración (AnexoII). (Arecoller no centroou descargar dapáxinaweb coa solicitude).

A Documentación pódese descargar na páxina Web do centro.

1. Documentación xustificativa para a selección de usuarios (contrato ou certificado de empresa co horario laboral, certificado de estudos de alumnado en prácticas, certificado de discapacidade ou familia numerosa, informe de situación de risco de exclusión...)

• Número de prazas máximas autorizadas e concedidas: 128

• Selección de usuarios:

Para a selección deusuarios,de existir máis solicitudes que prazas autorizadas no comedor escolarestablécesea orde seguinte de preferencia:

1. Alumnado usuario do servizo de comedor no curso escolar anterior, salvo que variase

substancialmente o criterio polo cal fose admitido.

2. Alumnado usuario de dereito do servizo do transporte escolar, nos termos establecidos na Instrución 1/2021 da Secretaría Xeral Técnica da Consellería de Cultura, Educación e Universidade, sobre a xestión do servizo de transporte escolar no curso escolar 2022-2023.

3. Ter un/unha Irmán ou irmá matriculados no centro e ser usuario do comedor escolar no momento de formalizar a solicitude.

4. Alumnado pertencente a unidades familiares que se atopen en situación socioeconómica de exclusión social ou que teña unha discapacidade igual ou superior ao 33%, certificadas polos servizos sociais ou municipais correspondentes.

5. Alumnado membro de familias numerosas, acreditado co correspondente título ou

carné expedido para o efecto.

A asimilación ao descendente do fillo ou filla concibido ou concibida y non nacido ou

nacida acreditarase mediante o carné familiar galego, e terá efectos unicamente dentro

da comunidade autónoma de Galicia, artigo 12 da Lei 3/2011, de 30 de xuño, de apoio á

familia e a convivencia de Galicia

6. Alumnado fillo de pais e nais, titores legais ou acolledores familiares, traballadores

ambos os dous con incompatibilidade dos seus horarios laborais co horario de saída do seu fillo/a ao mediodía, acreditada documentalmente de xeito alternativo, mediante a seguinte documentación: informe de vida laboral, expedido polo organismo laboral competente, ou certificado da Unidade de persoal á que pertenza o empregado público; certificación da empresa, xustificativa da duración de xornada e o horario de traballo;certificación xustificativa de alta no IAE, e unha declaración responsable, sobre a vixencia da actividade económica, e o horario que require a actividade, para o caso de traballadores por conta propia.

7. Outro alumnado do centro. Neste suposto inclúense aos escolarizados fóra da área de influencia que lles corresponde.

8. Persoal docente e non docente que preste servizos no centro e non colabore nos

labores de atención e apoio ao alumnado.

• Prazos:

Entrega desolicitudes:dendeo 6ata o14 de xullo ámbolosdousinclusive na Dirección ou Secretaría do centro dende as 10:00 ata as 13:00 h.

Publicación listaxe provisionais admitidos: 1 de setembro de 2023.

Reclamacións:ata o 5de setembroinclusive.

Publicación listaxe definitiva:7 de setembro de 2023.

• Importante: Causa de baixa no servizo:

Pódesecausar baixa por:

Nonestaraocorrentedospagos:nonsepoderáfacerusodocomedormentresnon se regularicenospagos pendentes.

Non asistir duranteun mesde xeito continuadocoafrecuenciasolicitada agás causas debidamente xustificadasante aDirección.